Esen rüzgarla saçları dağılan Gri na arka bahçedeki salıncakta oturmuş, ayağıyla yavaşça ileri geri ittirirken yeri izliyordu.
Son olaydan sonra sorun çıkarmamış, Jungkook'un isteğini yerine getirip karşısına çıkmamıştı. Çıksa da umursamaz, diğer itaatkârlar gibi selamını verip geçer giderdi yanından. Tabi Jungkook yine bir sorun çıkartmadığı sürece.Öylece yeri izlerken duyduğu sesle başını kaldırdı. Bu kuş sesini hatırlıyordu.. Salıncaktan kalkıp bahçedeki kuru ağaçların arasına girip güzel sesin kaynağını aradı. O kuşu bulamadan kuş çoktan onu bulmuş, ayağıyla tuttuğu kâğıdı Gri na'nın önüne bırakıp gitmişti.
Gri na şaşkın bakışlarını kağıda çevirip eğilerek almıştı. Küçük bir zarftı. Üzerinde yazı olmayınca yavaşça içini açmıştı. Bükülü kâğıdı açıp yazanlara baktı.
'Bu benden sana küçük bir hediye olsun. Sana bir müddet yardım edecek. Kolyeyi taktıktan sonra gözlerini kapatıp tekrar aç..
Hoseok..'Gri na kâğıdı tekrar büküp eline sıkıştırdıktan sonra zarfın içindeki kolyeyi elleri arasına aldı. Kırmızı renkte parlak bir kolyeydi. Ne işe yaradığını henüz bilmiyordu.
Kolyeyi elleri arasına alıp boynuna astıktan sonra Hoseok'un dediği gibi gözlerini sıkıca kapatıp tekrar açtı. Değişen ortam yüzünden fazlaca şaşkındı. Aynı yerdeydi ama her şey.. fazla güzeldi. Çıplak ağaçlar, karanlık ortam yoktu. Her yer tıpkı Jungkook'un ona gösterdiği eski ruhlar alemi gibiydi.
"B-bu harika bir şey!"
Olduğu yerde dönerken etrafa doyasıya bakıyor, tadını çıkartıyordu. Hoseok'a minnettardı. Gerçekten ona büyük bir teşekkür borçluydu.
Ağaçların arasında ardı ardına çiçeklerden oluşan paskalya kemer kapısını görünce duraksadı. Oradan bir yere geçiş olmalıydı. Kolyenin etkisi geçtiğinde oraya gitmeyi aklının bir köşesine not etti. Her yeri güzel gördüğünden gerçekler arka planda kalıyordu. Bu yüzden oradaki yolda ne gibi şeyler olduğunu bilmediğinden tehlikeli olabilirdi.
(Böyle bir yer gördüğünü varsayın.)
Bir kez daha etrafında gülümseyerek döndüğünde gördüğü beden yüzünden gülümsemesi yüzünden silinmişti. Değişen sadece ortam değildi. Jungkook da fazlasıyla değişmişti. Kıyafetleri, yüzü.. daha ilgi çekici gözüküyordu. Evet, ilk defa şu an ilgi çekici gelmişti gözüne. Jungkook Gri na'nın üzerine giderken, Gri na bakışlarını bir kez bile gözlerinden ayırmamıştı.
Nefesi normalin bir üstü hızındaydı. Jungkook'un neden yanına doğru geldiğini bilmiyordu. Bir anlığına yaptıklarını düşündü ama hiçbir hata yapmadığı için aklına bir şey gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark ᴶᴶᴷ
FanfictionOyun sonucu Karanlık Ruhlar Alemine geçiş yapan Gri na'nın beklenilmedik sonu.. 30/08/2018 14/11/2018