Ще му кажеш ли, че го обичаш?

375 46 0
                                    

Амбърли беше решила да не заминава, а да остане при Айзък, затова поиска от шофьора на таксито да я върне обратно в имението, но после размисли. Дейвид беше толкова добър с нея, затова заслужаваше поне да му обясни, затова все пак отиде на летището за да поговори с него.

Дейвид-  Говорих с Раян Делора и уредих среща за утре вечер, затова ще имаме време и за себе си. Къде предпочиташ да останем, в къщата на родителите ми или на хотел?

Амбърли-  Предпочитам да остана тук. Не мога да замина Дейвид.

Дейвид-  Защо да не можеш? Случило ли се е нещо?

Амбърли-  Влюбена съм в Айзък и не мога отново да го изоставя. Извинявай за всичко, но аз обичам него.

Дейвид-  Знам и няма нужда да се извиняваш. Още от самото начало ти ми каза, че си влюбена в него, но все пак ми даде възможност да вляза в живота ти и да те накарам да го забравиш.

Амбърли- Но не успя. Повярвай ми и аз исках да го забравя, но не можах. Невъзможно е.

Дейвид-  Тогава не губи повече време, а отивай при него. Аз ще се погрижа за всичко с Раян Делора, не се тревожи!

Амбърли-  Благодаря ти, за всичко! Ти си най- добрия човек, когото познавам...
...

Таксито остави Амбърли пред имението. Тя плати и тичешком влезе вътре. Щом изкачи стълбите без да се замисли влезе в стаята на Айзък. Разочарование се изписа на лицето ѝ, след като видя, че него го нямаше. Беше 1 часа след полунощ, къде можеше да е?

Оливия-  Чичо Айзък замина.-каза щом влезе в стаята.

Амбърли-  Заминал е? Знаеш ли къде?

Оливия-  Не ми каза, но го попитах. Беше много тъжен.

Амбърли-  Знам, аз го натъжих, затова трябва да му се извиня. Сигурна ли си, че не ти каза къде отива?

Оливия-  Каза само, че отива там, където е бил най- щастлив.

Амбърли-  Значи е на вилата. Много ти благодаря, миличка!

Оливия-  При него ли отиваш?

Амбърли-  Да, трябва да му се извиня, за да се върне тук и отново да бъде щастлив.

Оливия- Ще му кажеш ли, че го обичаш?

Амбърли-  А ти откъде знаеш, че го обичам?

Оливия-  Мама ми каза, че вие двамата много се обичате, но сте много инатливи за да си го признаете. Ако признаеш на чичо Айзък, че го обичаш той може да се върне.

Амбърли-  Той знае, че го обичам, но трябва да му го докажа. Възрастните правим много грешки и една от тези грешки е, че не показваме любовта си един на друг. Когато пораснеш не прави като нас, ако обичаш някого отиди и му го кажи, нека не ти пука за гордостта и предразсъдъците. Създадени сме за да се обичаме само трябва да знаем как да го покажем.

Габриела-  Оливия, навсякъде те търсих. Защо си станала?

Амбърли-  Не ѝ се карай, събудила сее заради мен.

Габриела-  Ти нямаше ли да заминаваш?

Амбърли-   Отказах се. Преди да тръгна се скарах с Айзък, нараних го, но съжалих и се върнах за да поговорим, но той е излязъл.

Габриела-  За съжаление не знам къде е отишъл.

Амбърли-   Аз знам, затова отивам при него.

Габриела-  Той много те обича, ще ти прости, независно какво си направила.

Амбърли-  Надявам се. Ще тръгвам. Лека нощ и на двете ви!

Оливия-  И да не знабравиш да ми кажеш, че го обичаш!

Амбърли-  Няма да забравя, обещавам!

Part of the family.. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن