Leaderek

8 0 0
                                    

NamJoon pov.

Jimint már egy jó ideje nem láttam. Ránéztem Chanyeolékra de nem volt velük, a lányokkal sincs. Egyszer csak meglillantottam, hogy a tűző napon fekszik. Rögtön felálltam és oda sétáltam hozzá.
-Jimin gyere be az árnyékba. Napszúrást fogsz kapni.
-Jó megyek.
Megfogtam a karját majd elkezdtem elvonszolni a mi nyugágyainkhoz. Amikor oda értünk lefektettem majd leültem mellé. Elővettem egy hideg vizes üveget majd a homlokára tettem.
-Ez nagyon hideg! - vette le magáról a tárgyat.
-Nem baj. - tettem vissza a homlokára.

Ezután elhalgatott majd egy kis idő múlva mondta, hogy elmegy vissza a szállásra, mert nem érzi jól magát. Megkérdeztem tőle, hogy menjek-e vele de azt mondta, hogy nem kell segítség.

De azért figyeltem, hogy épségben beér és nem esik össze az út közepén. Majd amikor bement a biztonság kedvéért utána küldtem BoMit.

Nagy beszélgetések közepedte felrehívott engem és Suhot JungSu.
-Mit szólnátok hozzá ha Kris velünk vacsorázna?
-Igazság szerint én nem ismerem annyira csak látásból, de nem bánom. - mosolyodtam el.
-Örülnék neki. És szerintem a többiek is. - mosolygott ő is.
-Akkor szóljatok a többieknek én addig felhívom. - vette elő a telefonját.

Mindketten szétoszlottunk majd össze hívtuk a tagokat és elmomdtuk nekik a ma esti tervet. Az EXO-sok nagyon örülnek na hírnek. Az enyémeim már kevésbé hisz' nem ismerjük Krist.

Amikor ezt kitárgyaltuk utána mindenki ment a maga dolgára.

Közben vissza mentem a szállásra, hogy lecsekkoljam Jimint. Már a benti lépcsökön lépkedtem felfelé amikor BoMi jött velem szembe.
-Minden rendben? - támaszkodtam meg a korláton.
-Már jobban van. Azt mondta pihenni akar ezért gondoltam kimegyek a szobából, hogy nyugodtan tudjon aludni.
-Ez kedves tőled. - simogattam meg a felkarját. - Akkor nem is zavarom. Ha keresnek a többiek akkor a szobámban leszek.
-Jól van. - ment ki az ajtón.

Felmentem az emeletre és aztán be a szobánkba. Miután becsuktam magam mögött az ajtót rögtön lekaptam magamról a pólóm majd beindítottam a légkondit. Aztán kiterültem az ágyon mint egy béka.

Kis idő múlva ajtó nyitódásra lettem figyelmes. Kinyitottam a bal szemem, hogy lássam ki az.
-Bocsi, hogy felébresztettelek. - mondta Jimin kicsit félenken.
-Nem aludtam. - tettem az egyik karom a szemeimre.
-Nem zavarlak?
-Nem dehogy.

Majd egy kis kart éreztemm ahogy átkarol.
-Mi a...? - néztem ki karom alól.
A kis mochi ide bújt hozzám. Talán kicsit túlságossan is.
-A másik szobában nagyon magányos voltam. - mondta ki ezt az egy mondatot majd szorossabban magához szorított.
Ezen csak mosolyogni tudtam. Majd egy kis idő múlva el is aludtam.

Chanyeol pov.

-JiNa nem jöttök a vízbe? - kiabáltam.
-Nem inkább itt maradnék a parton!
-Ne már!
Majd kiszaladtam a vízből egészen hozzá és felkaptam menyasszony pózba.
-Hé! Tegyél le! - kapálózni kezdett.
Mit sem törődve vele elindúltam a vízhez. A többiek meg csak nevettek a jeleneten.
-Ne nevessetek! Ti lesztek a következők! - kiabáltam határozottan.
Amikor a vízbe értem még tartogattam a kezembe egy ideig, hogy ezzel húzzam az agyát.
-Engedj már el! - kiabált tovább.
-Oké. - majd bele dobtam a vízbe.
Ezután én is elkezdtem futni ugyan is elkezdett kergetni. Na meg azért is, hogy a többi lánnyal is ezt tegyem.
-Nem vagy ám vicces! - állt meg majd megtámaszkodott a térdén.

Akkor en is megálltam és rá néztem. Azt hittem abba hagyja a kergetőzést de sajnos nem. Ismét elkezdett utánam futni. Majd én is újra futni kezdtem de ezuttal YoonGi mögé rejtőztem.
-Suga szólj a csajodnak, hogy nyugodjon már le! - kapaszkodtam meg a vállaiba.
JiNa pont addigra ide ért és Suga körül kezdtünk el fogócskázni.
-Srácok elég legyen! - fogta meg mindkettőnk karját.
-De nem látod, hogy nézek ki? Csurom víz vagyok! - hisztizett.
-Na és? Meleg van. - mondta unottan.
-De most meg fázok!
-Akkor ragd magadra a törölközőt. - forgatta meg a szemeit.
-Jó én asszem lépek. - mondta majd kivettem a kezem Sugáéból majd vissza mentem Baekékhez.

Még egy ideig a vízben ökörködtünk majd JungSu szólt, hogy lassan menjünk fel a szallásba és fürödjünk meg rendesen és öltözzünk fel, mert mindjárt itt lesz Kris és utána elmegyünk vacsorázni.

Felejthetetlen KirándulásNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ