Capitolul 9

1.3K 48 0
                                    

După ce i-am ținut mii de predici lui Lucas despre cum ar fi trebuit să doarmă acasă,si ca nu era nevoie să stea lângă mine,ca nu am doi ani,dar nici măcar nu a clipit a spus doar:

-Esti prietena mea,te protejez,nu e nevoie să îmi ți predici!

Era dus cu pluta băiatul ăsta,l-am înțeles că el era lângă mine pentru că mă iubește ca prietena dar nici să doarmă lângă mine.

El stătea pe telefon pur si simplu nu mă asculta,m-am enervat si am țipat la el:

-Lucas mă asculți?

-Da!

-Ce am spus?

-Da!

-Lucas?

-Da!

-Esti prost!

-Da!

Simțeam efectiv ca înebunesc nici nu mă băga în seamă era într-o lume paralelă.

Am încercat să îi distrag atenția dar degeaba pentru el în acel moment nu existam.

Era pur si simplu captivat de telefon dar în rest nimic a scos doar acele cuvinte da,da,da si da era enervant.

M-am furișat în spatele sau si m-am uitat cu cine vorbește vorbea cu acea Evelin m-a observat dar am apucat sa citesc câte ceva.

-Te voi vizita!

-Bine să ști că nu am nevoie de nimic!

-Tot îți aduc!

-Lucas nu!

-Bine!

S-a uitat la mine cam ciudat apoi ezitând a întrebat

-De ce te uiți în telefonul meu?

-Voiam să văd cu cine vorbești!

-Ai fi putut să ma întrebi!

-Da,as fi putut dar erai foarte ocupat!

-Ba nu!

-Serios ti-am spus ca ești prost si ai răspuns cu da nu erai deloc ocupat!

-Eu plec vorbim mai târziu,o să
te sun dacă ne întâlnim ok?

-Ok

După ce a plecat am hotărât să ies afară,era sâmbătă asa ca voiam să îmi adun totuși gândurile și toate cele întâmplate,m-am îmbracat într-o pereche de blugi,un pulover negru lung,o pereche de adidași albi,si vechiul meu ghiozdanel,si mi-am lăsat părul pe spate.

Am ieșit din casă și am inspirat aerul rece de noiembrie,eram îmbrăcată ok,nu era frig deci era bine,m-am uitat în dreapta si l-am văzut pe Lucas care plimba o fata in scaun.

Fata era slabă,cu parul negru,ochii căprui,avea buze trandafiri si părea vesela.

M-am ridicat după banca si am plecat poate ei aveau ceva important de discutat nu era treaba mea.

Era frumoasă Lucas s-ar fi uitat la ea,chiar era frumoasă acea fată semăna puțin cu Ryan dar probabil mi-sa părut.

Nu eram persoana care să se bage în discuția altora,eram o fata rușinoasă asta până în ziua în care toți m-au luat de proastă.

L-am văzut pe Lucas cum sa uitat la mine,atunci am grăbit pasul,a făcut un semn din mână ca un salut si a continuat să o plimbe pe acea fată iar eu să grăbesc pasul.

Când am ajuns acasă am salutat-o pe mama si m-am direct în camera mea.

Am făcut un dus,m-am îmbracat într-o pereche de pijamale si am luat o carte din bibliotecă ca să o citesc.

Cartea se numea,, Pace si iubire"
Era vorba despre o fata numită Clara,ea lucra ca servitoare la o familie bogată,familia avea doi copii așa ca ea trebuia sa le facă poftele,baiatul de care ea ajunse sa se îndrăgostească avea 17 ani și se numea Rafael,ei s-au îndrăgostit reciproc,avea si o sora mai mica Diana care ajunse si ea sa o placă pe Clara iar această fetiță Diana ajunge să îi facă pe cei doi să se iubească ea fiind sora lui Rafael,povestea însă sfârșește tregic atunci când mama lui Rafael moare la fel si Diana,fiind ucise de Black ,Rafael a vrut să se sinucidă dar Clara care a fost puternica l-a convins să nu facă asta pentru că îl iubește ei sau căsătorit ,Clara a născut o fetiță pe care au botezat-o cu numele de Diana,din cauza iubiri lui Rafael fața de sora sa.

Timpul a trecut repede mai exact trei ore,cartea mă captivat de-a binelea,m-am uitat la telefon ceasul era 14:46.

Am coborât din cameră să mănânc ceva și dupa am urcat din nou.

Eram plictisita așa ca am hotărât să o sun pe Maia să vad ce face,pentru că nu mai vorbisem cu ea de mult.

După ce am vorbit cu ea o oră am primit un mesaj de la Ryan cu ideea că organizează o petrecere de ziua sa si sunt invitata,nu e nevoie să îi duc cadou bla bla bla mă așteaptă cu drag.

Petrecerea era mai exact poimane deci mâine puteam merge la cumpărături și mă puteam pregăti înainte pentru ca la mine durează.

Nu voiam să mă duc cu mâna goală așa că o să îi iau un parfum cu care mi-a spus Maia ca se da pentru că ei mai nou formau un cuplu.

Spre ca va placut si acest capitol lenea asta ma omoara așa ca va rog să apreciați ce aveți.

Străina in negru(Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum