Povratak

385 15 0
                                    

Skola je pocela...sada smo mi maturanti..
Muski deo ekipe se pravi vazan pred mladjim generacijama,a zenski deo  ili pokusava da privuce paznju nekog popularnog iz nase generacije..ili prevrce ocima na njihovo muvanje "klinki".
Ja sam van svake price.
Nadam se najboljem-uspesnoj godini na svim poljima. Da zavrsim skolu,prebolim Dejana..krenem dalje. Djole ne zasluzuje da bude zamena.
Dolazi drug iz razreda koji leto provodi kod oca u Subotici i prica mi kako mu je bilo. "Video sam Dejana. Nisam znao da ste bili zajedno"
"Nismo bili zajedno Nenade. Ja sam sa Djoletom. A sa Dejanom nikad nisam bila"
"Anja,on me sve vreme ispitivao o tebi. I s toliko ljubavi je pricao o tebi da sam mislio da ste do nedavno bili zajedno pa te nije preboleo"
Uzdahnem tesko...toliko o stavljanju tacke na Dejana...
"Neso,molim te,samo ne spominji ga vise. Ni mene njemu. Ako te pita-reci da se selim".
"Gde se selis?"
"Druze ne selim se stvarno. Ali ako te on pita,reci da sam otisla. Lupi nesto..severni pol nije dovoljno daleko."
Proslo je par dana. Moje misli su,kao i obicno bile na sto strana..Dok sam izlazila iz skole,zakucala sam se svom silinom u nekoga...
Nije valjda,pomislih... i dok sam podizala glavu,videla sam osmeh u uglu njegove usne.
"Malena,stvarno mislim da moramo da prestanemo ovako da se srecemo.
Pomislicu da te i dalje obaram sa nogu"
"Dejane,ti si taj koji je naleteo na mene."
"Greska,malena. Oboje smo krivi"
Da,za sve..pomislim,ali precutim.
"Anja,mislio sam da si se odselila.  Zato sam se vratio..ali sada,kada te gledam i drzim u narucju,ne smem ni da pomislim da ponovo odem."
"Zaboravljas li Dejane,da ti imas plavusu ..a ja Djoleta?"
"Ja sa Tanjom nisam od onog dana,ali dok sam jurio da te stignem,vec si bila sa Djoletom. Znam da sam mu rekao da nema nade,ali nisam mislio da ces tako brzo biti njegova. Zakasnio sam tada,ali sada sam spreman da se borim za tebe."
" Zao mi je,ali ne mogu da mu uradim to. Bio je uz mene sve vreme. Cinio sve da bih bila srecna.. On me voli"
"A da li ti volis njega? Pises li i njemu pesme,kao nekad meni? Znam da je dobar momak,ali malena,ne zasluzujemo ovo ni ti, ni ja."
I to je to...suze su pobedile. Oklop je popucao i nisam vise mogla da se kontrolisem.

 Oklop je popucao i nisam vise mogla da se kontrolisem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
LJUBAV PREKO ZICE 🔚Where stories live. Discover now