Álom

6 0 0
                                    

Jimin pov.

Felkeltem a napozóágyról és körül néztem. Egy árva lélek sem volt a parton. Majd hirtelen két finom kezet éreztem meg a vállamon ami maszírozni kezdett.
-Hogy vagy oppa? - kérdezte egy lány hangja mire felnéztem.
-YeSeul? Mit keresel itt? - kérdeztem.
-Te hívtál ide. Nem emlékszel?
-Nem.
-Azt mondtad, hogy valami fontosat kell megbeszélnünk.
-Sajnos nem emlékszem ne haragudj.
-Nem haragszom. De ha már itt vagyunk élvezzük ki egymás társaságát.
Majd elvállt vállaimtól és az ölembe ült.
-M-mit művelsz? - dadogtam meglepetségemre.
-Kihasználom, hogy nincs itt Kai aki megmondja, hogy kivel lehetek és kivel nem. - mosolyodott el perverzen majd ajkaimra hajolt.

Annyira élveztem, hogy velem van. Nem akartam elengedni hiába tudom, hogy nem lehet. Magaménak akartam tudni. Megérinteni... Megcsókolni... Lefeküdni vele... És vele leélni az egész életemet.

Gondolatmenetemből kizökkentve és észbe kapva, hogy YeSeul mit csinál felugrottam és felhúztam a nadrágom.
-Ez nem helyes!
-Dehogynem az... - közeledett felém.
-N-nem! Ha Kai megtudja...--
-De Kai amint látod nincs itt. Amiről nem tud nem is fáj neki. - mosolyodott el ismét.

Közelebb lépett majd ismét megcsókolt. Egy pár másodpercig hagytam majd amikor sikerült erőt vennem magamon akkor ellöktem magamtól.
-ELÉG! - kiáltottam fel...

Hirtelen felriadtam és nagyra nyitottam szemeim.
-Huh... Csak egy álom volt... - könnyebültem meg.
-Minden oké Jimin? - kérdezte JiSoo.
-Mhm... Igen. Csak rosszat álmodtam.
-Akkor jó. Már tényleg kezdtem azt hinni, hogy van valami. Elkezdtél motyogni álmodban és mielőtt felébredtél volna elkiáltottad magad. Mindenki rád figyelt akkor.
-Uh... Nagyon sajnálom.
-Ugyan nem kell. - mosolyodott el. - Ez normális ha valaki rosszat álmodik.
-De az nem, hogy kiabál.
-Ó dehogyis nem. Nagyon sok ember van aki beszél álmában.
-Azzal tisztában vagyok. Csak aish... - temettem arcom tenyerembe.
-Mi az? - fogta meg kezeim.
-Semmi. Csak kell egy kis idő, hogy átgondoljam.
-Jól van ahogy gondolod. Ha szükségem van valamire akkor Sehunéknál megtalálsz. - simította meg a karom.
-Rendben.

Hátra dőltem bal alkarom a homlokomra tettem majd elkeztem újra átgondolni, hogy mit álmodtam.

Szóval... Amikor felébredtem YeSeul maszírozni kezdte a vállam. Majd kóstolgatni kezdett és megcsókolt. Majd elkezdett levetkőztetni és ráhajolt hímvesszőmre. De ezt nyilván nem hagyhattam hisz Kaié. De azt mondta Kai nincs itt. Mondjuk senki sem volt rajtunk kívül a parton szóval~... De valamiért mégsem engedtem. Majd amikor felöltöztem ismét megcsókolt aztán felébredtem. Hmm... Érdekes. Nem hinném, hogy ennek az álomnak lenne valami jelentősége.

Amikor ezt mind végig gondoltam akkor oda mentem JiSoohoz és a többiekhez beszélgetni. Egész hamar belemerültem a témákba és tudtam velük beszélgetni. Néha, néha elejtettünk egy-két perverz viccet ha már JiSoo is itt van. És viszonylag hamar elvonták az álmomról a figyelmem.

Azt vettem észre miközben beszélgettünk, hogy JiSooval sok a közös bennünk. És egész jól elbeszélgettünk. Sőt.

Nem is értem, hogy eddig miért nem beszéltünk ennyit. Nem bántam meg, hogy megismertem a lányokat.

-----------------------------------------------------------------

Sziasztok!
Egy nagy szünet után de végre itt a következő rész! Remélem tetszett ez a rész is, ha igen akkor nyomj arra a cukimuki csillagra.😄💜⭐

Felejthetetlen KirándulásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora