-Mi a fasz van? - kérdeztem.
Kis idő múlva meg is kaptam a választ...Suga pov.
-Kilyukadt 1 kerék. - mondta a választ a sofőr.
-Nagyszerű. - morogtam az orrom alatt.
Mindenki kissé letörve ült a helyén és arról beszélgettek, hogy kitől lehetne segítséget kérni. Jungkook, V és Hobi enyhén elkezdtek pánikolni, hogy mi lesz ha itt maradunk éjszakára és megtámadnak minket a pumák. Az Exosok egész jól bírják a helyzetet meg a lányok is. Esküszöm, hogy ezek a csajok bátrabbak mint az a három szerencsecsomag.-Képzeljétek! Még ma épségben oda érünk a szállásra! - jelentette ki YeSeul vidáman.
-És, hogyan? - kérdezi RM.
-Suhonak eszébe jutott, hogy Kris itt van LA-ben és felhívta. Azt mondta egy 10 perc múlva itt is lesz.
Mindenki megkönnyebülve fújt ki egy mély levegőt majd amég meg nem jön Kris megpróbáltuk beszélgetéssel elütni az időt.10 percel később...
Suho pov.
Kiszáltam a buszból, hogy Kris lássa, hogy hol vagyunk. De eddig még egy autó sem parkolt le mellénk.
-Hol késik? Azt mondta 10 perc. - kérdezte kicsit türelmetlenül Lay.
-Nyugi biztos mindjárt itt lesz. - válaszolta Chen.
-De már nagyon melegem van és szomja--... - fejezte volna be mondatát.
-Végre itt van. - könnyebbült meg Lay.
YeSeul rögtön lerohant a buszról és Kris nyakába ugrott. Kai szúrós szemmel nézte ezt végig.
-Úristen de hiányoztál! Baszki már 4 éve nem láttalak!
-Nekem is nagyon hiányoztál. Nagyon rég talalkoztunk már. - nevetett fel Kris.
Aztán amint a többiek ezt bent meghallották mint akiket puskából lőttek ki rohantak oda szintén hozzá. Mindenki azt emlegette,hogy "Annyira hiányoztál!" "Azt hittem nem látlak többé!" "De rég láttunk!" És még sorolhatnám. Mi is nyilván nagyon megörültünk neki hisz' 4 év tényleg nagyon hosszú idő.Amikor Kris végre levegőhöz jutott rögtön a lényegre tért. Addig a többiek vissza mentek a buszba, mert annyira meleg van,hogy tojást lehetne sütni a betonon kivéve Lay, JungSu és Chen. Ők kint maradtak.
-Na mi a helyzet? Mi történt? - kérdezte miközben oda sétált hozzám.
-Ki lyukadt 1 kerék. - válaszoltam.
-Uh... Jó nagy szarban lennétek ha nem vagyok itt. Van pótkerék?
-Van.Majd 5-en elmentünk a csomagtartóhoz és, felnyitottuk, aztán néhány csomagot arrébb lökve meg is találtuk amit kerestünk.
-Bingo. - mondta Kris majd bemászott érte és kihúzta. - Emelő?
-Az is van! - kiáltott JungSu majd elő vett egy kissebb bőröndöt amiben egy csomó szerszám van.
-Minek hoztad ezeket magaddal?
-Pont az ilyen esetekre. - kacsintott.
Ezután már minden megvolt és már cseréltük is ki a gumi kereket. Akarom mondani csak Kris és Chen. Meg Lay néha- néha próbált segíteni de nem nagyon tudott.Körülbelül háromnegyed óra múlva meg is csinálták. Kris mindenkitől vett egy hosszas búcsut majd mi lepacsiztunk vele majd mind meg is köszöntük neki a segítséget aztán mindenki ment a maga útjára.
Vissza száltunk a járműbe és indultunk is tovább.
-Szerencsére csak egy kilyukadt kerékkel megúsztuk. - mondta Baekhyun miközben BoMit karolja át. Nem tudom, hogy kerülhetett oda mindenesetre eléggé furcsa, hogy mellé ült. De örülök neki, hogy ilyen jól kijönnek. Ezen a gondolaton csak mosolyogni tudtam. Majd előre fordultam és néztem tovább a melletünk el haladó fákat, bokrokat és autókat.
-Mikor érünk oda? - türelmetlenkedett Chanyeol.
-Még körülbelül háromnegyed óra. Ezt a kis időt már bírjátok ki. - válaszoltam.-Kíváncsi vagyok, hogy JungSu milyen apartmant választott. - mondta a mellettem ülő Lay.
-Én is. Bár nem igazán az a legfontossabb. Hanem az, hogy végre együtt vagyunk mind és kikapcsolódhatunk.
-Ez igaz. - mondta egy mosoly kíséretében.Pár percel később megnéztem,hogy mi a helyzet hátrébb. Mindenki beszélgetett és rendben van minden. Mindenki mindenkivel társalog és nevetgél. Örülök, hogy ennyire kijönnek egymással. Már majdnem befejeztem volna a gyönyörködést a látványban amikor Xiumin zavart meg.
-Suho mi lenne ha felhívnád Krist?
-Minek? Az előbb találkoztunk vele.
-Tudom de addig amég itt vagyunk Los Angelesben gondoltam láthatnánk többet mielőtt vissza mennénk Koreába.
-Jó ez mégsem rossz ötlet. - mosolyodtam el majd megsimogattam a vállát.
-Ezazz! - mosolyodott el.
Előre sétáltam a busz elejébe, hogy nyugodtan tudjak telefonálni.Leültem a második sorba és elővettem a telefonom, majd meg kerestem a naplóban Kris nevét.
Pár másodperc múlva kicsöngött.
-Haló? - jött a hang a másik oldalról.
-Szia. Suho vagyok. Azért hívtalak, hogy megkérdezzelek, hogy mostanában mennyire érsz rá?
-Egyre több szabadidőm van de azért a munkát nem hanyagolom. Miért?
-Mert 2 hétig leszünk itt LA-ben és Xiu mondta, hogy mi lenne ha néha találkozhatnánk amég itt vagyunk.
-Ez nem rossz ötlet! Már úgy is nagyon hiányoztok és ez a pár perc csevegés is ami ma volt iszonyat kevés volt.
-Örülök, hogy tetszik az ötlet. És mikor érnél rá?
-Holnap után van egy kis időm délután.
-Nagyszerű! Akkor majd megírom, hogy hol leszünk és akkor majd oda jössz?
-Na ná! Alig várom!
-Király! Csak majd mond mikortól érsz rá.
-Jól van. Holnap tudom csak megmondani mert mindig variál az itteni menedzserem.
-Rendben akkor majd holnap hívj.
-Jó, jó szia!
-Heló!Letettem a telefont és vissza csúsztattam a zsebembe. Hátra mentem a többiekhez és elmondtam, hogy miről beszélgettem az előbb telefonon. Ennek a hírnek mindenki nagyon örülni kezdett. Már nagyon várják, hogy együtt töltsük a délutánt. Még egy ideig beszélgettünk elrről-arról és próbáltuk elütni az időt amikor egyszer csak azt vettük észre, hogy megált ismét a buszunk. De most azért, mert megérkeztünk.
------------------------------------------
Remélem tetszett nektek ez a rész is!💕😘
Ha igen akkor azt jelezzétek valamilyen formában.🤗
Hamarosan jövök a következővel.😁😻
ESTÁS LEYENDO
Felejthetetlen Kirándulás
FanficBoMi, JiNa és JiSoo megbeszélték, hogy elmennek egyet kuruccani a barátaival. De vajon hova mennek kirúgni a hámból? Hát hova más hova mint Los Angelesbe... A hosszúnak tűnő kis kalandjuk alatt sok minden történik velük. De van amiről nem lőném le a...