Imam identifikator poziva

620 23 0
                                    

Sokirano drzim slusalicu,dok on ponavlja sa druge strane"Halo! Anja,ti si?"
Napokon sam progovorila "Ja sam Dejane....pa kako si dosao do mog broja, tako brzo pobogu? Bojana! Ona ti je dala broj?!"
On se smejao,rekla bih do suza,pa kada je napokon dosao do vazduha,odgovorio " Znam da mi ne verujes,ali Bojanu sam prvi put cuo, kada me je nazvala danas..a broj sam nabavio sa mog identifikatora poziva...
Pa posto si mi ljubazno prekinula vezu,a ja sam uzivao u razgovoru sa tobom,morao sam proveriti da li je to tvoj ili njen broj.. i moram priznati da mi je drago,sto je broj tvoj,sto znaci da nasim razgovorima nije kraj"
"Dejane,izvini,ali sada zvucis kao progonitelj. Neces me proganjati,zar ne?" Uplaseno sam pitala.. Ponovo je poceo da se smeje. "Ne brini Anja. Svideo mi se tvoj glas i tvoja zbunjenost,stidljivost..ali ne planiram da te proganjam,mada mi se cini da ces ti mene proganjati.." prekinuh ga"Nema sanse Dejane..ja nisam psiho".. .."u snovima Anja..u snovima ces me proganjati,jer cak i preko telefona vidim da nisi kao sve koje znam"
Buknula sam u licu,pa sreca da ne moze da me vidi...ali tisina koja odzvanja oko mene,rekla mu je da je uspeo da me zbuni i postidi.
"Reci mi bar nesto o sebi,molim te",rekao je nakon tisine koja je nastupila,kao posledica njegovih prethodnih reci..
"Ne znam sta da ti kazem..nisam navikla na razgovore sa osobama, koje upoznajem preko telefona".
"Ok,imam resenje za to!"rekao je veselo.. Njegovo pozitivno raspolozenje,bilo je zarazno pa sam se malo opustila....bar dok nije rekao "Hajde da se nadjemo i upoznamo uzivo"..
I ponovo tajac! Cutim ja....cuti on i ceka da odgovorim.. "Anja?!"
"Ammmmmm...Dejane,ne zelim da se upoznamo. Kako ja mogu da znam da ti nisi neki matori perverznjak i manijak,koji ce me napasti,silovati ili ubiti..ili sve to zajedno"
Smeh koji je odzvanjao sa druge strane zice,odao mi je da se on ludo zabavlja nasim razgovorom. "Ok. Sad cu prekinuti,a ti uzivaj u svom smehu" , rekla sam sa osmehom, kada je on brzo viknuo "NE! Nemoj molim te. Bicu fin,obecavam. Ne moramo jos da se upoznamo,ali prija mi tvoj glas. Molim te reci mi da mogu ponekad da te nazovem"
Nesto mi je govorilo,da nema lose namere i da mi ne preti opasnost od njega,pa sam pristala i rekla da moram da idem da ucim.
Pozdravio me sa osmehom i rekao da ce me zvati ovih dana.
Jos par minuta nakon zavrsenog razgovora,osmeh mi je bio na licu..

Nadam se da uzivate,mada sam svesna da moja price "mirise" na neiskusnog "pisca"

LJUBAV PREKO ZICE 🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora