Taklitçi

263 15 15
                                    

Damian dan :

Her zaman ki gibi en erken ben kalkmıştım. Babam haftasonu olduğu için bu gün evdeydi. Diğerleri hâlâ uyuyordu babam, ben ve alfred dışında. Odamda sıkıldığım için titus u alarak bahçeye çıkmıştım. Babamın Batcave de olduğunu düşünüyordum ta ki bahçenin diğer tarafında olduğunu görene kadar. O da bu durumdan sıkılmış olmalıydı bu yüzden dışarı çıkıp hava alıyordu. Yanına gitmekte tereddüt etsem de bu babamın yanına gitmemi engelleyemezdi. Elimdeki topu titus a yakalaması için attım ve babamın yanına doğru ilerlemeye başladım. Babam ise bana bakıp gülümsüyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse onun gülümseyebildiğini unutmuştum. Kafamın karışmasına izin vermeden direk konuya girmeliydim. Titanların yanına gidecektim. Doğrusu bunu söyledikten sonra anında göndereceği için pek bir sorun olmayacaktı sonuçta beni başından salmak için en doğru anı beklediği kesin.

Bruce: Günaydın Damian

Düzgün bir cevap beklediği açıktı. Yüzümdeki ciddi ifadeyi değiştirmeden konuşmaya girdim:

Damian: Günaydın baba bu gün işe gideceğini sanıyordum.

Bruce: Haftasonu olduğunu unuttun galiba Damian.

Ha bir Batman tavırı daha. Lafı gevelemenin bi anlamı yok direk konuya girmek daha iyi.

Damian: Ben hiç bir şey  unutmam baba ayrıca ben titanların yanına gidiyorum.

Babam bana bakmadan konuşarak:

Bruce: Bu gün olmaz Damian daha doğrusu bu hafta olmaz.

Olmaz mı? Bu güne kadar beni başından savmak için oraya gönderen kişi şimdi neden bu fikrinden vaz geçiyor ki? Başına bir şey falan mı düştü? Anlamsızca ona bakışlar atarak konuşmaya başladım:

Damian: beni başından savmak için oraya gönderiyordun Unuttun mu?

Bruce: Başımdan savmak için değil Damian öğrenmen gerekenleri sana öğretmeleri için gönderiyordum.  Ayrıca kolay kolay bir şey unutmam.

Sinirli bir şekilde konuşarak:

Damian: madem biryere gitmiyorum peki burda ne yapmamı düşünüyorsun?

Babam ciddi bakışını bırakıp gülümseyerek saçlarımı karıştırdı. Oysaki bunu dedim diye sinir olması gerekiyordu. Garip davranıyor yada ben bana böyle davranmasına alışık değildim Ama eminim ki onun benden sakladığı bir şey var ve bu yüzden beni buraya tıkıyordu.  Babam normal bir ses tonuyla konuşarak:

Bruce:  Damian bunu yakında öğreneceksin. Biraz sabret olur mu?

Kesinlikle babamda bir sorun var. Bana böyle davranması fazlasıyla garip sanki o gitmiş yerine başka biri gelmiş gibiydi. Ondan şimdilik uzaklaşsam benim için daha iyi olacaktı. Hızla bir bahane bularak konuşmaya başladım:

Damian: Pekalaa ben diğerleri uyanmış mı diye bi bakayım. Bu gün devriyeye çıkmadan önce normal bir gün yasamak istiyorum.

Bunu dedikten sonra birşey söylemesini beklemeden ordan uzaklaşarak içeri girdim. Dick ve Stephanie hariç diğerleri henüz uyanmamıştı. Stephanie şarkı mırıldanarak mutfakta birşey ler pişiriyor du  Dick ise mutfaktaki masada oturmuş elindeki telefonla oynuyordu. Bu onun normalde yapacağı birşey değildi Herneyse odası beni hic alakadar etmez. Benimde sıkıntıdan patlamamak için  uğraşacak birşeyler bulmam lazım. En iyisi şimdilik diğerleri uyanana kadar  kitap okuyayım an azından kafa dağıtmış olurum.

Bruce'dan:

Damian yanımdan çoktan gitmişti şimdilik bu gayet iyidi. Bu planın bozulmasına izin veremezdim. Bu planın işlemesi için çocuğun gerçek babasını etkisiz hale getirme gereğinde bile bulundum. Bu bedeni taklit etmekten fazlasıyla sıkılmıştım. O Çocuğu kendime alıştırıp  uygun bir anda onu yanıma çekmeliydim. Tabi öncelikle bu evdeki diğer gereksizleri ortadan kaldırmalıyım.

Bahçeye açılan mutfak kapısından içeriye girerek içeride bulunanlara göz gezdiriyordum. Biri şu sarı saçlı olan kız Spoiler ve diğeri ise erkek yani Nightwing di.  Onlara hiçbirşey demeden mağaraya doğru gitmeye başladım. Kütüphanedeki Gizli kapıyı açarak mağaranın merdivenlerinden aşağıya doğru indim ve mağarada biri var mi diye kontrol etmeye başladım.  Mağarada tahmin ettiğim gibi kimse yoktu ana bilgisayarın karşısına geçerek mağaranın içerisindeki tüm güvenlik kameralarını devre dışı bıraktım. Gerçek batman in mağaranın içerisinde olduğunu kimse bilmemeliydi. Hızlı hareket ederek mağaranın karanlık bölümündeki gizli geciti açıp gerçek batman in tutulduğu zindan a gidiyordum.  Onun bulunduğu yere vardığımda iste sırıtarak karşısına geçtim. yüzü onu son bıraktığım haldeydi. Her yeri yara bere içinde, Kollarında ve ayaklarındaki gergin zincirlerle sadece beni bekliyor gibiydi. Gerçek olan Batman in karşısına geçip konuşmaya başladım.

Taklitçi: Beni duyabildiğine adim gibi eminim Batman. Ailenin dağılmasına çok az kaldı.

Gerçek Batman bakışlarını bana çevirdiği sırada Sırıtarak konuşmama devam ettim.

Taklitçi: Bu aileni dağıtma planım sadece başlangıç Bruce. Benim asıl amacım Şeytanın kanından olan çocuğu Almak.

Bruce bakışlarını ona doğru çevirerek zorlanarak konuşmaya başlar:

Bruce: Oğlum... OĞLUMA DOKUNMAYA KALKARSAN SENİ BUNA PİŞMAN EDERİM!

Taklitçi arkasındaki kapalı kapıyı açarak yerden birini sürükleyerek içeriye aldı. Arkada başka biri daha vardı.  Yerde az da olsa kan vardı. Ben cesedin kim olduğunu çözmeye çalışırken taklitçi diğer yerde yatan ikinci kişiyi içeriye getirerek onu bileklerinden zincirleyerek bana doğru döndü ve sırıtarak konuşmaya başladı:

Taklitçi: Onlarla iyi geçin Batman çünkü onlar uyandıklarında seni pek hoş karşılamayacaklar.

Adam lanet bir kahkaha patlatarak

Taklitçi: bu evden son iki çocuğu attıktan sonra oğlunu son kez görmene izin vericem Batman.

Ona ölümcül batman bakışı attıktan sonra adam gitti. Karşımda yaralar ve hala kanamakta olan yaralarıyla dick ve stephanie duruyordu. Lanet ederek kaçış planı düşünmeye başladım. Dick yüzünü buruşturarak gözlerini aralayarak:

Dick: neler oluyor burda?


EVVET ARKADAŞLAR ŞU PLANI YAPANA KADAR MUTLU BİR BÖLÜM ATAMAZDIM SORRY AFFEDİN BEYBİLER

Like ve yorum atmayı unutmayın

BatFamily Gölge Şehir GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin