Bahsettiğim gibi bu kurguda Damian, Bruce Wayne tarafından yetimhaneye bırakılır. Damian İngiliz bir aile tarafından evlatlık edilir. Bu yaşananların üzerinden 2 yıl geçer ve Bruce Wayne bunun üzerine derin bir vicdan azabı çeker. Damian i geri almaya uğraşır fakat damian i ikna etmek zor olduğu için --------------> iyi okumalar.
●Not olarak damian evlatlık verilmeden önce 9 yaşındadır yani kurgu boyunca damian 12 yaşında olacak.
Damian dan:
Soğuk yağmurlu bir gündü. Tek camlı odamın içerisinden dışarıdaki bahçede yağmurda mutlulukta oynayan çocukları izliyordum. Buraya geleli tam olarak dört hafta olmuştu. Hatalarımın bedelini bu kadar ciddi ödeyeceğimi bilmiyordum. Beni buradan götürmek isteyen aileleri reddetmiştim sırf beni geri alır diye fakat gelmedi. Bu elbet Bruce un kararı buna saygı duymak zorundayım fakat neden hâlâ ona kızgınım yada neden bu durum için üzülüyorum? Hiçbir fikrim yok olması gerektiği gibi galiba duygularımı öğrenmek sandığımdan daha da zormuş.
Robin kostümü bendeydi yani Robin olarak geceleri devriyeye kimseye belli etmeden çıkabiliyordum tıpkı bu gece buradan kaçıp devriyeye gidecek olmam gibi. Bu düşüncelerle dışarıyı izlerken ahşap zeminli odamın gıcırtılı kapısı açıldığını duydum. Arkamı dönüp baktığımda odanın içerisine giren yetimhane müdiresi bayan Angela Elisabeth i gördüm. Gülümsüyordu keyfi yerinde olmalı sanırım benim için yeni birileri gelicek gibi...
Yetimhanenin müdiresi tam olarak disiplin takıntılı bir hanımefendiydi. Saygısızlığa karşı tahammülü yoktur. Ceza istemediğimiz sürece onun kuralarını çiğnemeyiz fakat ben hariç. Sürekli ceza almaktan usanmıyorum karanlık dolaplardan korkmuyordum bunlardan daha kötülerini görmüştüm annemin beni ölümle tehdit edişleri gibi...
Ciddi bir yüz ifadesi takınıp konuşmaya başladım:
Damian: Sizi dinliyorum bayan Angela mümkünse kısa bir konuşma olsun.
Bu tavırlarıma yakında alışması gerekicek çünkü burada uzun bir süre kalmayı planlıyorum.
Müdire hanım: Sana iyi haberlerim var delikanlı. Yeni bir ailen olacak umarım onları diğerleri gibi reddetmezsin. Birkaç gün içinde seni ziyarete gelecekler.
Damian: Peki ya benim düşüncelerim ne olacak ben yeni bir aile istemiyorum!
Müdire: O İngiliz aileye gitmek zorundasın bu senin son şansın. Yerinde olsam ses tonuna dikkat ederdim delikanlı!
Müdire: Şimdi eşyalarını topla ve bavulunu hazırla.
Bunu dediğime inanamıyorum.Fakat bu kadının çenesini çekecek değilim lafı geçiştirerek:
Damian: Peki bayan Angela
Müdire o hışımla odadan çıkıp gitmişti ve ben yine tek başıma odamda kalmıştım. Robin kostümünün logosu dolabın içerisinden sanki beni izliyor gibiydi. Belkide bu gece onu giyeceğim son gece olabilirdi. Odam ın içerisindeki pek de rahat olmayan yatağıma uzandım. Neden beni bıraktı yada bunu hak edecek ne yaptım? Beni oğlu olarak gördü mü? Bu aptal sorularla kendimi yormak istemiyordum fakat bu sorular beynimin içerisinde adeta yankılanıyordu. Hatırla Damian seni neden buraya bıraktığını hatırla. Senin yapmış olduğun hatayı bulmaya çalış.
Gözlerimi karanlık ahşaptan olan tavana çevirip Bruce un beni buraya atmadan önceki son haftamı düşünmeye başladım. O gün gerçekten bana çok tuhaf davranıyordu. Sanki beni bir hata olarak görüyor gibiydi. Ondan sadece nefret ediyorum beni kolaylıkla bir kenara ittiği için. Beni gelmiş geçmiş en büyük hatası olarak gördüğü için.
Sikik bir suçludan bilgi almak için oğlundan vazgeçtiği için! Aklımda hâlâ beynimin içerisinde yankılanan o soru vardı.O gün tam olarak ne olmuştu?
03 OCAK GÜNÜ GECE SAAT 23:43
Her zamanki gibi Batman ile birlikte olan sıradan devriyelerimden biriydi. Silah satıcılarını avlıyorduk. Bu kişiler çete halinde sokaklarda dolaşıp varlıklı ve şirket sahibi olan insanları hedef alarak zorla kendilerine Ortak haline getiriyorlardı. Batman bana karşı eskisinden daha sert davranıyordu. Ben yine birşey demeden üzerime düşen görevleri yapıyordum. Hiçbirşey demek istemiyordum belki daha kötü hale gelir diye ama bu davranışları sinirlerimi bozmaya başlamıştı. Her zamanki gibi çatılardan ilerleyip limandaki silah depolarına gidiyorduk. Batman soğuk ve bir o kadar da sert olan ses tonuyla bana "Dikkatli ol aksi taktirde yenilgiye uğrarsan bunun bedelini ağır ödersin." demişti. Bu sözlerden çok sıkılmıştım. Sanki babam gitmiş yerine annem gelmiş gibiydi. Batman in bu emrini başımla onaylayıp depoya girdik. sonrası benim için karanlık ve parçalanmış olan anılar Ardından büyük bir patlama sesi ve sonrası zifiri karanlık.
*AKŞAM SAAT 22:32*
Odanın kapısını kontrol edip hızla Robin kostümümü üzerime giydim. Yanılmıyorsam bu gün devriye sırası Grayson da olacaktı. Hava kararmış sokak lambaları çoktan yanmıştı. Aynaya bakıp maskeyi yüzüme taktım. Artık hazırdım. Grayson u bulup son kez onunla devriyeye çıkmaya hazırdım. Yetimhane nin içerisindeki herkesin uyuduğun dan emin olup Sessiz bir şekilde pencereyi açtım ve Gps i kullanarak Nightwing i aramaya gittim. binaları istediğim şekilde aşıp çatılardan atlarken özgürlüğüne kavuşan güvercinler gibi hissediyordum kendimi. Güzel bir his ama kim suikastçiler birliği tarafından yetiştirilen bir çocuğu özgür bırakır ki APTALLIK!
Neden grayson u aramak zorunda kalıyorum ki beni bulması kolayken.
Pelerinimin şapkasını başıma geçirdim ve ardından nefret dolu gülümsemle kılıcımı kınından çıkarttım. Çıkmaz bir sokağın içinde bir kadının çığlıkları tüm şehirde yankılanıyordu. hızla oraya gitmeye başladım. Anlaşılan o ki Gotham dan bir piyon daha gitti. Çatının üzerinde kadın katilini izlemeye başladım. Adam resmen kadını doğramış gibiydi .
Bu şehir ben gitmeden adaleti bulmalı benim yolumla. Hızla Yere inerek adama kılıcımı saplayarak onu paramparça olana kadar deşmeye başlamıştım. adamdan yüzüme sıçrayan kanlar eski hatıralarımı sanki tekrar gün yüzüne çıkarıyor gibiydi. Sonuç olarak artık Burada ben varım. ŞEYTAN'IN VARİSİ bir al ghul. Yüzümdeki şeytani gülümsemenin yerine ciddi bir ifade takınarak yerdeki cesede bakarak sesli bir şekilde konuşmaya başladım.Ne de olsa adalet her zaman intikamdır.
ÖLÜ OLAN YAZARINIZ TEKRAR DİRİLMİŞ BULUNMAKTADIR. ÖNCELİKLE GEÇMİŞTE NELER OLDUĞUNU YENİ BÖLÜMDE ANLATMAYI DÜŞÜNÜYORUM. YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BatFamily Gölge Şehir Gotham
AdventureBatfamily ve damian fanıysanız okuyun bence🤗 Ben Ben miyim yoksa Olmasını düşündüğüm kişimi uyandığımda sorduğum ilk şey bu oldu ailemden uzaktayım cidden nerdeyim ben bana doğru beyaz önlüklü bi adam geliyordu.....