7.Rész

99 6 3
                                    

Nem tudtam hova visz MinSeo, ahogy azt se, hogy mit akar nekem mondani. Viszont azt tudtam, hogy nem lesz egy barátságos téma.  

Seo behúzott minket egy kisebb raktárba aminek az ajtaját egyből be is zárta. A kis lámpát felkapcsolta majd az asztalra felülve helyezkedett el. Én csak az egyik szekrénynek támaszkodtam.

-Kezdhetem?-nézett rám a lány mire csak egy aprót bólintottam.-Kezdem a fiúk ismertetésével.-vette elő telefonját és kutakodni kezdett benne. Felém fordította a készüléket. Egy kép volt velem szemben amin 7 fiú díszelgett.-Ő itt Kim NamJoon, de csak RM-nek szólítják.-mutatott egy zöldes hajú srácra.-Ő a banda létrehozója.

-A minek a mije?-néztem a lány szemébe.

-Csak hallgass végig.-sóhajtott.

-Sajnálom.-néztem újra a képre.

-Na szóval van egy banda. BangTan Boys, más néven golyóálló fiúk. Ők itt a rossz fiúk, a maffia.-mondta a lány.-És akkor folytatom ott ahol abba hagytam, NamJoonnál. Ő az aki szinte mindent intéz. Fegyvereket szerez, ő tárgyal másokkal, rablásokat intéz el. 

-Hány éves?-vágtam közbe.

-21.-bólintott.

-Mennyi?-akadtam ki.-Ilyen fiatalon csinálja ezeket?

-Mindenkinek meg van a kis története. Csak sajnos nem tudjuk.-vont vállat majd mutatott egy szőke vigyorgó srácra.-Ő itt Kim SeokJin, a legidősebb tag a csapatban. 24 éves.  Ő az aki vigyáz a fiúkra. Ha sebet szereznek ő kezeli le, fura de ő főz a fiúkra. Igazi konyha tündér lehet.-mosolyodott el halványan a lány.

-Csak nem bejön?-vigyorogtam rá.

-Mi? Dehogy is. Ő csak egy gengszter.-pirult el amitől az én vigyorom még szélesebb lett.-Na de folytassuk. Ő itt Min YoonGi, de csak Sugának hívják a fehér bőre miatt.-mutatott a középen álló sapkás fiúra.

-Ő volt az aki bántott minket.

-Akinek megtépted a haját, ezzel magadra uszítva őt.

-De hát ő is bántott minket!-néztem fel a lányra.

-Az ő részükről meg volt az oka. De még nem tartok ott.-nézett rám.-Ő szerzi be a füvet és a piát a többieknek.  Van amikor az iskolába is beszívva jön.-vont vállat.-22 éves. Azért jár még az iskolába, már ha bejár, hogy megfélemlítse a diákokat és lányokat vigyen ágyba. És hát mint már láthattad, itt olyan lányok vannak, akik könnyen adják magukat nekik. 

-Észre vettem.-húztam el számat. 

-Ő itt Jung HoSeok, de az emberek számára csak J-Hope, a remény.-mutatott a barna hajú sapkás srácra.

-Miért pont remény?-kérdeztem meg a lánytól.

-Mert ő amolyan jó fiú a bandában. Ha balhé van ő csak nézi. Viszont ő is ugyanúgy füvezik és iszik néha mint a többiek. De ha felidegesíted akkor menekülj. 21 éves mint RM. Ő itt Jeon JeongGuk. Másoknak csak JungKook.-mutatott a barna hajú fiúra.-Ő a legfiatalabb a bandában, csak 16 éves. Hiába ilyen fiatal mégis ő ért a legjobban a betöréshez. Vág az esze a kis srácnak. Az össze betörésük és rablásuk csak miatta sikerültek. Ő itt Kim TaeHyung.-mutatott a piros hajú srácra.

-Ő a szomszédom.-bólintottam. A lányra néztem aki csak döbbenten nézett rám.-Mi az? Aranyos fiú.

-Csak annak mutatja magát. Igazából nem az.-közelített rá a képen.-Csak nézz rá. Szimmetrikus arc, gyönyörű szemek, telt ajkak, helyes arc. De ez mind csak álarc. Ő mindig egy lépéssel előrébb van mint bárki más. Sosem tudod őt meglepni semmivel sem. És ha ez nem lenne elég, ő a fegyver szakértő a bandában. Ő hozza és ő szereli illetve rakja össze a karabélyt. Okos egy fiú ő is.-bólogatott hevesen.-És az utolsó...

-Park JiMin. Be se mutasd.-sóhajtottam.-Padtársam.

-És még nem öltek meg a lányok?-nevetett fel.-Mit meg nem adnának érte, hogy mellette ülhessenek.-sóhajtott fel drámaian.-Ő a maffia vezére. Ő vezeti a betöréseket, ő szerzi a sok pénzt maguknak. Csak úgy szokták hívni, hogy csendes gyilkos. 

-Csendes gyilkos?-tágultak ki szemeim.

-Drágám szerinted a maffia csak füvezik és nőzik és rabol? Mert ha ebben a hitben éltél, akkor el kell, hogy szomorítsalak, mert ők gyilkolnak is.-rakta el telefonját. Szemeim még nagyobbak lettek.-És nem is akárhogy. Úgy eltakarítanak maguk után és olyan gyorsak mint a sicc. Nem hiába fél az igazgató is tőlük.

-Ezért nem mondod el, hogy bántanak téged.-néztem szemeibe.

-Pontosan.-sóhajtott.

-De ha tudja Mr. Song, hogy miket művelnek akkor miért engedi, hogy ide járjanak iskolába?-löktem el magamat a szekrénytől.

-Ne legyél buta. Meg fenyegették őt vagy megzsarolták valamivel. Nem tudni.-vont vállat.

-És te csak ennyivel letudod? Egy vállrántással?-akadtam ki.

-Miért mit csináljak? Jelentsem fel őket a rendőrségen? Elintézik őket is aztán pedig engem is!-akadt ki ő is. Meg akartam szólalni de hangokat hallottunk kintről.-Menjünk.-ugrott le az asztalról majd kiment a raktárból. Követtem példáját és utána siettem.

-Viszont vannak alap szabályok.-nézett hátra rám.-Ezt senki előtt nem említjük. Főleg nem előttük. Nem kötekedünk velük és azt csináljuk amit mondanak, ha nem akarunk meghalni.-fordult előre. Nagyot nyeltem utolsó mondata hallatán. 

-Mióta van ez a maffia?-értem be mellé.

-Css!-tette ujját szám elé.-Ne mondd ilyen hangosan.-nézett rám-Amúgy meg lassan 6 éve.-vette el ujjait ajkaim elöl.

-Olyan fiatalon kezdték?

-Mondtam már. Meg volt rá az okuk. Valószínűleg rossz gyerekkor.-vette elő telefonját.-Viszont nekem mennem kell haza. Erről viszont tényleg egy szót se előttük. Se a családodnak.-rakta el kütyüjét és nézett rám.

-Rendben.-bólintottam egy hatalmasat.

-Szia Sunny. Holnap találkozunk.-ment el mosolyogva, mintha mi sem történt volna.

Én csak magam elé bámulva álltam a folyosón. Ezek a fiúk tényleg gyilkosok? És tényleg nem tudnak semmit sem tenni ellenük?  Mi történhetett velük, hogy ezt a világot választották? A maffia világát. Pedig a képen, amit Seo mutatott, nem tűnnek rossznak. Olyanok voltak mint a mai tizenéves fiúk. Semmi megviseltség nem látszott rajtuk. Lehet csak idióta pletyka az egész és valójában semmi baj nincs velük. Bár ahogy ma is bánt velünk Suga. Nem tudtam, hogy hihetek e egy lelkileg sérült lánynak. Ki kell derítenem, hogy tényleg igazat mondott e vagy sem.

Wild FlowerWhere stories live. Discover now