Pocela sam da pisem pesme,umesto dnevnika.. Svaka pesma je bila posvecena njemu. Sva tuga,sve emocije,svaka suza i sav bol,pretoceni su u moje pesme.
Jednog dana,kada sam sedela i pisala u usamljenom kutku dvorista,prisla mi je devojka koja ide sa njim u razred.
"Cao. Ja sam Ivona. Ti si Anja?"
"Cao. Tako je. Ja sam Anja"
"Mogu li da sednem? Dosadilo mi je da sedim u muskom drustvu,pa sam snimila tebe da sedis sama. Nadam se da te ne ometam? Pises domaci?"
Nasmejala sam se toj niskoj i simpaticnoj devojci koja je bila puna pitanja. Pustila sam je da sedne i ona je zapocela razgovor.
" Znas Anja,bicu iskrena. Danima gledam kako se ti i Dejan gledate. Vidim da oboje patite,ali ni jedno ne odustaje. Tvrdoglavo povredjujete jedno drugog. On mi je najbolji drug i morala sam da ti kazem,da je on stvarno dobar momak"
Nasmejem se tuzno i ni sama ne znam zasto,otvorim joj dusu. Ispricam joj kako sam ga povredila,kako me uslovljavao,kako flertuje sa mojom drugaricom predamnom..i na kraju spomenem kako sam od muke,pocela da pisem pesme.
Zamolila me da joj dam da procita. Medjutim zvono za pocetak casa, nas opomene da treba da krenemo.
Dam joj svesku,ali je zamolim da mu ne spominje i da mi vrati na sledecem odmoru.
Na kraju casova,sretnem je. Vraca mi svesku i kaze mi da sam prevazisla njena ocekivanja. I da je vreme da se trgnemo oboje,ali da ona nije sigurna da ce on ponoco napraviti prvi korak. Odlucim da ja necu prva posustati pa makar crkla...
Prokleti ponos mi ne da mira!
Nakon par dana,dok sam isla hodnikom,prolazila sam pored njegovog drustva. Oni su ga glasno dozivali i zezali ga,a on je tuznim osmehom ispratio sve to,gledajuci u mene.
Dani su odmicali...nedelje su se vukle...ja sam i dalje pisala i patila,ali sam glumila da sam ok.
Vremenom sam naucila da kontrolisem crvenilo kada ga ugledam. Sa Bojanom sam imala zategnut odnos jer vise nisam imala poverenja u nju. Tijani je rekla da ona ionako ima veca prava na njega,jer je ona pozvala njegov broj,a ne ja. On je takodje drzao nju na toplo-hladnom odnosu. Nisu bili zajedno,ali su flertovali kad god su u mojoj blizini.
Jednog dana,na cas je dosao pedagog i rekao profesoru da ja moram da izadjem,jer mi je mama u bolnici i iako nisu sigurni...postoji sansa da je u kriticnom stanju.
Slomila sam se. Trcala sam sa suzama u ocima kroz hodnik i dvoriste dok na izlazu,nisam ugledala jednog decka kako ulazi u kola. To je bio Dejanov drug iz razreda.
YOU ARE READING
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...