Köprüye vardığımız'da çocuk bana nefesimi tutmamı söylemişti :
Çocuk: hazırmısın?
Başımı olumlu anlamda salladım ve köprüden yürümeye başladık. Köprüde tuhaf yaratıklar vardı ve en çok dikkatimi çeken şey ise yüzünde tuhaf maskesi olan hayalet di.
Artık nefesimi tutmakta zorlanıyor'dum o an sanki bayılacakmış gibi hissediyordum, hayatım boyunca hic bukadar uzun sürede nefes tutmamıştım. köprünün yarısına gelmiştik o sırada çocuk bana sesleniyordu:
Çocuk: az kaldı dayan, köprüyü geçmemiz gerek harika dayandın buna devam et.
Az kalmıştı ki aniden önümüze bağırarak bir kurbağa çıktı.
Kurbağa: Efendi haku, nerelerdeydiniz
Bunu bağırarak demesiyle aniden nefes aldım ve çocuğun yaptığı büyüyü bozmuş oldum
Kurbağa: ama,ama bu insan, bu bir insan
O sırada çocuk bir büyü yaparak onu geçici bir kürenin içine hapsetti
Kurbağa yi hapsetmesiyle hızlı bir şekilde koşmaya başladık ve bir binanın arkasına gittik binanın içinden sesler geliyordu içinde her kim varsa bağırarak" efendi haku, efendi haku onu bulun burda bir insan var, insanların o iğrenç kokusu heryerde kokusunu heryerden alabiliyorum bu çok iğrenç" neden boyle düşünüyorlar ki sanki hayatları boyunca hic insan görmemişler. Ben düşünürken çocuk bana seslendi.
Çocuk: benim gitmem gerekiyor.
Bunu demesiyle biraz tedirgin oldum, eğer beni burda yanliz bırakırsa ben ne yapacaktım.bunları düşünürken ben aceleyle söze girdim:
Damian: peki ben ne yapıcam? burayı bilmiyorum.
O sırada çocuk elini alnıma getirdi ve bana ne yapacağımı ve hangi yollardan gideceğimi gösterdi.
Çocuk: uzun merdivenden aşağıya in ve kazan dairesine giden kapıdan gir, koridorun sonuna kadar git ve kapıdan içeri gir, kamaji orda ondan iş iste seni başından atmaya çalışacaktır ama ona ısrar et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BatFamily Gölge Şehir Gotham
AdventureBatfamily ve damian fanıysanız okuyun bence🤗 Ben Ben miyim yoksa Olmasını düşündüğüm kişimi uyandığımda sorduğum ilk şey bu oldu ailemden uzaktayım cidden nerdeyim ben bana doğru beyaz önlüklü bi adam geliyordu.....