Negde na pola puta, od bazena do kuce,stigao me je Djole.
Trcao je i kada me konacno stigao,ukopao se ispred mene,podigao mi glavu da ga gledam u oci i rekao, glasom punim emocija
"Malena,pokusao sam. Dao sam sve od sebe da mu otvorim oci. Dejan je dobar momak,ali je predugo slep kod ociju,a plavusa ga drzi na povocu. Ne znam sta je na njoj video,ali kaze da je kasno za sve. Ti tudje ne diras,a on je svoje sanse prokockao"
Klimam glavom dok ga slusam,bolno svesna da je u pravu za sve.
Svi to znamo..i Dejan i ja,kao i Djole.
Cvrsto me privukao u zagrljaj i prosaputao "Anja, nije vreme za ovo,ali rekao sam ti da cu biti tvoj vitez i princ,sta god pozelis. Zaljubio sam se u tebe. Znacis mi toliko da sam bio spreman da se povucem u stranu i gledam tebe kako si srecna sa njim. Ali sada,dok se cepas na komadice,ne mogu da gledam. Bicu tu,uvek uz tebe,uvek sa tobom, samo reci. Voleo bih da mi das sansu da ti zalecim srce. Znam da me ne mozes odmah zavoleti,ali sam spreman i da budem zamena,ako ce to pomoci"
Gledam ga i ne mogu da verujem da je spreman na sve,da bih bila srecna. Spreman je da se zrtvuje,spreman je da bude zamena..na sve je spreman.. Odlucim da mu dam sansu,i molim Boga da se ne pokajem. Molim Boga da me izleci od Dejana.
Klimnem mu glavom i jedva izbacim mali osmeh na svom licu. Djoletu su oci zasijale kao nikada,zagrlio me jos jace poceo da me vrti u krug i ponavlja "Moja si malena..i ja sam tvoj"Zamolila sam ga samo da me ne zove Malena. To je bilo Dejanovo. Neka me zove Anja,ili smisli drugi nadimak. Kako god,samo ne Malena.
Razumeo je. "Ti si princeza. Moja princeza i tako cu da se ophodim prema tebi. Ti zasluzujes i vise".
Ubrzo se proculo da smo nas dvoje zajedno. Provodili smo vreme zajedno sve vise. Kada smo Tijana i ja na bazenima,Djole bi dosao sam ili sa nekim drugom. Tako je jednom dosao sa Markom kome se dopala Tijana. I Tijana je bila zainteresovana za njega pa su uskoro zapoceli vezu. Tako smo sada "visili" svuda nas cetvoro.
Dejana sam sve redje vidjala. I kada ga vidim,trudila sam se da ga ignorisem,a posto mu je plavusa bila poput priveska i nije se odvajala od njega,nije smeo ni on mene da pogleda.
Djole je bio zaista divan prema meni pa sam pocela da se opustam i uzivam sa njim...ali je Dejan i dalje bio u vecem delu mog srca.
YOU ARE READING
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...