"Už máš další instrukce, Noreen?" zeptal se on. "Mimochodem dobrá práce s tou první."
"Číslo dva. Diggoryová, Havraspár. Tiše a nenápadně, jako vždy."
"A co profes-," začal statný nebelvír, ale dívka, Noreen, ho přerušila: "Buď tiše, Jayi." a přitom sjela očima na mladou Blackovu.***
Bella nemohla uvěřit vlastním uším. Že by ten únos byl jen číslo jedna, že měl přijít další a že příští oběť je už vybraná?
Věděla, že to musí někomu říct.
Ale komu? Jeden profesor je do toho očividně namočený a někdo jí zase nemusí věřit. Laurie? Ale ta by to všem řekla, taková už prostě je. Co třeba ta dívka, o které mluvili ti dva. Ta Diggoryová. Ale ta si může myslet, že si z ní Bella jen střílí. Tak komu? A co kamarádi té unesené. Ano, to je ono, poví to jim. Ti to určitě pochopí.
Mezitím už sestoupily ke vchodu do zmijozelské společenské místnosti.
"Čistá krev," houkla Laurine.
Bellatrix okamžitě vyběhla do dívčí ložnice a sháněla se po kusu pergamenu a psacích potřebách.***
Sam zvědavě rozložila dopis, který jí přinesla malá rozkošná sovička krátce před večeří. Neměla čas si ho přečíst dřív.
Myslím, že jsem zjistila něco o zmizení Tvé kamarádky. Chtěla bych si o tom s Tebou promluvit. Odepiš mi, prosím, kdy a kde.
Tvá Bellatrix Blacková***
Andromeda znuděně upřela oči do zdi a nechala se unášet na vlnách snů.
Měli hodinu Dějin čar a kouzel s profesorem-duchem Binsem, což samo o sobě znamenalo pětačtyřicetiminutový spánek.
Andromedu probudilo zaklepání na dveře.
Dovnitř vešla černovlasá studentka - podle na hábitě vyšitého znaku - ze Zmiozelu a rozhlédla se po učebně.
Co tady dělá? mihlo se Andromedě hlavou a potom se znovu podívala na svou sestru Bellatrix.
"Pane profesore, profesor Brumbál žádá o uvolnění slečny Diggoryové z výuky." pronesla jasným hlasem.
"Dobrá, dobrá." zamručel Binse.
Zoe Diggoryová se tedy zmateně zvedla ze svého místa vedle Andromedy a zamířila k Belle.
"Nevíš, co to má znamenat?" otočila se na Andy na svou druhou kamarádku Carlu."Nemám nejmenší ponětí."
***
Kevin nervózně postával u kamenného chrliče. Měl tady počkat na Suze. Řekla mu, aby tu zůstal, než se vrátí. Ale ona nikde.
Najednou za sebou zaslechl kroky. Otočil se. Přicházela k němu asi o rok, dva starší dívka s tmavohnědými vlasy. Chvíli si myslel, že je to ta, co asi před čtvrthodinou vešla dovnitř. Ale potom si všiml, že je o něco vyšší a není tak bledá jako druhá dívka. Navíc si všiml, že tahle je z Mrzimoru, druhá dívka byla zmiozelka.
"Ahoj," zamumlala dívka. A po chvíli mlčení pokračovala: "Já jsem Andy Blacková, totiž vlastně jsem Andromeda, ale nemám to jméno ráda..." Potom se zarazila, jako by si myslela, že řekla příliš.
"Kevin. Kevin Fishes," odpověděl Kevin.
"Co tady vlastně děláš?" zeptala se po nějaké době Andy.
"Čekám na kamarádku."
"Já na sestru." na to dívka.
"Aha. Viděl jsem ji vejít dovnitř. Víš, že je ti strašně podobná? "
V ten okamžik se otevřely dveře za chrličem a připojily se k nim Suze a ta Andyna sestra.
"Jdeš?" zeptal se Kevin.
Suzanne přikývla a přátelsky do něj strčila.
Andy a její sestra osaměly....
Jezevec se v oběť dá,
jak lotosový květ bez viny,
ohnivé srdce proklá,
padne a skončí jediný.Ahoj potterheadi a potterheadky,
Jste skvělí čtenáři, je neuvěřitelné, že má Bludička už 480 přečtení a 55 hvězdiček.
Tuhle kapku věnuju old_fashioned_girl.
PS: Napadlo mě, že by se příště objevila nějaká nová postava. - Tak mi do komentářů pište, jakou postavu z HP byste tu rádi viděli.
Vaše Knihomolka
📚 Mřenka 📚
ČTEŠ
Bludička \POZASTAVENO\
FanfictionVelká věštba. Je rok 1969 a Sibyla Pellowová, primuska a studentka Havraspáru, dostane úkol od profesora Brumbála. Co vše přinese a odnese těch pár let v Bradavicích? Lásku i pláč. Nová přátelství. Tajemství. A smrt. Studenti mizí. Mudlové umírají. ...