Néha a menekülés a legjobb megoldás

7 0 0
                                    

Chanyeol pov.

Előbb felkeltem mint az ébresztőm ezért csak feküdtem és kémleltem a csoda szép fehér plafont egy ideig. Amikor meguntam úgy döntöttem, hogy felkeltem Baeket. Eszembe jutott, hogy elhoztam a bluetooth hangszórómat. Elő is kerestem a cuccaim közül majd bekapcsoltam és azt hittem, hogy felébred, mert eléggé hangos amikor bekapcsol. De hál' istennek nem. Rácsatlakoztattam a majd elkezdtem egy zenét keresni a lejátszómban. Közben oda ültem az ágyára közvetlen mellé. Meg is találtam a mefelelő dalt. Nem mást mint a BigBangtől a Bang Bang Bang-et.

Hahaha... Ez jó móka lesz. Csak remélem nem zártuk be az ajtót, mert ha felébred fel kell vegyem a nyúl cipőt. Biztos haragudni fog rám abban a pillanatban.

Felhangosítottam maxra aztán el is indítottam. Kezét füleihez emelte, hogy ne hallja a zenét. De nem sokat ért ugyan is nagyon hangos. Hirtelen kipattant az ágyból majd én is ezt tettem. Gyorsan oda rohantam az ajtóhoz és próbaltam kinyitni de nem sikerült.
-A francba! Be van záva!
-Most nem menekülsz! - nevette el magát.
Majd elkezdett felém sétálni én pedig próbáltam elfutni mellette. De nem jártam sikerrel ugyan is elkapott. Elkezdte ütögetni a vállam és a hátam. De nem hagytam magam és elkezdtem ütni a lábát.
(-Srácok ha lehetne akkor halkabban! Tudjátok vannak akik még aludni szeretnének!) - kopogott be a nagyasszony.
Vagyis YeSeul. Mi Baekkel így szoktuk hívni. Van amikor Folyamat csesztet mint egy idegesítő kis hug. De van amikor olyan komoly mint Suho hyung. Attól függ milyen kedvében van.
-Jó bocsi! - kiáltott Baek.
-De lassan fel kell ébrednie mindenkinek, mert JungSu ránk fog szólni.
(-Nem érdekel... Most már úgy sem fogok tudni vissza aludni. Lent találkozunk srácok.)
-Húh... Ez nem jelent jót... - mondja Baek miközben elenged.
-Nem hát. Szerintem mi jobb ha az ablakon távozunk.
-Jó ötlet... Lenne... Ő mindenhol képes megtalálni.
-Ez is igaz.

Lassan elkezdtünk fel öltözni és beágyazni, hogy nézzen má' ki valahogy ha már ilyen szép helyre hozott minket JungSu. Aztán meg kerestem a szobakulcsunkat aztán mindketten elindúltunk az ajtó felé majd megáltunk. Elkezdtünk hallgatózni, hogy itt van-e a szobánk előtt. De semmit nem hallottunk.
-Nyugi Kai biztos visszafogja. - suttogta Baek.
-Lehet. De azért jobb félni mint megijedni. - mondtam miközben belenéztem a szemébe.
-Jó de nyisd már ki.
-Oké, oké.

Kinyitottam résnyire az ajtót csak annyira, hogy a fejemet ki tudjam rajta dugni.
-Na látod? - kérdezte.
-Nem. semmi.
-Akkor menjünk.
Majd egy azonnali mozdulattal kilökött az ajtón.
-Mit művelsz te vadbarom?! - kiáltottam el magam.
(-Na csak kimerészkedtetek?) - hallottuk meg YeSeul hangját a konyhából. Mire mindketten összerezzentünk.

Egy pár másodperc múlva észbe kaptunk és összeszedtük magunkat majd elindúltunk a hang felé. Nyílván én mentem előre, mert Baek megijedt. De ő is tudja nagyon jól, hogy én jobban félek nála és nekem kéne ő mögötte mennem. Amikor betettük a lábunkat a helyisegbe csak annyit láttunk, hogy Kai és YeSeul fel falják egymást. YeSeul a konyha pulton ül Kai meg a két lába közt áll és markolgatja a combját és a fenekét.
-Ember ne itt forgassatok pornót. - szólaltam meg.
Majd elváltak egymástól és YeSeul leugrott a pultról és megindult felénk. Mi elkezdtünk visszafutni a szobánkba mire hangos nevetést hallottunk. De most Kai volt a hang tulajdonosa.
-Annyira lökött mindekttő. - nevetett továbra is.
-Igen azok. De így szeretem őket.
Ezután csak csend volt. Vissza mentünk de akkor már Xiu hyung, és Chen. És most már egyikük sem akarja lenyelni a másikat. Leültünk a pultnál lévő bárszékekre de nem szólaltunk meg csak figyeltük a történéseket és kivételesen jó gyerekek módjára viselketünk.

Lassan megérkezett Bangtanból is néhány tag. Meg tőlünk is már egyre többen gyülnek ide. Jó vannak akik úgy gondolták, hogy a kanapén foglalnak helyet mert itt nem férnek el.
Például a másik bandából Jin hyung, YoonGi hyung, V és Jungkook. Tőlünk Sehun, Lay és D.O. A többiek itt voltak velünk.

Már mindenki farkas éhes de érdekes módon JungSu megint sehol sincs. De senki nem panaszkodik ez miatt. Lefoglaltuk magunkat pillanatok alatt. Oda mentünk Baekkel V-ékhez és elkezdtünk velük beszélgetni, mert a másik társaság kezdett unalmassá válni.

-YoonGi. - szólítottam.
-Igen?
-Kérdezhetek valamit?
-Most kérdeztél.
-Jó akkor még egyet.
-Kérdezz.
-Én azt hallottam, hogy együtt vagy JiNával. Ez igaz?
-Honnan hallasz te ilyen hülyeségeket?
-Már nem tudom ki mondta de azt mondta, hogy ő is úgy tudta meg.
-Értem. Én nem járok vele. És nem is tervezek a közel jövőben.
-Na és a távoli jövőben? - kérdezte V.
-Ott sem.
-De miért? - kérdezi Jin.
-Mert nem az esetem.
-De azt mondtad, hogy a te ideálod az aki olyan mint te. És a JiNa lehetne akár a testvéred is annyira hasonlítotok. - mondta Baek.
-Igen igaza van. - adott igazat Jungkook.
-Én mikor mondtam ilyet? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Jó lehet nem mondtad de olvastam az interneten.
-Az más. De akkor sem.
-De nem is ismered. Honnan tudod, hogy milyen?
-Hagyjatok már. - dőlt hátra karba tett kézzel.
-Szerintem ezt inkább beszéljük meg, mert ez egy eléggé kényes téma a te részedről.
-Jó tudjátok mit? Ha ennyire akarjátok akkor fogadjunk.
-Miben?
-Fogadjunk, hogy a kis vakációnk alatt felszedem. A határ idő pedig a haza út.
-Fogadjunk! - kiáltott Tae.
-Jó. - mondta Jin.
-Helyes.

Közben végre JungSu is betért közénk.
-Sajnálom srácok de nem szólt az ébresztőm és későn keltem.
-Hát igen! Tudod mennyi az idő? Lassan negyed nyolc! - förmedt rá YeSeul.
-Hallod mi van ezzel a nővel? Reggel óta ilyen. - kérdezi Baek suttogva.
-Biztos menstruál vagy Kai nem elégítette ki tegnap este. - mondtam szintén suttogva aztán el is nevettük magunkat.
-Jól van látom azért van aki ügyes volt és már fel öltözött. Akik nem azok most légyszives tegyék meg mert egy fél óra mulva reggeli. Azt majd JiSoo és Jin megcsinálja.
-He? - nézett rá felhúzott szemöldökkel.
-Jól hallottad. Ti jól főztök ugy, hogy biztos valami finom reggelit tudnátok elkészíteni.
Erre nem válaszolt semmit. Csak grimaszolt majd bement a konyhába Jinnel együtt. Addig a társaság nagyrésze feloszlott és elmentek a dolgukra. Mi is vissza vonultunk volna a szobánkba ha Jin nem szólít le.
-Srácok ti itt maradnátok kérlek?
-Aha miért ne. - mondtam mosolyogva majd lehuppantunk a bárszékekre.
-Mit fogtok elkészíteni? - kérdeztem.
-Még nem tudom. Nagyon kevés hozzávaló van itthon, hogy mi tudjunk valamit belőle csinálni. - mondta lebiggyesztett szájjal Jin. JiSoo csak bólogatással helyeselt.
-Akkor szóljunk JungSunak, hogy nem tudunk itthon reggelizni?
-Megtennétek? - nézett rank kis kutya szemekkel JiSoo.
-Persze! - állt is fel Baek.

Elmentünk a szobájához és bekopogtunk majd egy "nyitva van"-nal be is mentünk.
-Mit szeretnétek?
-Jin és JiSoo mondta, hogy nincs elég hozzávaló itthon, hogy össze üssenek valamit.
-Huh az nem jó hír. Akkor ma valahol a belvárosban reggelizünk de nap végén beküldöm őket egy supermarketbe, hogy bevásároljanak.
-Jó meg mondjuk nekik.

Majd kimentünk és visszamentünk a konyhába de csak JiSoot láttuk D.O-val. És egy Jint se láttunk sehol sem.
-Hé JiSoo. JungSu azt mondta, hogy ma bent a vársoban eszünk valahol de nap végén beküld valakiket egy boltba vásárolni.
-Na szuper.
-Menjek veled? - Kérdezi D.O mosolyogva.
-Nem kell. És amúgy sem mondták, hogy pont én megyek. Majd meglátjuk.
-Jól van. Én szerintem szólok a többiekbek, hogy mi a helyzet.
-Miért nem írsz a csoportba? - kérdeztem.
- Ja igaz is.
Majd elő vette a telefonját és már elkezdte is begépelni. Közben mi elmentünk Jiminékhez, hogy őket is boldogítsuk így korán reggel.

Felbattyogtunk az emeletre és bekopogtunk az egyik szobába. Asszem RM kiáltott egy "gyerebe"-t. Mi benyitottunk majd a szemünk elé tárult egy félig meztelen RM aki épp öltözik és egy alsónadrágban fekvő YoonGi.
-Nem tudjátok melyik szobában van Jimin?
-De. Jobb oldalt az elsőben van Jungkookkal. - mondta RM.
-Jó köszi. - majd ki is tettük onnan a lábunkat.
Aztán vissza mentünk és benyitottunk az első szobába. Amikor benéztünk akkor mindketten valami játékkal játszottak telefonon. De hamar észre vettek és Jimin úgy üdvözölt minket mintha már egy jó ideje nem látott volna. Aztán leültünk beszélgetni és elmeséltem a fogadásunkat YoonGival. Ők csak kigüllesztett szemekkel hallgatták az egészet majd egyszer csak Hobi nyitott be, hogy induljunk meg lefele a buszra, mert megyünk reggelizni.

Felejthetetlen KirándulásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora