1 gün sonra
Raven dan
Görevden yeni dönmüştüm dick kuleye gelmişti onu starla antreman yaparken gördüm bana verdiği sözü tutamayacağını biliyordum. Hızlıca ordan çıktım ve odama gittim. Bana söz vermişti....söz vermişti gözümden dökülen yaşları elimle silerken bir ses geldi tanıdık bir ses'di bu:
" onu özlediğini bileydim bari"
Arkamı döndüğümde karşımda Shredder vardı. Ona şaşkın bir ifadeyle bakıyordum. Eğer damian öldüyse Shredder in da ölmesi gerekmez mi? Sonuçta onun gölgesi.
Ona sorarak:Rachel: senin burda ne işin var?
Shredder alaylı bir şekilde:
Shredder: çatıda durmaktan sıkıldım o yüzden kuleyi geziyorum.
Bunu demesiyle beynim durmuş gibi oldu. Hızlıca odamdan çıktım ve çatıya çıkmak için asansörü çalıştırdım. Ne yazık ki asansör doluydu ve aşağıya iniyordu. içimden lanet okuyarak merdivene koştum. Hızlıca çatıya çıkmaya başladım. Son basamağı da geçtikten sonra kapıyı açtım.Nefes nefese kalmıştım.Damian arkasını dönmüş bir şekilde resim yapıyordu. Damian a adım adım yaklaşıyordum. Bana seslenerek
Damian: sanırım seni fazla beklettim
Bana yüzünü döndüğü sırada yüzümde oluşan tebessümün farkında değildim. Hızlı bir şekilde ona sarıldım. Utançla düşünerek "Ahh harika rachel şu yaptığına bak tipik cıvık aşıklar gibisin. Tanrım bu çok utanç verici". Damian in yüzüne baktım şaşkın bir şekilde bana bakıyordu sanırım anlamamış yada korktuğu için böyle yapıyor.
Yavaşça beni kendinden ayırdı. Aklımdan geçen soruları ona sormak için sabırsızlanıyordum aslında zihnine girip okuyabilirim ama ondan duymak daha eğlenceli. Ona sorarak:
Rachel: 3 haftadır neredeydin ve nasıl uyandın.
Damian: 3 hafta mı? Ama ben 3 hafta boyunca uyumuş'muyum?
Damian başını eğerek
Damian: lanet olsun daha fazla antreman yapmalıyım...
Ona keskin bakışlar atarak baktım ve
Rachel: soruma cevap vermedin damian.
Damian: bende tam olarak bilmiyorum zaten dün uyandım.
Tek şansım kaldı zihnine tekrar giricem ama simdi yaparsam onu rahatsız etmiş olurum. Akşam yapmalıyım ama akşamları da kulde olmuyor... o sırada damian bana seslenerek:
Damian: ben antreman yapacam gelicek misin?
Damian antreman yaparken zihnine giricem böylelikle ne.olduğunu öğrenmiş olurum işte bu. Birşeyler uydurarak
Rachel: bende odamda biraz meditasyon yapıcam.
Birlikte asansör e bindik ve ben odama damian da antreman odasına gitti.
Damian'dan:
Antreman odasına geldiğimde dick ordaydı yanıma gelerek
Dick: hey damian birlikte antreman yapalım mı?
Damian: yenilmeyi özledin galiba
Sırıtarak bana baktı ve
Dick: silah kullanmak yok. O yüzden üzerinde sakladığın bütün bıçaklarını vereceksin
Bu nerden biliyor üzerimde bıçak saklandığımı? Lanet.....
Elindeki büyük kutuyu önüme koyarak
Dick: doldur kutuyu damian
Cebimden çıkarttığım iki bıçağı kutuya koydum. Dick bana ters ters bakarak
Dick: damian kimi kandırıyorsun en son senle devriyeye gittiğimde adama tam 32 bıçak fırlatdın.
Bıkkınlıkla nefes vererek ayakkabılarımın içindeki küçük çakıları çıkarttım ve kutuya koydum. dick bakışlarını daha da dikleştirerek
Dick: damian!
Damian: tamam tamam.....
Üniformamın iç bölümlerinde sakladığım 28 çakıyı kutuya doldurdum ve üniformamı düzelttim.
Son olarak ağzımdaki jileti çıkartıp kutuya koydum (jileti damağına yapıştırdı) dick bana tuhaf bir şekilde bakarakDick: bunun ağzında ne işi var damian?
Damian: herşeye hazırlıklı olmak gerektiğini sen söylemiştin unuttun mu?
Dick: evet ama bu kadarı da fazla ağzında jilet saklamak ne demek birdaha olmasın.
Damian: hadi ama böyle konuşmaya devam edersen devriyeye erken çıkarım...
Dick konuyu anlamış olmalı ki saldırı pozisyonuna geçti. Bende hızlıca yerimi aldım ve sonrası..........
(2 saat sonra)
Dick: Ayaklarım ağrıyor...... benden bu kadar.
Damian: ne çabuk... ben daha yeni ısınıyordum.
Dick: hadi ama 2 saat oldu hem senin dikişlerini zorlamaman gerekiyor.
Birşey demeden kutuya bıraktığım bıçaklarımı yerlerine koydum ve tam jileti ağzıma atacaktım ki dick in bakışları beni tekrar bundan alıkoydu
Damian: aman be....
Jileti alet kemerimdeki küçük bölmeye koydum ve devriyeye çıktım.
Raven'dan
Damian i düşünerek Meditasyon yapıyordum. Uzun bir uğraştan sonra damian in zihnine girmeye başardım. Onun titanlara ilk geldiği zaman gördüğüm anıların aynısını tekrar gördüm biri hariç. Damian bu güne kadar 2 kez öldürülmüş ve lazarus sayesinde tekrar dirilmiş bu çok farklı bir kez öldüğünü biliyordum. Annesinin onu öldürdüğünü biliyordum ama diğeri çok farklı ona işkence ediyorlardı beyaz önlüklü tuhaf bir adam onu deney sedyesine yatırıp ellerini ve ayaklarını bağlamıştı. Adam Eline geçirdiği tuhaf bir aleti sürekli karnına saplayıp birkaç et parçası çıkarıyordu. En sonunda göz kapaklarını açık tutmak için göz kapaklarına birkaç demir parçası geçirip yüzüne doğru getirdiği tuhaf aleti gözlerinin hizasına getirdi ve düğmeye bastı damian in gözlerine doğru gelen iğnemsi cihaz tam gözlerine geçecekken bir sesle irkilerek kendime geldim. bunları görmek bana o kadar kötü hissetiriyor ki bunu nasıl kelimelere dökeceğimi bilemedim. Onun acı ile bağırması, çektiği işkenceler bana onun neden bu halde olduğunu tekrar hatırlattı. Gülmüyor, aile kelimesinin anlamını bile bilmemesi, asosyal olması, annesinin onu kendi elleriyle öldürmesi..... düşünüyorum ki keşke şu lanet merakım olmasaydı eğer olmasaydı bunları düşünüp onun acısına ortak olamazdım tanrım ne yaptım ben....
Üzgünüm fazlasıyla kısa oldu ama sınavlarım anca bitti yeni bölümde görüşmek üzere sayenoraaa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BatFamily Gölge Şehir Gotham
AvventuraBatfamily ve damian fanıysanız okuyun bence🤗 Ben Ben miyim yoksa Olmasını düşündüğüm kişimi uyandığımda sorduğum ilk şey bu oldu ailemden uzaktayım cidden nerdeyim ben bana doğru beyaz önlüklü bi adam geliyordu.....