"Ahh..!"
"Hayır....! bu-bubuuu olamaz" diye haykırdı genç kız
" Herşey bu kadar kötüye gidemezdi değilmi?
Babası ve kardeşinden sonra biricik annesinide kaybetmiş olamazdı..
Üstelik inançlı biriydi Jane ,tanrıya karşı büyük bir günah işlemiş degildi, bütün bu olanlar günahlarının bedeli olamazdı...
Dr.Anderson genç kızın tükenmiş haline ve ağlamaktan şişmiş kırmızı gözlerine hüzünle baktı .
" Üzgünüm Jane elimden gelenin en iyisini yaptım ama annenin akcigerleri daha fazlasına dayanamadı kızım "..
Dr. Anderson ailenin doktoru olduğu kadar annesinin en iyi dosttuydu, bu ölümler Jane kadar Dr. Anderson ve ailesinide fazlasıyla üzmüştü.
"İstersen dedi çekinerek bu koskoca evde tek başına kalma defin işlemleri için pederle konuşacağım ,seni Kate'in yanına bırakayım kızım"
"Yo -yok ha-hayır Bay Anderson."
"Kate 'e sevgilerimi iletin, ben evde yanlız sayılmam, Jenni ve Pool var ayrıca Bayan Grace 'i de sayarsak baya kalabalığız "
Dr.Anderson genç kıza fazla ısrarcı olmaktan çekinerek bir iki kez kesik öksürdükten sonra kapıya yöneldi ,arkasını dönüp Jane'nin omuzundan babacan bir edayla tutup
"Bak kızım evinizdeki çalışanları ailen gibi gördüğünü biliyoruz, lakin ısrar edip seni bunaltmak istemediğimden isteğimi diretmiyorum, yinede içim rahat değil , belki benimle gelip, Kate ile vakit geçirmek istersin, en azından bu matem halinden biraz olsun sıyrılırsın" dedi sıkkın bir ifadeyle.
Genc kız ikinci bir baba gibi gördüğü adamdan ilgiyle yeniden duygusallaşıp ağlamamak için gözlerine inat direndi.
"Tesekkür ederim efendim ,en kısa zamanda Kate ile birlikte keyifli vakit geçirmek istiyorum. Bayan Anna 'ya ve Kate'e sevgilerimi iletin lütfen" diyerek yaşlı adamı kibarca reddetti..
Dr.Anderson sıkıntılı bir iç geçirişle kapıdan bahçeye yöneldi.
Giderken Ammy'nin ölmeden önce kendisine verdiği mektuba kederle baktı, yolda okurum diyerek, kendini arabanın arka koltuğuna öylece bıraktı .
Arabacının kendisine sorduğu soruyu bile duymadan onayladı, kafa karışıklığı ve yorğunlukla göz kapaklarını birkaç saniyeliğine kapattı .
"Nasıl ..? "
"Bütün bunları Jane'e nasıl anlatacaktı ..? "
"Genç kızın sevdigi bu evden bu topraklardan mecburen gitmek zorunda olduğunu kendisine nasıl anlatacaktı ..? "
Derin bir ofla iç geçirdi..cenaze işleri bittikten sonra uygun bir zamanda ama en kısa zamanda mecburen herseyi öğrenmiş olacaktı genç kız ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP VARİS
Storie d'amoreAnnesinin ölümüyle kimsesiz kalan Jane, ait olduğunu zannettiği hayatının bir düzmece olduğunu anladığında hayatında yeniden başlayacaktır. Bundan sonraki hayatını yıllardır görmediği dayısı Henry'nin yanında gececek diye beklerken gerçek ba...