Pokusavala sam da svarim Djoletove reci i ubrzo shvatila da ja cutim dok Djole ocekuje nesto da kazem...Naterala sam sebe da se nasmejem i pitala ga " a zato si me dovezao kod mame i sada si samnom.. Bojis se Dejanove reakcije kad bi saznao da si me ostavio na cedilu?"
Djole se "kao" uvredio. Stavio ruku na srce i dramaticno uzdahnuo "Anja,za srce si me ujela. Mislio sam da ces vise ceniti moje viteske poduhvate". Nasmejala sam se ludaku. " Oh,dobri viteze,jos bih vise znala da cenim,da sam neke kraljevske krvi...ali mi,obicne smrtnice,cesto na recima budemo skrte. Da li mogu da ti se oduzim nekako?"
Gleda me Djole i odjednom se uozbilji "Bila bi ti moja princeza,da Dejan nije prvi bacio oko na tebe. Ali znaj,ako te taj mamlaz ikada povredi...ako ti ne pridje ponovo do pocetka nove skolske godine,bicu tu. A do tada,bicu tu kao prijatelj"
I sta ja da kazem na to? Ovi maturanti me sokiraju cim progovore. Gledala sam ga sve vreme u oci,mogu da se zakunem da u njima nije bilo trunke lazi.
Kako je moguce da se sada svidjam i njemu?! Oni su drugovi. I koliko god Djole bio prelep.. Cak i lepsi od Dejana..Dejan je taj koji je ukrao moje srce i misli.
Nasmejala sam se i zahvalila na kafi i sendvicu,a pre svega na drustvu i pomoci.
Rekao je da ce me sutra odvesti kod mame u posetu i da budem spremna u dogovoreno vreme. Pristala sam,jer ne znam nikoga ko bi me odvezao a predaleko je,da bih isla peske.Osvanulo je,a ja cele noci nisam zaspala. Brinula sam za mamu. Pokusavala da kontaktiram njene poznanike koji imaju veze u bolnici da budu uz nju.. oko 13 casova,cula sam sirenu ispred zgrade. Djole je dosao po mene da idem u bolnicu.
Cim smo stigli,potrazila sam doktora. Rekao je da je sve proslo u najboljem redu i da mama sutra moze kuci jer ima ko da je pazi. Mamina prijateljica koja je radila u bolnici,ponudila se da bude kod nas do oporavka.
Obisla sam mamu i ispricala joj sta se desavalo i kako su mi javili za nju. Srusila se dok je isla u crkvu da zapali svecu,i hitna je odvezla pravo u bolnicu jer nije bilo pulsa. Reanimirali su je u kolima hitne pomoci pa je doktor odlucio da joj hitno ugrade pejsmejker. Utesila me je da joj je sad vec bolje. Uverila sam se u to jer je dobila lepu boju u licu. Pre oar dana je bila bledo zuckasta,a ja nisam primetila da joj je lose. Uzasna sam cerka.
Dogovorile smo se da je sutra cekam kuci,jer ce ona doci sa tom prijateljicom.
Laknulo mi je sto je najgore proslo.
YOU ARE READING
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...