Od kada sam usla u pubertet,bila sam povucenija od mojih drugarica. Odrasla uz samohranu mamu,zatrovana njenim losim iskustvom koje je prozivela sa mojim ocem-nisam sebi dozvolila da se zaljubim,pokazem emocije,a kamoli verujem muskarcima.
Drzala sam se svog malog drustva i jedini nacin za ispoljavanje emocija,bile su price i pesme koje sam pisala.
Moje najbolje drugarice Tijana i Bojana,znale su kakva sam,pa nisam morala(a ni zelela) da se pretvaram da sam drugacija-da bih se uklopila u drustvo...mada mi nikada i nije bilo bitno,sta o meni pricaju ili misle,nebitne osobe.
Tog prolecnog dana,Bojana je dosla kod mene... Iz ciste dosade,uzela je moj fixni telefon i okrenula neki broj. Mislila sam da je pozvala nekoga svog,dok nisam shvatila da se ona tek "upoznaje" sa osobom koja je sa druge strane zice.
I dok sam ja i dalje sokirano gledala u nju,nenaviknuta na takve postupke,ona je svom sagovorniku rekla da njena drugarica zeli da prica sa njim...i uvalila mi slusalicu u ruke...
Pogubljenim pogledom sam uspela da ispratim samo kako bezi kroz izlazna vrata mog stana i dobacuje"NIJE LEPO DA CUTIS DOK SAGOVORNIK OCEKUJE DA MU SE JAVIS".
Sa druge strane veze-zacula sam dubok muski glas, kako se smeje i ponavlja "Halo,da li si tu?"
Napokon sam se trgla i progovorila...
On se predstavio kao Dejan,i poceo da me uvlaci u razgovor..
Moram da naglasim,(mada i dalje nisam sigurna da li je to zbog ludih tinejdzerskih hormona)da je to najlepsi muski glas,koji sam ikada cula. I oprezno sam,pocela da ucestvujem u razgovoru.
"I Anja,kako vam je uopste palo na pamet da okrenete moj broj?"
"Hmmm...zapravo,to si trebao da pitas Bojanu. Samo njoj takve ideje mogu da padnu na pamet."
Nasmejao se grleno, i poceo da me ispituje o meni. " Koliko imas godina? Gde zivis?"
Nikada nisam bila osoba koja mnogo veruje muskom rodu,pa sam pokusavala da izvrdam sa odgovorima..a posto ne volim ni laz,skretala sam pricu na druge teme... Medjutim,Dejan nije odustajao.
Iznervirana,njegovom radoznaloscu i upornoscu,rekla sam mu da moram da prekinem vezu i pozdravivsi ga,spustila slusalicu...
"Bojana,platices mi za ovo", pomislih dok sam isla ka svojoj sobi,kada sam cula telefon da uporno zvoni.. Vratila sam se do telefona i na moje "Halo" , zacula predivan,poznat muski glas "Dobar dan,mogu li dobiti Anju?"Nadam se da vam prica nece biti dosadna..ako i bude,preskocite je.
Nisam mislila da cu ikada posle srednje skole pisati ponovo,ali danas mi se secanje na Dejana javilo i pozelela sam da vas upoznam😁❤
YOU ARE READING
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...