01:03

10.5K 1.1K 526
                                    

Gri na gözlerini Jungkook'dan bir saniye bile çekmemişti. Konuşmasını bekliyordu ama Jungkook konuşmuyordu.Kızla aralarında hissettiği bağ bu olmalıydı. Mühürler aynıydı..

"Daha sonra konuşalım, Gri na."

"Niye? Benim yanımda söyle söyleyeceklerini Jungkook. Onunla gerçekleştirmek istediğin şeyi ilk benimle düşündüğünü söyle, saklama."

Jungkook sinir dolu bakışlarını arkasında kalan bedene çevirip kaşlarını mümkünmüş gibi daha bir çattı.

"Sesini kes, Sae ra!"

Gri na bakışlarını kaçırıp elini yanağına götürüp yaşını silmişti. Tuzlu olan gözyaşı yüzündeki çiziklere isabet ettiğinden canı yanmış, yüzünü buruşturmuştu. Ardından herhangi bir şey söylemeyip ayrılmıştı ikilinin yanından. Merdivenleri hızlıca inip kendini bahçeye atmıştı.

Ne düşüneceğini bilmiyordu. Jungkook mührü sadece ona yaptığını sanıyordu. Yavaşça ayaklarını sürte sürte duvar dibine geçip oturdu. Hâlâ yağmaya devam eden yağmur az da olsa rahatlatıyordu onu.

Elini önüne doğru uzatıp su damlalarını biriktirmeye başladı. Yağmuru izlerken düşüncelerinden kurtulmayı umuyordu.
Derin bir nefes alıp avcunda biriktirdiği yağmur damlalarını elini sıkarak dökülmesini sağlamıştı. Hemen ardından Jungkook'u bahçeye çıkarken görmüştü. Jungkook önde, Sae ra denilen kız Jimin ve Taehyung'un arasında, Jungkook'un arkasından ilerliyorlardı.

Jungkook'un bakışları Gri na'nın bakışlarıyla kesiştiğinde saniyelerce bakışmış ardından bakışlarını çekmişti. Gri na hâlâ giden bedenin arkasından bakarken eliyle yerdeki otları sıkarak koparmıştı. Sae ra denilen kız canını sıkıyordu...

|●|●|

Saatlerdir oturduğu salıncakta ileri geri düşük bir ritimde gidip gelirken derin bir nefes almıştı Gri na. Yağmurun kesildiği çok oluyordu. Hatta Jungkook saraydan ayrıldıktan dakikalar sonra yağmur durmuştu.

Bir anda sabitlenen salıncak yüzünden afallamıştı. Beklemediği bir anda kendi kendine sallanan salıncak yüzünden kalın halatlara sıkıca tutunmuştu Gri na. Korksa da sallanmayı sevdiği için pek tepki vermemişti. Saçları salıncağın hızı yüzünden savrulurken gülümsedi.

"Güzel hissettiriyor olmalı."

Gri na duyduğu sesle başını sola doğru çevirmişti. Jungkook'u gördüğünde gülümsemesi yavaştan kaybolmuştu.
Salıncağın durduk yere neden hareket ettiğini şimdi anlıyordu. Bakışlarını üzerinden çekip karşıya doğru bakmıştı. Konuşmak istemiyordu. Dargındı...

"Konuşmamız gereken şeyler olmalı. Ya sence?"

"Konuşmak istemiyorum. Durdur şunu."

Jungkook Gri na'nın karşısına geçip kendisine bakmayan bedeni süzdü.

"Konuştuktan sonra durdururum.."

"Konuşmak istemiyorum dedim."

Gri na kaşlarını çatıp ciddice Jungkook'a bakmıştı. Jungkook ise Gri na'nın tepkisine sırıtarak karşılık veriyordu.

"Her şeyi merak etmene rağmen konuşmayacak mısın? Gerçekten konuşmak istemiyor musun?"

Gri na yutkunup gözlerini birkaç defa kırptı. Ardından bakışlarını çevirip farklı bir yere bakarak cevapladı;

Dark ᴶᴶᴷHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin