Majd nem bunyó

10 0 0
                                    

Jimin pov.

Éppen ültem volna már le a helyemre amikor egy kéz vissza rántott. És ennek a személynek köszönhetően majdnem el is estem.
-Tae! Eszednél vagy? - háborogtam.
-Shh! - tette mutató ujját a számra.
-Mit akarsz? - kérdeztem.
-Ezt fejezd be! - mondta suttogva miközben magához húzott.
-Mármint mit?
-Hogy YeSeulra nyomulsz! Túl feltűnő vagy! Mi van ha Kai észre veszi?
-Nyugi már. Uralom a helyzetet.
-De csak egy darabig..
-Ha túlzásba esek úgy is itt vagy és leállítasz.
Erre csak megforgatta a szemét mire felálltam és elmentem a helyemre.

-Mi van rómeó? - kérdezi Suga mögülem.
-Mi?
-Semmi. - nevette el magát.
-Tényleg ennyire feltűnő vagyok? - suttogtam hátra.
-Eléggé. - mondta hangosabban.
Majd előre fordultam és elkezdtem beszélgetni Baekkel.

Most az egyszer mellé ültem, mert megígértem neki. Legközelebb meg Sehun mellé kell, hogy üljek.

Túl sokan kedvelnek. Kár, hogy YeSeul nem... Vagy is nem úgy...

Nagyon sokáig kritizáltuk az utat, mert tele van kátyúkkal. De egyértelműen beszélgettem a többiekkel is.

-JungSu hova megyünk most? - kérdezi Tae.
-Fagyizni. - mondta egyszerű válaszát.

Ennek mindenki nagyon örült. De leginkább Hobi, Tae, Chanyeol, Baek, Jin, Nam, Lay.

Chh... A fagyidillerek. Tuti van otthon egy saját fagyizójuk csak nem mondják el, hogy ingyen kapjam a fagyit. Mondjuk ki tudja lehet, hogy mérgezett amit ők csinálnak.

Gondolat menetemből YeSeul zökkentett ki.
-Zavarhatlak egy percre? - kérdeztte egy mosoly keretében.
-Persze. - viszonoztam a mosolyt.
-Van egy két táncotok ami nem megy. Majd ha haza értünk és majd úgy lesz szabad időd megtanítod rendesen?
-Neked bármikor. - kacsintottam. Mire hirtelen a földet kezdte el fikszírozni.
-Mi a baj? - kérdeztem egy kaján mosoly kíséretében.
-Semmi, semmi! - nézett a szemembe és tette fel a kezét védekezően, majd távozott is.

-Ellenálhatatlan vagyok. - mondtam Baekhyunnak.
-Persze engem is elcsábítottál. - nevette el magát. Majd rá is kacsintottam mire egy picit belepirult és elkezdte tagargatni az arcát.

-Már Bakhyunnak is be akarod akasztani? - kérdezte Suga nevetve.
-Csak neki. - nevettem én is.
-Meg YeSeulnak mi? - mondta ki hangosan Suga.
-Mi van velem? - kérdezte az említett.
-Semmi! - kiabáltam.
-Na de most mondjad! - jött ide hozzám.
-Tetszel Jiminnek! - Mondta hangosan Suga. YeSeul csak nagy szemekkel nézett.
-Mi van?! - kérdezte csípőre tett kézzel.
(-Mi van?) - hallottam meg Kai hangját előrő.
-Hülyeségeket beszél! Ez nem is igaz! - mentegetőzni kezdtem.
-De igaz! - mondta Suga.
-Így van! - adta a lovat Suga alá Tae.

Kai pár másodperc múlva ott is termett YeSeul mellett majd átkarolta a derekánál és szúrós szemmel nézett Jiminre.
-Hogy mondtad? - kérdezte Kai a lehető legkomolyabban mire mind megszeppentünk.
-Én semmit! - tettem védekező pózba magam.
-Akkor dob a fülem vagy mi? - tette karba a kezeit.
-Valószínű... - mondtam.
-Igen?! - húzta föl a szemöldökét.
-Igen. - néztem mélyen a szemébe és mondtam határozottan.
Hirtelen elkapta a pólóm nyakát és öklét felemelte, hogy ütni készül de Suho ezt nagyon hamar észre vette és elkapta a kezét.
-Hagyd békén! - kiabált rá.
-Nem! Meg van rá az okom! - nézett Suho szemeibe.
-Nem érdekel! Erőszakkal nem lehet semmit megoldani!
-Ó dehogy nem! - ütött volna meg de Suho még mindig fogta a karját.

Majd YeSeul hármunk közé ált.
-Srácok elég legyen! - kiáltott majd Kai felé fordult és mélyen nézett bele tüzzel és haraggal telt szemeibe.
-Szívem tudod, hogy szeretlek és csak te számítasz nekem. És nem engednék semmit Jiminnek. Ő csak egy barát. - mondta nyugodtabb hangal.
-Nem hallottad, hogy mit mondott? Ő komolyan gondolja! - szorította ismét össze az öklét.
-Én is komolyan gondolom azt amit mondtam! - kiabált rá YeSeul majd kezei engedtek a szorításból és arca is ellágyult.
-Sajnálom. - mondtam őszintén.
-Én is sajnálom. - mondta Kai. Majd szorosan átölelte a lányt.
-Semmi baj. - mondta majd össze borzolta a hajam és Kainak viszonozta az ölelést majd egy puszit nyomott az ajkaira.

Majd a buszsofőr egy nagyot fékezett és YeSeul meg Kai egymásra estek.
-Ne most legyen a békülős szex! - Nevette el magát Sehun. Mire mind el nevettük magunkat.

Nagy nehezen Kai leszált YeSeulről de ahogy láttam nem igazán akart lemászni róla. Majd YeSeul is felállt és ők voltak az elsők akik leszálltak a buszról.

Majd mi is követtük a példájukat. Amikor kiszáltunk a buszból Suga rögtön megjegyzést tett a külvilágra.
-Jézusom Hobi nagyon Sütsz! Vedd lejjebb a fényerőt még megvakulok! - mondta Suga mire elnevették magukat a BTS tagok.
-Hova megyünk fagyizni? - kérdezte Chan izgatottan.
-Nem messze pár percre van innen egy kissebb cukrászda. - mondta JungSu.

Elindultunk gyalog odáig de mindenki körülbelül 5-6 perc múlva meg akart halni.
-Álljunk meg! Nagyon meleg van! - nyafogott Baekhyun.
-Leszakad a lábam. - mondta JiNa.
-Nyugi már csak pár méter és ott vagyunk. - mondta biztatóan JungSu.

Suga pov.

Amikor megláttuk az épületet amire gondolom cukrászda volt fel írva, mert angolul van. Mindenki megkönnyebbült és néhányan fel is vették a futólépést is.

Mind bementünk majd megáltunk a kivilágított fagyis pultnál. Mint a kis gyerekek úgy nézte a társaság nagy része a választékot.

Egyértelműen ők kerültek először a sorba és ők választották ki, hogy milyet szeretnének enni.

Addig mi a maradék pár ember kivárt a sorát. Közben oda mente JiNahoz majd át karoltam a válla felett.
-Bepótóljuk most azt a randit? - kérdeztem mosolyogva.
-Most? - néz rám érdeklődve.
-Aha. Majd kicsit külön vonulunk. Meg majd szólok JungSunak, hogy mi később megyünk utánuk. Mit szólsz?
-Jó legyen. - mosolyodott el.

Egy idő után levettem róla a kezem majd utána megfogtam a kezét és ujjainkat összekulcsoltam mire egy egy kicsit elpirult. Amikor látam, hogy a pultnál kezdtek eloszlani a tagok akkor oda húztam a pulthoz.
-Milyen fagyit kérsz? Én állom. - mondtam vidáman.
-Csokisat.
-Akkor lesz egy csokis és egy eper. - mondtam a pultosnak.
Majd mindkét fajtából vett egy egy gombócot és átnyújtotta nekünk.

Amikor mind választottunk akkor JungSu kifizette a többiek fagyiját majd elindultunk vissza a buszhoz. De én oda rohantam hozzá.
-Nem lenne baj ha én és a JiNa egy kicsit később indulnánk?
-Nem, de ne maradjatok túl sokáig.
-Rendben. - mosolyodtam el.

Vissza mentem a JiNahoz aki már a fagyi felénél tartott.
-Megyünk sétálni? - kérdeztem.
-Mehetünk. - nyalt bele a fagyiába.
Majd megfogtam a kezét és elindultunk valamerre.

Felejthetetlen KirándulásOnde histórias criam vida. Descubra agora