kapitola 10. Metamorfomagie

18 3 0
                                    

Mnoholičný lektvar...146
Zvěromagie...151

Vzhledové úpravy...155
- záleží na barvách...156
- velikost a tvar...157
- drobné detaily...158
Metamorfomagie...159
Umění iluze...162
Jak být neviditelný...167
- zastírací kouzla...168
- pláště neviditelnosti...171
- jiné způsoby...177

Bella se pustila do čtení. Nikdy by neřekla, že taková drobnost jako barva vlasů může kompletně změnit vzhled. Nebo že stačí očarovat okolí místo sebe, aby vás ostatní považovali za někoho jiného. Ale nejvíce ji zaujal článek Metamorfomagie.

Jedním z nejspolehlivějších způsobů maskování je metamorfomagie.
Tato schopnost je vrozená jen některým jedincům a nelze ji naučit.
Spočívá v tom, že můžete libovolně měnit svou podobu.
Má jen jednu nevýhodu. Mění pouze vzhled. Takové věci jako hlas nebo například oční vada zůstávají pořád stejné.
Narozdíl od jiných způsobů je metamorfomagie ...

Bella už dál nečetla myšlenky jí odvedly do části mozku, kam se ukládají zapomenuté události. Vzpomínka na matku jí vehnala slzy do očí, ale hned zamrkala, cítila, že tohle je důležité a své vědomí nechala plout za onou sobotou, za jedním slunečným srpnovým odpolednem.

Slunko svítilo a vítr ani nezafoukal. Cissy se smála a dováděla spolu s dvojčaty. Andy seděla v rohu a zírala zamračeně na jejich hostitelku – Marci Malfoyová se svým povýšeným úsměvem zrovna rozmlouvala s jejich matkou.
"Tak to má být a vždycky to tak být mělo, Lexy. Vždyť my jsme ti, co vládneme magií a naši otcové a matky vládli magií a jejich otcové a matky, neměli bychom tedy jako kouzelníci, jako čistokrevní kouzelníci vládnout jiným. Kouzelníkům i nekouzelníkům. Celému světu."
"Ale, Marci, copak nejsme povinni sloužit a chránit jiné, jako magie slouží a chrání nás. Copak jsme..."
"Ale no tak, Lexy. Vždyť vládce vždy svým způsobem chrání a slouží, stejně jako vládne."

Jedenáctiletá Andromeda se obořila na matku: "Běž si klidně za tou svojí metamorfomágyní. Ale mě do toho netahej. Já nesnáším ty vaše ustavičný řeči o čistý krvi. Je mi jedno, jaký má kdo rodiče, a víš, co? Byla bych ráda v Nebelvíru. Když nic jinýho, aspoň by tě to naštvalo."
Potom se otočila, vydupala po schodech a bouchla dveřmi do svého pokoje.

Bella zalapala po dechu.
Ležela na podlaze knihovny a na hrudi jí leželo rozevřené Umění zločinu.

***

Laurine vyšla z učebny kouzelných formulí a vrazila přímo do černovlásky stojící před ní.
"Dávej pozor, Bernardová!" vykřikla.
Suze se chtěla ohradit ale Kevin ji zarazil: "Nevšímej si jí." a potom dodal: "Ukážu ti něco, co jsi ještě neviděla. Zvedne ti to náladu, tedy aspoň doufám."

***

Klopýtali k lesů lesu, který se tyčil naproti velkému jezeru.
"Už tam budeme?" zeptala se Suze, když chvilku pospíchali mezi stromy.
"Ještě kousek, potom zatočíme." odpověděl Kevin.
Asi za 10 minut dorazili do hustší části lesa. Byl velice temný a hned Suze došlo, proč se mu říká Zapovězený.
"Začínám se trochu bát." řekla.
Kevin jen mávl rukou. "Ještě chvilku. "
Stromy najednou se najednou spojili v neprostupnou hráz s jen s jen malým průchodem, který připomínal tunel v pro metro.

...
Sílu dá ti jistota,
že volíš správnou stranu,
a že tě neopustí čarovná nota,
projdeš černou bránu.
...

Milí potterheadi a potterheadky!
Moc děkuju za 500 přečtení, a tuhle kapitolu proto věnuju vám všem, co tohle čtěte (a kdo tenhle dodatek nečte, má smůlu😀).
📚 Vaše knihomolka Mřenka 📚

Bludička \POZASTAVENO\Kde žijí příběhy. Začni objevovat