kapitola 9. Jak (ne)mluvit se sourozenci

19 3 0
                                    

Když Bella vyšla z ředitelny, spatřila nějakého blond kluka s Andromedu.

Bella strnula, teď bylo mnohem víc vidět, jak jsou si podobné.
"Co tu chceš?" zeptala se. Možná to řekla chladněji, než měla v úmyslu. Ale co, zaslouží si to. Vždyť od nich utekla a nechala je samotné.
"Jen mluvit s tebou." odvětila Andromeda s náznakem zloby v hlase.
"Že ses k tomu ten půlrok, co v Bradavicích jsem, nějak neměla." téměř zašeptala Bella.

Na tohle neměla Andy, co říct.
"Ani těch pět let předtím. Když umřel táta. Když maminka zmizela." a s tím se Bellatrix otočila a odešla.
Andy chvilku zmateně stála.
Když umřel táta? Když maminka zmizela? To určitě nemyslela vážně. Budu si s ní muset promluvit.

***

Zoe seděla v Brumbálově pracovně a hleděla na zeď před sebou.
To není možné. To přece není možné. Ale přitom věděla, že je. Že jinak to být ani nemůže.

***

Bella nepřítomně zírala na střepy z keramické vázy na stole před sebou.
"Slečno Blacková, jste tady snad jen proto, abyste nemusela stát na chodbě? Laskavě se pusťte do práce."
Byla hodina Kouzelných formulí, profesorka Scottová se na Bellatrix zamračila a potom se obrátila k Laurie, která omylem své střepy proměnila ve stonožky a nemohla si vzpomenout jak.
Bella se pokusila o něco, co pouze vzdáleně připomínalo Reparo.
Nešlo jí to z hlavy. Někdo z učitelského sboru unesl studentku. A ten někdo je učí.

***

Bella se vytratila z dívčí ložnice prvního ročníku Zmijozelu. Zamířila přímo do knihovny. To bylo první místo, jak sama uznala, kde mělo smysl hledat.
Po delším pátrání si na stůl přinesla celou náruč knih, Nejúspěšnější zločinci 20. století a jejich životní příběhy, Jak prohlédnout přestrojení: 10 praktických rad, Zločin v kouzelnickém světě aneb jak pracuje Ministerstvo a spousta, spousta dalších.
Nejprve vytáhla Umění zločinu. Knihu, která pojednávala o zločincích minulého století a jejich metodách a chybách, nebo úspěších. Zběžně prolétla obsah - ÚVOD; KRÁDEŽE; ÚNOSY A VRAŽDY; PODVODY; MOTIV A ÚČEL; MÍSTO ČINU; NEJSLAVNĚJŠÍ NEÚSPĚCHY; NEJSLAVNĚJŠÍ ÚSPĚCHY; ALIBI; PODPLÁCENÍ; SOUDY; VINA A NEVINA, atd., atd. - a zarazila ji kapitola o kouzelných převlecích a maskování, MÍT VÍCE TVÁŘÍ - MÍT VÍCE MOŽNOSTÍ.

...

Vůle, odvaha, naděje,
láska a víra jsou zbraně.
Ať cokoliv se poděje,
nezapomínej na ně.
...

Ahoj všichni,
Omlouvám se, že jsem dlooooooouhou dobu nevydávala a kapitolka věnovaná Zvajik je až teď.

Jinak pište, ráda vám na vaše dotazy a dohady odpovím.

📚Vaše Mřenka 📚

Bludička \POZASTAVENO\Kde žijí příběhy. Začni objevovat