Sutradan u skoli,sedela sam sa drustvom iz razreda. Ugledala sam moje najbolje drugarice i prisla da se javim. Bojana je odmah prenela Tijani da se ja i dalje cujem sa Dejanom..i smejala se sa njom dok sam ja glumila da sam ljuta zbog njene zvrcke koja nas je upoznala. Tijana je u sali rekla, kako bi bilo ok da nam Bojana bude kuma,kada odlucimo da tu ljubav krunisemo brakom,na sta sam ja odbrusila da nema tu ljubavi,vec jedva klimavo drugarstvo. Odjednom sam primetila Dejana koji stoji iza njih. Gledao je u nas tuzno. Primetivsi da sam ga videla,nabacio je osmeh koji je bio prilicno neuverljiv i prisao nam.
"Devojke cao. Mogu li da ukradem Anju na kratko?"
Njih dve su ga zbunjeno gledale pa je Bojana odgovorila " Izvini, ali Anju mozes da pozajmis, tek posto nam kazes ko si ti"
Nasmejao se i rekao"Ti mora da si ona Bojana. Pa znaci tebi dugujem zahvalnost sto sam upoznao Anju."
Ugrizla sam se za jezik,jer nisam stigla da im kazem da sam ga licno upoznala i da je tako zgodan. Ali ponos u meni,nije dozvoljavao da odam da mi se dopada. On mi je proucavao lice i kada je video da ne reagujem,nastavio razgovor sa Bojanom. Ona je pocela da flertuje sa njim,on je indirektno uzvracao..ali sve vreme je gledao u mene. Na kraju me nije "ukrao" jer je zvonilo za pocetak casa,a Bojana je uzdahnula uz reci "pa Anja,ako neces ti,ja ga hocu"..i otisla na cas.
Osetila sam neku ruznu emociju prema mojoj drugarici. Osetila sam da mi otima nesto sto je moje..a svesna sam bila da nemam prava na njega..kao ni da se ljutim na nju.
Negde na pola casa,pitala sam profesora da odem u toalet.
Samo sto sam izasla-naletela sam na Dejana kako cuci ispred ucionice,naslonjen na zid.
Tuzno je pogledao u mene.
"Anja,da li smo ok? Da li si stvarno mislila ono sto si rekla drugaricama?"
Cucnula sam pored njega.
"Jesmo..ok smo. Zasto pitas? Da li sam rekla nesto pogresno?"
"Malena, mislio sam da i ti osecas nesto vise. Ja tebe ne gledam samo kao drugaricu. Hoces li mi dati jednu sansu?"
Gledala sam u njega zbunjeno,dok su se u meni mesala razlicita osecanja. Cutala sam izgubljena u osecanjima i razmisljanju, kada me je prekinuo njegov glas "Anja? Malena? O cemu razmisljas?"
"Dejane,nisam sigurna sta osecam prema tebi. Zapravo,ti nisi moj tip..ali i da jesi,ne zelim da izgubimo drugarstvo koje imamo.. Drugari smo,zar ne?"
Uzdahnuo je,ustao i kratko rekao "Cujemo se Anja"...
Gledala sam kako odlazi teskim korakom..i nisam mogla da se oduprem osecanju da sam ga povredila.
Da li sam pogresila?!
YOU ARE READING
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...