Gri na geldikleri evin önündeki kütükte oturuyor, ne yapacağını düşünüyordu. Şelaledeki geçitten asla geçmezdi. Mi ri'nin eline geçip işkence görmek istemiyordu ama ölü sarayına da dönse işkence göreceği kesindi.
"Ne yapacağım?"
Başını elleri arasına alıp sıkıntılı bir nefes verdi. İki seçenek de birbirinden berbattı.
"Karar verebildin mi?"
Başının yanında dikilen bedenden tarafı çevirip olumsuz anlamda sallayıp yüzünü astı. Ardından aklına gelen fikirle hafif tebessüm etti.
"Burada seninle kalsam olmaz mı?"
Yabancı olan dudaklarını birbirine bastırıp başını olumsuzca salladı.
"Burada kalsan da değişen bir şey olmayacak. Ya Mi ri varlığını fark edecek, ya da Jungkook kulağının arkasındaki mühürden dolayı seni bulup geri götürecek.. ama.."
Gri na beklentiyle yabancı olanın gözlerine bakarak ayağa kalktı. Küçük de olsa bir umudu vardı.
"Seni Hoseok koruyabilir."
"Hoseok mu? O kim?"
"Mi ri'nin kardeşi ama tamamen farklılar. Hoseok Mi ri'nin tam tersi. Ondan yardım isteyebiliriz."
Gri na rahat bir nefes alıp gülümsedi. Biraz olsun üzerindeki baskı kalkmış gibiydi.
"Ahh bu arada, adım Gri na."
"Namjoon ben de."
Namjoon hafif bir tebessümden sonra başını çevirip evin arkasına doğru baktı.
"O halde gidelim."
"Hah? Nereye?"
"Hoseok'dan yardım istemeye işte. Araf sarayına."
Küçük bir baş onayıyla ayağa kalktı Gri na. Hoseok denilen kişinin kendisine yardım edeceğini umuyordu.
"Sen de mi o saçma oyunun kurbanısın?"
Gri na yanında ilerleyen bedene dönüp onaylar bir şekilde başını salladı.
"Evet. Hâlâ bu saçmalığı anlamış değilim. Bu arada sen neden tek yaşıyorsun? Mi ri veya Jungkook senin varlığından haberdar mı?"
Namjoon derin bir nefes alıp etrafta göz gezdirdi. Henüz sorun olacak bir şey yoktu etrafta.
"Evet haberdar."
"Peki seni nasıl rahat bırakıyorlar ki?"
"Çok meraklısın, Gri na. Cevap veremeyeceğim sorular soruyorsun."
Namjoon gülümseyip önüne döndü. Onun da rahat olması için gizlemesi gereken şeyleri vardı.
Giderek aydınlık olan ormana girip karanlığı geride bıraktıklarında Gri na etrafına bakındı. Ertafın karanlık olmaması şaşırtmıştı onu. Ruhlar alemindeki her yeri karanlık sanıyordu.
"Burası aydınlık. Diğer yerlerden daha farklı."
"Evet. Hoseok, Mi ri ve Jungkook'un aksine siyahtan pek hoşlanmıyor."
Gri na anlamaz bir şekilde Namjoon'a döndü.
"Burayı aydınlık Hoseok mu yaptı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark ᴶᴶᴷ
FanfictionOyun sonucu Karanlık Ruhlar Alemine geçiş yapan Gri na'nın beklenilmedik sonu.. 30/08/2018 14/11/2018