Vígasztalás

13 0 0
                                    

BoMi pov.

Nagyon jól szórakozom JiSoo tásaságában. Jó mondjuk mikor nem? Közben Hobival és Jiminnel szórakoztattuk 4-en egymást. Mi ülünk Hobiék mögött jobb oldalt. Kicsit szomorú vagyok, hogy Taehyung nem ülhetett hozzánk. De így is jó kedvem van mint mindig. Bár most eléggé félek is, mert most utazom először repülőn.
-Ugye tudjátok, hogy mi angolul az amin most épp vagyunk? - kérdezte JiSoo mosolyogva.
-Airplane. - mondta Jimin egy kis gondolkozás után.

-"geuttae nareul dashi gieokhae
memareun ttangi nal bultaeul ttae
jeo pureun haneul bomyeo ttwieotne
nalgo shipeosseo geu airplan!"

Kezdtett el először JiSoo énekelni majd amikor Hobinak leesett, hogy mi van ő is csatlakozott.

Aztán mind elkezdtünk ezen nevetni bár én nem nagyon örültem neki, hogy nagyon sokan megbámulnak.
-Hobi ez a lány lehetne az ikred!
-Igazad van! - mondta mosolyogva. - Kim JiSoo... Lennél az iker testvérem?
-Igen! - kiáltott fel nevetve.
-Azt hittem mást kérdezel ilyen komolyan. - mondta kuncogva Jimin de utána rögtön védekező pózt vett fel, mert Hobi elkezdte ütögetni. De még az is tulzás, hogy ütögette, mert túl nőiesen csinálta.
-Amugy JiSoo... - mondta Jimin nagy szemekkel.
-Hm?
-Neked tetszik Hobi?
-Mi?! Nem! - nézett értetlenül mire én megböktem a könyökömmel az oldalát.
Jiminnel rögtön elkezdtünk "júj"-ozni mire Hobi és JiSoo arcát elöntötte a pír.

*Eközben*

JiNa pov.

Most már valamilyen szinten jobb kedvem van mint amilyen reggel volt. YeSeul mindig hozza a hangulatot JiSooval lehet azért van.
-JiNa! - kialtott fel Jin.
-Mondjad.
-Izgulsz már? - kérdezte mosolyogva.
-Nem mondanám.
-Akkor egy kicsit mégis. - mosolyodott el.
-Csak egy hangyányit.
-Nam és te? - kíváncsiskodott továbbra is.
-Nem. Egy csomoszór utaztunk már repülővel és már LA-ben is voltunk.
-Ez igaz. És szerinted milyen lesz a szállás?
-Valószínüleg nagy.
-Ezt honnan veszed?
-Jin ne legyél hülye. 20-an megyünk. Szerinted majd ennyien egy kétszobás apartmanba fogunk lakni 2 hétig?
-Jól van na!~ Nekem ehez még reggel van!
-Nem is vártam mást.
Közben a mellettem ülő Jungkookkal is beszélgettem egy keveset majd úgy döntött, hogy inkább aludna, mert fáradt. Én pedig elkezdtem zenéthallgatni majd el is aludtam.

*Time jump*

Már a Los Angeles-i reptéren voltunk és a csomagjainkat szedtük össze.

Amikor mindenki megtalálta a sajátját akkor JungSut kezdtük el követni, mert azt mondta, hogy van kint egy busz ami majd el visz minket a szállásra.

Beszáltunk majd Chanyeol mellé telepedtem le aki csak nagy szemekkel nézett.
-Hogy, hogy ide ültél?
-Nem tudom.
-Hiányzott a társaságom? - hajolt közelebb majd huncutul elmosolyodott.
-Aha. - mondtam egyhangúan.
-Naaa ne legyél morci!
-Nem vagyok az.
-Ne mond!
-Jó akkor nem mondom.
Ezután úgy tett mintha nyújtózkodna de csak át akart karolni. Igazából már tényleg hiányzott. Legutóbb 4 hónapja láttuk egymást aztán csak telefonáltunk és üzeneteket küldtünk.
-JiJi.
-Mondjad.
-Most úgy őszintén... Mi a baj? Legjobb barátok vagyunk, nekem bármit elmondhatsz.
-Nem szeretnék róla beszélni.
-Szerintem jobb lenne ha kiadnád magadból.
-Chan fejezd be. Nem akarok mindenki előtt sírni.
-Akkor leírod? Nagyon idegesít, hogy ilyen vagy.
-Ha ennyire akarod. - vettem egy mély levegőt majd feloldottam a telefonom és leíttam neki.

" Azért vagyok egésznap ilyen, mert reggel rugdosta a székemet YoonGi, mert Jin csikizte engem meg egy idő után nagyon idegesített és rá kiabáltam. Ezután ilyet szól TaeHyung, hogy YoonGi hozzám illik de azt válaszolta rá, hogy nem vagyunk egymásnak valóak és nem fog velem összejönni. Most szólj hozzá! Hogy lehet valaki ilyen? Legalább ne előttem. Faszomat mindenbe és mindenkibe."

Közben már a könnyeim patakokban folytak mire végeztem az üzenet írásával. Épp, hogy elküldtem neki de nem is az volt az első neki, hogy elolvassa hanem, hogy megöleljen. Hogy lehet valaki ilyen cuki?

Majd elolvasta az üzenetem és ismét átölelt. Közben Kai és YeSeul elkezdtek "Juj"~-olni.
-Itt lesz valami! - mondta YeSeul.
Nem foglalkozva vele csak tovább ölelgettük egymást.

Suga pov.

-Suga nem vagy féltékeny? - kérdezte Jimin.
-Minek lennék az?
-Ölelgetik a csajodat. - mondta teljessen komolyan majd a személy pontosabban személyek felé biccentett.
-Mit nem lehet megérteni azon, hogy nem a barátnőm és nem is lesz? - kérdeztem közben összefontam a karjaimat.
-Hyung. - szólított meg Jungkook.
-Mond.
-Tudnál segíteni? Asszem elrontottam valamit a telómon. - nyújtotta át az említett tárgyat.
-Meglátom mit tehetek.
Majd kezembe fogtam és elkezdtem nézni, hogy mi a probléma. Aha. Teljesen átállította a nyelvet angolra. Szuper.
-Nam gyere ide egy kicsit. Van egy kis gond. - teljesítette kérésemet és egy pillanat alatt itt termett mellettem.
-Mi a baj?
-Jungkook a telefonját át allította angolra. És te vagy a legjobb angolos. De ha lehet ennél jobban ne rontsd el.
-Úgy ismersz engem? - húzta föl egyik szemöldökét.
-Aha. - mondtam egyszerű válaszom.
Kivette a kezemből és elkezdte nézni majd valamit nyomkodni kezdett. Egy pár masodperc múlva vissza is adta. Én meg át adtam Jungkooknak.

Később a busz megállt és mindenki értetlenül nézett még JungSu is.
-Mi a fasz van? - kérdeztem.
Kis idő múlva meg is kaptam a választ...

Felejthetetlen Kirándulásحيث تعيش القصص. اكتشف الآن