Proslo je nedelju dana od poslednjeg,Dejanovog poziva.
Nekako naterah sebe da se posvetim Djoletu,jer zasluzuje celu mene. Danju sam sa njim,a nocu , kada se osamim,pisem pesme posvecene Dejanu.
Sedim sa Djoletom na bazenima,leto je na izmaku...on mi prolazi prstima kroz kosu i prisecamo se kako me je zapazio u skolskom dvoristu..onda kada sam se sudarila sa Dejanom. Bira reci,trudi se da ga ne spominje,ali uzalud,Dejan se provlaci kroz sve nase price. " Znas li ti Anja,da smo i Dejan i ja videli tvoje pesme? Dala si ih Ivoni,a ja nisam znao sta je to, pa sam joj iz zezanja oteo svesku. Nije smela da vice na casu, pa me molila da joj vratim. Mislio sam da se sali, jer smo se tako stalno zezali i otimali,pa sam poceo da citam. Iskreno,tada nisam znao da si ti pisala. Nisam znao ni za koga,ali sam bio dirnut emocijama koje su izbijale iz svake reci. Princezo,divim ti se. Toliko emotivna-a isto toliko prkosna i ponosna."
"I sta mi je to dobro donelo?" Upitah ga...
"Donelo ti je mene! Zadivljen sam tobom. Zaljubljen u svaku tvoju poru..od glave do pete. I,mada znam da nisam ON,zelim da te usrecim. Nadam se da uspevam. Molim Boga da se i ti zaljubis u mene,pa da bajka bude potpuna"
"Djole,ti znas da bajke nisu stvarne? Znas da u svakoj bajci postoji neko ko kvari sve to?"
"Znam princezo,ali svaka bajka ima happy end. Nadam se da ce i nasa biti takva"
I ja se nadam,pomislih. Vreme je da me ruzne emocije napuste.
"Rekao si da je i Dejan video pesme?!" Odjednom se setim njegovih reci i lupim se po celu. Ako je video,onda je video mene ogoljenu,bez ponosa i oklopa. I ta zrtva je bila uzaludna. Nista mu nisam znacila,samo sam mu ego nahranila.
"Jeste,i mada mi ne ide u prilog,bicu iskren. Tada sam video u njegovim ocima ponos,srecu, ali i tugu. Tada sam povezao da si to ti pisala i bio sam malo ljubomoran, jer si mi zapala za oko par dana pre toga. Mislio sam da cete zavrsiti zajedno.
Ali sudbina je ipak imala druge planove.
Ne ljuti se na mene princezo. Nisam hteo da ti otvaram rane"
"Nisam ljuta. Zahvalna sam ti na svemu sto radis"
"Volim te Anja"
"Znam Djordje. Volim i ja tebe..ali nisam sigurna da je to dovoljno da bi bio srecan samnom"
"Pusti ga da ode iz tvog srca. Ti si moja,a ja sam tvoj"
YOU ARE READING
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...