Artık Eskisi Gibi Olmayacak

385 21 19
                                    

Damian'dan:

Dick ve diğerleri bana bakıyordu tabi bende onlara bakıyordum. yüzlerinde garip bir ifade vardı.

Damian: neden bana bakıyorsunuz garip birşey mi var?

Jason: Damian sen iymisin

Dick: damian karnın..

O sırada kazağıma baktım kanlıydı sanırım yürürken dikişlerim patlamış. Neden hissetmedim normalde hissetmem gerekirdi...

Damian: ama daha yeni sarmıştım patlamaması gerekiyordu. Lanet olsun

Vücudumdan akan sıcak kan aslında iyi hissettiriyor. Bileğime baktım kırmızı bileklik parlıyordu aslında çok hoş bir görüntüsü vardı. Ben düşüncelere dalmışken jason yanıma gelip beni kucağına almasıyla derin düşüncelerimden uyandım.

Damian: jason ne yapıyorsun

Jason: merak etme dami bu haldeyken senin yürümene izin vereceğimi mi sandin.

Damian: indir beni jason kendim hallederim.

Bruce: alfred ilkyardım malzemelerini hazırla, jason sende damian i sedye'ye bırak.

Damian: alt tarafı küçük bir yara okadar.

Dick: ne demezsin okadar küçük ki sırtından girip karnından çıktığını unuttun.

Damian: öyle olmadı bikere! Yani emin değilim belki öyle olmuştur off neyse ne.

Tim: korkuyorum demiyorsunda.

Damian: korkak değilim ben! Ayrıca bundan daha ağır yaralar aldığım da oldu.

Alfred elinde ilkyardım malzemeleriyle gelir

Alfred: efendi damian üzerinizdeki kazağı çıkarmalısınız

Ben üzerindeki kazağı çıkardım. Bileğimdeki bileklik hala parlıyordu en azından beni birkez daha hayatta tutmayı başardı.

Bruce: alfred sanırım ben yapsam daha iyi olur.

Bunu demesine pek akışık değilim. babam ilk kez bana pansuman yapıcak.

Damian: sen mi?

Bruce: evet ben yapıcam. Çok mu şaşırdın.

Damian: bu ilk oluyor.

Babam karnıma dikiş attığı sırada nasıl olduğunu anlamadan uykuya dalmışım.

Dick'ten

Damian i odasına götürmek için kucağıma aldım ve batcave den çıktım. Odasına doğru ilerlemeye başladım geldiğimde damian i yatağına bıraktım. Ona kazak aramak için çekmecenin yanına gittim o sırada damian bana bayık gözlerle bakara

Damian: 2. Çekmecede

Dedi bende çekmeceyi açıp içinden bir kazak aldım ve damian a giydirmeye çalıştım. Ne kadar uğraşsam da karşı çıkıyordu.

Dick: hadi ama dami izin verde giydiriyim.

Damian: kendim giyebilirim dick çok zor birşey değil.

Dick: itiraz istemiyorum

Dedim ve kollarını tutup kazağı giydirmeye başladım. Damian bana baygın gözlerle bakıyordu. O nasıl buraya kadar gelebilmişti depoda yok olup birden karşıma çıkması çok tuhaf. Damian a baktım bileğindeki kırmızı bileklik parlıyordu. İçimden" biryerden bulmuştur" diyip geçtim. Odasından çıktım ve batcave e indim. Bruce ve diğerleri ordaydı slade hakkında konuşuyorlardı. Ben bruce e sorarak.

BatFamily Gölge Şehir GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin