MEDORA
Kivettem a fülemből a fülest, majd megkerestem a telefonomat, belementem a facetime applikációba és rányomtam Ricky nevére. Nem kellett sokat várnom, hogy felvegye, addig meg letöröltem a számról az elkenődött rúzst.
- Szia! - köszönt bele. - Egy pillanat és mindenkit látni fogsz.
- Helló. Oké. - kimentem a fürdőből vissza a szobába ahol Aldor-t hagytam.
- Na? Kidőlt? - hallottam meg Kade hangját, mire a telefonomra néztem és már láttam a képernyőn mindenkit.
- Ki. - válaszoltam és megmutattam nekik, ahogy Hugo szétterülve fekszik az ágyban. Mellesleg pucéran, de betakartam és kicsit széjjel dobáltam a párnákat. Hadd higgye azt, hogy volt egy jó éjszakája.
- Megvan a szajré? - kérdezte Rex.
- Igen, meg, elraktam. De mondjátok meg hogyan jutok ki innen? Van biztonsági rendszere, nem tudom a kódot és ha ötször elrontom hívja a rendőrséget. Ricky nem tudod feltörni?
- Próbálom, de nem megy. Ez egy teljesen egyéni rendszer. Egy darabig eljutok, de ha tovább megyek, akkor beriaszt és jönnek a zsaruk.
- Baszki. Akkor most mit csináljak?
- Öhm... kívül vannak kamerák, amikhez szintén nem férek hozzá.
- Egyre jobb. - morogtam.
- Várjunk! Nincs házvezetőnője? - szólt Iris.
- Nézem. - hallottam ahogy Ricky sebesen pötyög a billentyűzeten. - De van. Miért?
- Mikor megy hozzá? Mert amikor jön, akkor te ki tudnál osonni.
- Ez jó ötlet.
- Hétkor.
- Hétkor? Addig itt kell lébecolnom? - fogtam a fejem. Nem tagadom, szívesebben aludtam volna a saját ágyamban, mint hogy egy perverz ékszerkereskedő házában virrasszak.
- Nagyon úgy tűnik. - elindultam le a nappaliba.
- Az még öt óra. - sóhajtottam fel, majd leültem a kanapéra. Beszélgettünk még egy kicsit, aztán rávettem őket, hogy menjenek aludni, mert már igen fáradtnak tűntek. Pár perc telhetett el, amikor a telefonom bejövő hívást jelzett Ezra-tól.
- Szia Med.
- Szia.
- Sajnálom, tényleg.
- Tudom. Semmi baj. De te menj aludni, mert látom rajtad, hogy hulla vagy.
- Biztos? Mármint én szívesen elszórakoztatlak hétig.
- Nem kell, megleszek, de megtennéd, hogy te alszol a főhadiszálláson?
- Persze.
- Köszönöm. Most meg nyomás aludni.
- Jó, megyek már. - elköszöntünk egymástól, aztán leraktuk. Ekkor megláttam egy értesítést a képernyőn, miszerint Jasper is hívott közben. Rámentem, mire elindította a hívást.
- Szia. - köszönt bele, amikor felvette, ezzel együtt az arca is megjelent a képernyőmön.
- Szia. Aludnod kéne.
- Nem vagyok még álmos. Bocsi ezért az egészért.
- Nem gond. Már csak várnom kell hétig.
- Elmegyek érted.
- Köszi.
- Mit csináltál Hugo-val?
- Szerencsére hamar kiütötte az altató, úgy hogy nem sokat. Smároltunk, meg folyton fogdosott.
YOU ARE READING
Relentless Goddess
ActionMegölte őket. Akiket a világon legjobban szerettem. És ezért megfizet. Akár meddig is tart megtalálnom őt és akár meddig is tart kieszelnem ellene a tökéletes tervet. Minden vágyam, hogy bosszút álljak rajta, értük. Az utolsó csepp véréig, az utolsó...