9.Rész

56 2 0
                                    

Szombaton nem akartam korán kelni, így délelőtt 11-kor ébredtem fel. Az ágyamban kinyújtottam elaludt végtagjaimat majd erőt véve magamon szálltam ki a jó puha ágyamból, és mentem le a konyhába. 

-Jó reggelt kicsim.-nézett fel anya mosolyogva a könyve mögül.

-Szia.-mosolyogtam rá egy kicsit bágyadtan.

-Milyen volt tegnap a város nézés?-kérdezte meg.-Ne haragudj, hogy korán lefeküdtem aludni csak túl óráztam egy kicsit.-na igen, nem is ő lenne. Mindig csak az a fránya megfelelési kényszer.

-Egész jó volt.-indítottam el a kávé gépet.-Nagyon tetszett és az emberek is iszonyat aranyosak ott. Seo majdnem haza vitt egy kiscicát.-vigyorodtam el.

-Miért csak majdnem?

-Azt mondta, hogy szigorúak a szülei.-vontam meg kissé vállamat. Kiöntöttem magamnak egy kis kávét melyhez tettem két kanál cukrot és egy minimális tejet. 

-Ma este elmegyek.-mondta anya.

-Hova?-fordultam felé.-Van éjszakai műszak is itt?-ráncoltam homlokomat.

-Nem. Csak a mama beteg és el kell mennem segíteni papának egy kicsit.-sóhajtott gondterhelten.-Ezért is túlóráztam, hogy hétfőn ne kelljen bemennem dolgozni.

-Oh.-néztem le kávémra.-Mi baja van mamának?

-Egy kisebb náthát kapott el de tudod, hogy milyen idős a mama és makacs. Papára nem hallgat csak rám. Bár néha már rám se.-állt fel az asztaltól.

-Akkor egyedül leszek itthon a hétvégén? 

-Most igen.-nézett rám.-Nagy lány vagy. Kibírsz 2 estét egyedül nem?

-De.-sóhajtottam.

-Jaj Sunny.-simított hajamra.-Hagyok itthon neked pénzt, lesz étel is a hűtőben és ha akarod, akkor a barátnődet is áthívhatod, hogy ne legyél egyedül.-mosolygott rám.

-Nem is olyan rossz ötlet.-mosolyogtam vissza rá.

-Na látod.-puszilt bele hajamba.-Na én megyek, pakolok be néhány dolgot. Úgyis csak este fele indulok.

-Rendben. Addig én kicsit kitakarítok.-ittam meg utolsó korty kávémat, majd az üres bögrémet a mosogatóba tettem és vissza mentem a szobámba. Hassal az ágyra dobtam magam, kezembe vettem a telefonomat és írtam Seonak, hogy a képeket amiket tegnap készítettünk küldje el nekem.

MinSeo: Miújság? Még csak most keltél fel?

SunYong: Dehogy is! Már a reggeli kávémat is megittam.

MinSeo: Már azt hittem ilyen hétalvó vagy :D Mindjárt küldöm a képeket.

SunYong: Rendben!

Nem mertem tőle megkérdezni, hogy nálunk alszik-e. Mi van ha nem bírja a fejem, vagy csak szimplán nem kedvel engem?

MinSeo: Küldi a képeket csak elég lassan... 

Zökkentett ki elmélkedésemből Seo üzenete.

SunYong: Semmi baj, én ráérek :) Mit csinálsz most a hétvégén?

MinSeo: Igazából nagyon semmit. Miért? Te?

SunYong: Én se. Anya elutazik mamámékhoz erre a hétvégére és egyedül leszek itthon. Gondoltam átjöhetnél és itt aludhatnál. Tarthatnánk egy csajos hétévégét vagy hogy szokták ezeket hívni..

Wild FlowerWhere stories live. Discover now