Jungkook pov.
Már rég felébredtem csak nincs kedvem kikelni az ágyból és azt se akarom, hogy is Jimin idegesítsen korán reggel ezért csukva tartom a szemem. De egy pár perc múlva sajnos az ébresztője megszólalt és ő is felkelt. Ez után már csak nekem kellene felkelnem de olyan jó meleg az ágy, hogy hülye leszek ki jönni innen.
Gondolat menetemből Jimin zökkentett ki. De nem is akár, hogy... Konkrétan rám ugrott. Azt hittem, hogy kijön belőlem a tegnapi vacsora.
-Jungkookieee~ Kelj feel~
-...
-Jungkooook~
-...
-Keelj~ feel~
-Mhm...
-Jungkooookiee~~ - mocorgott egyre jobban rajtam.
-Hagyjál már.
-Naa~ kellj fel!
-Jó csak még egy 5 percet...
-Nem! - mondta miközben leszállt rólam és lerántotta rólam a takarót.
-Ne máár~ Annyira hideg van!
-Nincs hideg! Gyeree~ - fogta meg az egyik lábam és húzott le az ágyról.Amikor földet értem meg adtam magam és úgy döntöttem, hogy lemegyek a konyhába reménykedve, hogy noona és Jin csinálnak valami reggelit. Jimin szorosan követve lépteimet és a nyakamba szuszogva mentünk le a lépcsőn.
Amikor beértünk a konyhába csak Jint láttuk.
-Jó reggelt. - mosolygott a pink hercegnő miközben a reggeliket készítette rózsaszín pizsamájában.
-Jó reggelt! - mondtuk szinte egyszerre.
-Noona hol van? - kérdeztem.
-Az előbb küldött egy üzenetet ugy, hogy valószínű mindjárt itt lesz ha csak vissza nem aludt. - válaszolt.Majd egy pár másodperc múlva meg is láttuk, hogy jön le az utolsó lépcsőfokokon.
-Szia JiSoo! - öleltem meg.
-Szia JK. - viszonozta ölelésem.
Majd oda ment Jiminhez is és őt is megölelte, aztán Jint is megölelte hátulról.
-Mit készítesz oppa?
-Kimchit.
-Azt nagyon szeretem. - mondta miközben mégegyszer megölelte.Hirtelen grimaszolni kezdtünk mindketten miközben összenéztünk ennek hallatára majd rájuknéztünk.
-Mi az? - kérdezi JiSoo.
-Nagyon furák vagytok. - mondta Jimin egy "Figyellek titeket." Pillantással.
-Miért? - Érdeklődött JiSoo.
-Mert... Olyan... Mintha... Együtt lennétek. - makogta Jimin. Mire Jin hangosan felnevetett.
-Nem vagyunk együtt. - jelentette ki Jin. - Csak kimutatjuk a szeretetünket egymás felé. - fordult felénk egy pillanatra.
-Jól van. Ti tudjátok. - mondta Jimin.
-Jimin... - nézett rá fenyegetően JiSoo.
-Tudod, hogy értem. - nevetett enyhe félelmében.Én inkább kimaradtam ebből, mert tudom, hogy mikre képes noona. Ezért lapítottam meg tettem vettem a konyhába Jin mellett.
Aztán a többiek is elkezdtek szép lassan kezdtek ébredezni az EXO-sok is. Chanyeol, Tae és Baek szokásukhoz híven hozták a hangulatot BoMival együtt. A társaság kissebbik része leült valahová és vagy vissza aludt vagy pedig bambul és csak úgy létezik. A másik része pedig beszélgetett. Mi a beszelgetősökhöz tartozunk. Meg kérdeztük Namot, hogy mik lesznek a mai programok és azt mondta, hogy ma a nyereményeinket kapjuk meg. Mi szerintem el fogunk menni egy vidámparkba, mert a papíron ez volt nekünk.
-Kook. Kézdezhetek valamit? - fogta meg a vállam Jimin.
-Igen.
-Az gáz ha be jön nekem YeSeul?
-Mi? Az lehetetlen... Ha Kai rájön akkor meg fog ölni.
-Tudom... De olyan pont nekem való és szerintem nagyon jó teste is van.
-Szerintem neked nem is tetszik. Csak a farkad után mész.
-Nem igaz. Nem szokásom.
-Nem-e? Akárhányszor a díjátadókon elsétálnak előttünk a BlackPink-es csajok mindig megnézed őket.
-Te mondod? A Twice-os lányok után csak úgy ki ugrál a szemed a helyéről.
-De én nem is flörtölök velük. - tettem karba a kezem.
-Mert félsz a lányoktól. - nevetett fel hangosan.Erre nem válaszoltam csak magára hagytam Jimint és oda mentem V-ékhez.
-Mi a helyezet nyuszi? - kérdezte Tae.
-Semmi. Asszem most vesztem össze Jiminnel. - bújtam oda hozzá.
-Jaaj te. Min már megint? - simogatta meg a hajam.
-Arról nem beszélhetek. De viszont ki gúnyolt.
-Mit mondott?
-Azt, hogy én azért nem flörtölök más lányokkal, mert félek tőlük.
-Ezt nem kellett volna így a fejedhez vágnia.
-Jó mondjuk tudom, hogy igaz. De nem szeretem amikor ezzel piszkál.
Majd elkezdtem sírni karjai között. Mire ő csak megjobban magához szorított és simogatni kezdteba vállam.
-Úú~ VKook is real!~~ - szólalt meg Chan.
Nem foglalkoztunk velük csak ölelgettük tovább egymást. Majd egy idő után elengedtük egymast ugyanis Jin hyung elkészitette a reggelit.
KAMU SEDANG MEMBACA
Felejthetetlen Kirándulás
Fiksi PenggemarBoMi, JiNa és JiSoo megbeszélték, hogy elmennek egyet kuruccani a barátaival. De vajon hova mennek kirúgni a hámból? Hát hova más hova mint Los Angelesbe... A hosszúnak tűnő kis kalandjuk alatt sok minden történik velük. De van amiről nem lőném le a...