Narednih dana,Dejan me nije zvao. Osetila sam koliko mi nedostaju nasi razgovori. Zelela sam da pozovem ja njega,ali mi ponos nije dozvoljavao.
Sada kada se osvrnem,ne mogu da se ne zapitam,sta mi je taj ponos u zivotu uopste doneo osim problema!?
U skoli kada bih ga videla,nije mi prilazio,vec je uvek bio u velikom drustvu i samo bi mi klimnuo glavom na moje "Cao".
Svakim danom smo bili sve dalji i dalji, a praznina u meni je bila sve veca.
Napokon sam presekla i pozvala ga telefonom.
Javio se njegov brat i kada sam se predstavila kroz smeh je rekao "oooo Anjice,pa sad cu da ga nadjem,tu je negde. Dejaneee,zove te ANJA". Naglasio je moje ime,na sta mu je Dejan nesto odbrusio i zatim se javio
"Anja,cemu dugujem ovaj poziv?" Polu zvanicno-polu saljivo je pitao. Htela sam da kazem da mi nedostaje..htela sam da vrisnem da sam se predomislila..ali onaj glupi ponos se ponovo javio.
"Pa Dejane,htela sam da vidim da li si ziv. Nema te,a navikla sam da me zoves svakog dana"
"Pa Anja,mislim da si jasno dala do znanja,da medju nama nema nicega, cak i drugarstvo nam je klimavo". Uzdahnula sam tuzno. "Dejane...izvini. Nisam zelela da budem gruba. Nisam mislila bas tako. Tvoje drugarstvo mi je bitno.." prekinuo me je hladnim glasom "Ali medju nama nema ljubavi...ti ne osecas nista prema meni..i nisam tvoj tip. Pokusavas li da mi udaris verbalni samar ili samo olaksavas dusu?"
Oci su mi se napunile suzama. Zahvalna Bogu,sto ne moze to da vidi,rekla sam drhtavim glasom
"Ok Dejane, shvatam. Povredila sam te. Razumem i verovatno ovo zasluzujem. Pa onda najbolje da prekinem."
"Anja! Malena,cekao sam danima da napravis prvi korak,jer vise ne planiram da trcim za tobom. Sta sam ja tebi uopste? Sta meni fali kad neces da mi das sansu? Znam da ti nije svejedno. Znam da i ti patis, ali shvati da sam morao da ti pokazem kako je meni."
Cutala sam,razmisljala i na kraju rekla " ok Dejane. Razumem te,ali to ne znaci da nisi i ti mene povredio svojim naglim promenama u ponasanju"
"Malena,poslednji put te pitam-da li zelis da mi das sansu ili ne? Ako ponovo kazes NE,necu vise pitati nikada"
"Nikada nisam volela da me neko ucenjuje i uslovljava. Ne volim da vrse pritisak na mene... zato sto me, ocigledno ne poznajes, moram ti reci, da ne zelim da ti dajem sansu. Tvoje hladno ponasanje mi je dovoljno pokazalo sta osecas. I moram priznati da ce mi nedostajati stari Dejan..ovaj novi mi nije medju omiljenim osobama. Zbogom Dejane,zao mi je sto je ovako ispalo"
BẠN ĐANG ĐỌC
LJUBAV PREKO ZICE 🔚
Teen FictionAnja je tinejdzerka,sa malim krugom prijatelja.. nepoverljiva i relativno stidljiva. Dejan je visoki,plavokosi decko,svega godinu dana stariji od Anje... Ustvari,ovo je moja prica o prvoj ljubavi... Nisam pisala od srednje skole,uz to-pisem sa telef...