Büyük Baskın

411 27 158
                                    

1 gün sonra

Damian'dan

Bu gün dick gelicekti tahminimce öğle saatlerinde gelir. ben jamie (yani blue beetle) ile antreman yapıyorduk garfield ise orda oturmuş iskambil kâğıtlarından kule diziyordu. Ben jamie e baktım yorgun görünüyordu. oysaki onu fazla hırpalamamıştım yani sayılır.

Damian: ne o yoksa yoruldun mu?

Jamie: nasıl hâlâ enerjik kalabiliyorsun? tamı tamına 3 saatir antreman yapıyoruz ve hala karışımda dimdik duruyorsun.

Damian: çok konuştun hadi devam edelim ben daha yorulmadım.

Jamie: dostum benden bu kadar kolumu kaldıracak halim kalmadı.

Jamie gittikten sonra antreman salonunda ben ve garfield kalmıştık.

Garfield in diktiği kule birden devrilince:

Garfield: aaa hadi ama böyle olmaz ki!

Ben orda öylece bekliyordum daha doğrusu uğraşacak birşey arıyordum.

Damian: antreman yapalım mı?

Garfield in korkusu gözlerinden belliydi kekelemeye başlayınca anladım zaten yapmak istemediğini.

Garfield: a..a şey ben hiç almiyim dayak yemeye niyetim yok. ayrıca insan o hataya sadece birkez düşer.

Ahhh umutsuz vaka neyse bunun antreman yapmaya niyeti yok ben odama çıkıp herzaman ki gibi resim defterimi ve kalemimi alıp çatıya çıktım.
Ne çizecem diye düşünüyordum gözlerimi kapattım ve birşeyler karalamaya başladım. o sırada geçmişten birşey görmeye ve duymaya başladım. kanlar,cesetler, acı içinde bana bakan küçük bir kız bana " Sen bir canavarsın" diyordu,
Ve son olarak gökyüzünde kırmızı bir ay. Bunlar çok tanıdık geliyor bana gözlerimi açıp kağıda baktığımda doğrusu çok şaşırmıştım.kırmızı bir dolunay vardı altında ise ben tuhaf bir maske takıyordum ve bu maske robin maskesine hiç benzemiyordu. ellerimde iki kılıç vardı ikiside kanlar içindeydi yerde ise cesetler vardı. Bunlar gerçekten çok tuhaf defteri hızlı bir şekilde kapattım.

(Çocuk çok yetenekli ya gözü kapalı resim çiziyor yakında Damian Da Vinci olursa Şaşırmayın 😂😂🤣)

rachel yanıma geldi defteri görmesin diye saklamaya çalıştım. bunu anlamış olmalı ki:

Rachel: defteri neden saklıyorsun?

Her ne kadar cevap vermek istemesem de illaki içini açıp bakacaktır ne çizmiş bu diye.bunun olmaması için cevap vermeliydim.

Damian: çizdiğim birkaç resim var okadar.

Ve işte o an bakmak istediği an.

Rachel: damian, saklanama gerek yok içinde ne olduğunu biliyorum her ne kadar korkutucu olduğunu bilsem de onları bilerek çizmiyorsun.

Bunu nerden biliyor?yani çok tuhaf
Gizlice defterime mi baktı?ama bu imkansız çünkü onu saklamıştım.

Damian: sen bunu nerden biliyorsun defteri karıştırdın değil mi?

Raven: aslında karıştırdım denmez sadece zihnine girdim diyelim sonuçta bir....

Damian: empatsın bunu biliyorum, zaten böyle olmasını istemiyordum zihnimi uzaktan kontrol etmek gibi, yani biraz ürkütücü değil mi?

Rachel: şey hayır yani sadece zihninin içindekileri görebiliyorum. seni  kontrol edemiyorum, ayrıca o defterin içindekiler kadar korkutucu değil.

BatFamily Gölge Şehir GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin