23:39

11.1K 1.2K 970
                                    

Gri na uzun zamandır duymadığı kuş sesleri yüzünden oturduğu yerden kalktı. Sarayın oldukça büyük olan bahçesinde çimlerde oturuyordu. Kuş sesinin nereden geldiğini görmek adına yürümeye başlamıştı. Ağaçlara bakıyor, ilgisini çeken kuş sesinin geldiği yeri belirlemeye çalışıyordu.

Fazla uzaklaşmadan ağaçta fark ettiği kırmızı tüylü kuşla duraksamıştı. Gözleri hayranlıkla kuşu incelerken, kuş durduğu daldan uçmuştu. Üzerine doğru gelip yanından geçerek arkasında kalan Hoseok'un eline konmuştu. 

Gri na bakışlarını kuşa, ardından kuşu hayranlıkla izleyen Hoseok'a çevirmişti gözlerini. Göze batan bir aurası vardı.

"Adı Kamelya. Araf sarayında en güzel sese sahip olan tek kuş.."

Hoseok'un sözleriyle Gri na'nın bakışları elindeki kuşa kaymıştı. Görünüşü de sesinden farksız değildi.

"Sesi gerçekten çok güzel.."

"Hoseok?"

Gri na sözünü bitirmeden araya giren bedene doğru baktı. Siyahlara bürünmüş olan kişiyi hatırlıyordu. Şelaleye gidecekleri zaman önlerini kesen kişiydi.

"Jin?"

"Merhaba, Hoseok. Uzun zaman oldu diyeceğim ama olmadı.."

Gri na kendilerine doğru yaklaşan bedene çatık kaşlarıyla bakıyordu. Neden geldiğini bilmek dahi istemiyordu.

"Lafı dolandırmayacağım. Buraya Gri na'yı almaya geldim."

Gri na yutkunup geri doğru bir adım attı. Gitmek istemiyordu. Gidip de ne yapacaktı orada?

Hoseok Gri na'ya kısa bir bakış attıktan sonra tekrar Jin'e dönmüştü.

"Bu ana kadar buraya gelenler geri alınmıyordu Jin. Ne oluyor?"

"Onu bana değil, efendi Jungkook'a sor. Biz de söyleneni yaparız, bilirsin."

Hoseok, Gri na'ya tekrardan baktığında Gri na başını olumsuz bir şekilde sallamıştı. Gitmek istemiyordu. Hele de Jungkook'un olduğu bir yere hiç gitmek istemiyordu..

"Ben gelmek istemiyorum."

"Üzgünüm. Jungkook istediyse gelmeme gibi bir şansın yok."

Gri na umutla Hoseok'a baktı. Onu götürmesine engel olsun, Ölü sarayına göndersin istemiyordu.

"İstemiyorum dedim ya! Jungkook'un ne istediği umrumda değil!"

"Efendi Jungkook hakkında böyle rahat konuşamazsın!"

Jin, Gri na'nın üzerine doğru yürüyecekken Hoseok kolunu araya sokup Jin'i durdurmuştu.

"Onu koruyamazsın Hoseok!"

"Sakin ol, Jin. Jungkook'a Gri na'nın benim sarayımda kalacağını ilet."

"Olmaz, kesin emri var."

Hoseok sıkıntılı bir nefes verip bakışlarını etrafta gezdirdi. Jungkook ruhlar aleminin yöneticisi olduğundan ona karşı gelinmiyordu.

"Tamam, sen git. Gri na'yla beraber geleceğiz."

Jin çatık kaşlarıyla Gri na'ya baktıktan sonra Hoseok'u başıyla onaylayıp yanlarından ayrılmıştı. Gri na gözlerini kapatıp sıkıntılı bir nefes verirken elini saçlarından geçirdi. Hiçbir zaman rahatlığa eremeyeceğini düşünüyordu.

Dark ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin