Qlü mü?/Diri mi?

447 26 60
                                    

3 hafta sonra Dick'ten

Damian 3 haftadır ortalıklarda yok, raven hariç diğerleri damian dan ümitlerini kestiler. Onu bulmam gerekiyor söz verdim ve sözümü tutmalıyım. Şuan bunu bruce ve diğerlerine nasıl söyliyecem onu düşünmeliyim. O sırada telefonum çaldı arayan jason'dı telefonu açıp konuşmaya başladım. sesim titriyordu. konuşurken sanki boğuluyormuş gibi hissediyordum.

Jason: dick sen iyimisin sesin çok tuhaf geliyor.

Ona karşı yalan söylemek istemiyordum ama bundan başka şansım yoktu.

Dick: e..evet gayet iyiyim

Jason: peki o zaman, damian nasıl onu 20 kez aradım ama birine bile cevap vermedi. bir sorun yok değil mi?

Lanet olsun bunu onlara nasıl açıklıyacam? Bu haberle hepsi yıkılacaklar. Bu benim hatam onu koruyamadım, iyi bir abi olamadım.

Bunları düşünerek sırtımı odamdaki duvara yaslayıp yere oturdum.o sırada jason telefon da bana sesleniyordu:

Jason: eee soruma cevap vermedin dick bir sorun yok değil mi?

Dick: .......

Jason:dick? Neden cevap vermiyorsun?

Dick: .....

Jason: cevap versene be!!! Çıldırtma beni dick cevap ver!!

Dick: baş başa konuşsak daha iyi olur jason.akşam devriye çıkışı bir binanın üstünde konuşuruz.

Telefonu kapattım artık dayanamıyordum. gözlerim artık bana isyan ediyordu. gözümden süzülen sıcak yaşlar bana damian in sıcaklığını hissettiriyordu. Birde kendimi güçlü sanırdım meğersem beni güçlü kılan şey damian'mış,abi olmakmış. Yatağıma geçtim tavana bakıyordum. Aklıma damian la ilk tanıştığımız gün gelmişti bende okadar yara açmıştı ki onu bir direğe bağlamak zorunda kalmıştım. Bunu düşünürken gülüyordum. O an aklıma bana dediği o tuhaf söz geldi "eğer ben ölürsem sen üzülürmüydün" o gün bu konuyu hemen kapatmıştım. bunu diyeceğim hic aklıma gelmezdi ama, evet hemde çok üzülürdüm, gözlerim ağırlaşıyordu bende fazla dayanamadan gözyaşları içinde uykuya daldım.

Dick:(Rüyanın İçinde)

bir direğe zincirle bağlıydım ellerimi ve ayaklarımı kımıldatamıyordum. Karşımda damian vardı. elleri ve ayakları bağlı bir şekilde masaya yatırılmış. Çıkmak için çırpınıyordu. Yanında küçük kırmızı elbiseli bir kız ve vücudunun yarısı yüzülmüş bir adam vardı. Kız elindeki makası damian in sağ gözüne sapladı, damian acıyla bağırırken, adam damian a sesleniyordu

 Kız elindeki makası damian in sağ gözüne sapladı, damian acıyla bağırırken, adam damian a sesleniyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bunu damian olarak düşünün plz)

Adam: ne yani onun sana yardım edeceğini mi sandın. Aç gözünü damian o senin gerçek abin bile değil boş yere ümit etme

BatFamily Gölge Şehir GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin