Capitolul 19

926 42 1
                                    

Așa zisa petrecere se terminase toți plecasem acasă inclusiv eu si Lucas.

A vrut să doarmă cu mine însă i-am spus că o sa doarmă altădată.

Maia a venit la mine si am dormit împreună era singura persoana de la care voiam niște sfaturi in momentele astea de relație.

-Si cum e cu Ryan?

-Ne-am despărțit!

-Din ce motiv?

-Nu sufăr,bine îmi este puțin greu dar îți pot povesti!

-Doar dacă dorești!

-Eu si cu tine nu am mai vorbit de mult știi asta,nu am apucat sa mai vorbim din cauza relațiilor noastre,la tine e diferit la mine e diferit.Acum două săptămâni,a fost ziua lui Mary,Ryan a spus să merg cu el deoarece ei sunt prieteni,am înțeles la început și am acceptat,insa ce a urmat a fost groaznic,Ryan a băut și s-a dus pana la baie am văzut că au trecut 10-20-30 de minute,o oră,ma-m dus după el si am văzut-o pe Mary dezbrăcată si lângă ea, el.

-Vai îmi pare rău!

-Nu e nimic oricum sunt cu altcineva!

-Cu cine?

-Cu Mark!

-Si cum e?

-Are parul negru si ochii verzi!

-Stiu cum arată cu me cu tine!

-Este grijuliu,iubitor,atent,frumos, gătește are tot ce îmi doresc!

-Tie cum îți merge cu Lucas!

-Bine pot să zic,ma iubește îl iubesc,imi face surprize,ma i-a mereu de la liceu să nu pățesc ceva și nu suntem doar iubit si iubita ci și prieteni!

-Apropo de el nu am vrut sa îți spun asta pentru că era ziua ta si nu voiam să te fac să suferi!

-Ce e,sa întâmplat ceva?

-Azi am avut ora cu el,el stătea în banca cu acea Anelice,care e noua,ea s-a așezat lângă el si a început să râdă să zâmbească si la final ea la pupat pe obraz si el pe ea!

-Nu pot să cred!spun cu lacrimi în ochi!

-Te simți bine!

-Da hai sa ne culcăm!

Am adormit instant,din cauza gândurilor care mă măcinau,eram furioasă prea furioasă să gândesc.

O aud pe Maia care tipa la mine să mă trezesc pentru a merge la liceu.

-M-am trezit nu mai țipa!

--Trezește-te odată o sa întârziem!

Mă dau jos din pat și merg către mă spăl pe dinți și pe față si ma îmbrac repede.

O i-au pe Maia si o împing către bucătărie ca să mâncăm ceva.

Mâncăm repede îmi iau ghiozdanul si plecam către liceu.

Ajunsă în fața liceului îl văd pe Lucas îl ocolesc frumos si îmi continui drumul.

Aud o voce din spatele meu si știam exact a cui era.

-Acum tu ma eviți!

Continui să merg fara sa il bag in seamă.

-Iubito,oprește-te!

Ajung la dulapul meu și îl deschid iau o carte si merg către sala de fizica.

-Oprește-te!

Era nervos știu însă nu aveam decât să îi fac jocul.

Mă opresc în mijlocul holului si ma întorc la el cu o față plictisita iar el se uită la mine cu gura căscată.

-Ce vrei,du-te la Anelice hai!

-Poftim?

-Ramai unde ești,nu e nevoie să mă atingi,atinge-o pe Anelice,de fapt de ce stai aici du-te la ea nu am nevoie de tine,cum nici tu nu ai nevoie de mine,pleacă hai!

Apoi câteva lacrimi apăru,ma durea si pe mie dar nu sunt o cârpă să se joace cu mine cum vrea.

-Dar te iubesc!

-Hm...mă iubești,tu mă iubești,mai lasa-ma Anderson,alte minciuni?

-Nu mint jur,esti singura pe care am iubit-o vreodată,la care țin și mi-aș da viață pentru tine,altele au fost doar aventuri însă tu m-ai schimbat!

-Acum te rog nu vreau să te mai văd,vorbi atunci când o să îmi treacă,pana atunci te rog să nu mai stai în preajma mea.

-Cum dorești!

Plec ușurată si o văd pe Elina,ea îmi putea răspunde la întrebare.

-Elina!

-Ce vrei?

-Sa vorbim!

-De ce as vorbi cu una ca tine!

-Nu mai sunt cu Lucas poți să ti-l ei acum din partea mea!

-Bine atunci vorbim!

Mergeam în grădină acolo nu prea mai mergea nimeni mai ales pe vremea asta.

-Tu de când ești în acest liceu?

-De anul trecut!






 

Străina in negru(Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum