Matura

390 19 0
                                    

Vreme je proletelo..dosla je Dejanova matura..nisam mogla da odolim pa sam otisla da ga vidim. Tamo su bile Tijana i Bojana.
Kada smo ga videle,Bojana je otrcala i bacila mu se u zagrljaj. On je zbunjeno odmakao,a onda ugledao mene. Nesto u njegovom pogledu,reklo mi je da cu sada upoznati njegov prkos. Privukao ju je u zagrljaj a meni su suze izdajice,napunile oci. Okrenula sam se da podjem,kada sam zacula grub glas Djoleta "Anjice,dosla si."
Obrisala sam suze,nabacila osmeh i od srca zagrlila tamnokosog decka,koji se pokazao kao pravi prijatelj. Dok me je grlio,sapnuo mi je "Princezo moja,bicu tvoj vitez dok god se ova azdaja ne vrati u prvobitni oblik..a ako te ni tada ne smuva,bicu tvoj princ" i cmoknuo me u obraz,namignuvsi mi.

Izmamio mi je iskren osmeh,jer sam shvatila,da ce uprkos svojim emocijama,zarad mene,biti prijatelj,pa makar to znacilo da ce svojim postupcima trgnuti svog druga da se pokrene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izmamio mi je iskren osmeh,jer sam shvatila,da ce uprkos svojim emocijama,zarad mene,biti prijatelj,pa makar to znacilo da ce svojim postupcima trgnuti svog druga da se pokrene.
Dejan je iza mene procistio grlo i pozvao Djoleta "Vreme je da udjemo. Nas razred je na redu. Anja,drago mi je sam te video."
Djole mi je namignuo i jos jednom me zagrlio uz reci "Malena,vidimo se kasnije",zbog cega je Dejan stisnuo vilicu i zaskripao zubima.. znam da u sebi sada psuje Djoleta zbog tog MALENA,koliko i zbog zagrljaja. Bojane nije bilo na vidiku.
Kasnije mi je Tijana rekla da se posvadjala sa njom zbog njenog ponasanja,ali da se Bojana promenila i da joj nije bitno sta ja osecam. Nije sigurna da li je to opsesija ili zaljubljenost,ali je sigurna da je Dejan ne gleda na taj nacin. Kaze da je odgurnuo od sebe cim sam ja okrenula ledja,a dok je gledao mene i Djoleta,menjao je boje od zelene do crvene.
Pa neka ga,pomislih... neka vidi kako je meni. Samo ne bih volela da povredim Djoleta na kraju.
Dok smo Tijana i ja sedele na klupi blizu restorana u kom su oni imali maturu,sati su protekli u nasem razgovoru. Cula sam Dejana kako pijan izlazi sa nekom crnkom i kako joj govori "pomozi mi da je zaboravim",sto je ona jedva docekala. Nije nas mogao videti jer smo bile delom zaklonjene granama drveta...za njim je izleteo Djole i jos jedan njihov drug i tada je Djole poceo da se dere na njega "Konjino pijana. Sta radis to? Gde si posao sa tom kurvom? Pola skole je preslo preko nje,a Anja pati zbog tebe! Ako neces ti da pokazes Anji sta je sreca,ima ko hoce! Nisi ti jedini kome je stalo do nje,samo sto ce neko drugi vise da se potrudi oko nje".
I onda udarac! Vriska! Crnka skici i dere se da prekinu.. Tijana mi neda da mrdnem,a meni srce stalo.

LJUBAV PREKO ZICE 🔚Where stories live. Discover now