Baekhyun baki (BB.)

4 0 0
                                    

Baekhyun pov.

Már engedtem volna magamra a vizet a zuhanyrózsából amikor egy ajtó nyitódást hallottam. Majd a zuhany függöny mögöl megpillantottam Taehyung nyomi fejét.
-Jöhetek veled fürödni? - virította tégla mosolyát.
-Nem! Menj ki innen! - toloncoltam volna ki de valahogy kitért a ninja mozdulataim elől és bemászott mellém a zuhanyzóba.
-Nem meg mondtam, hogy menj ki innen? De meg mondtam! Én nagyon meg mondtam! - erre csak nevetni kezdett.
-De így időt spórolunk!
-Az engem nem érdekel! Én csak nyugodtan szerettem volna EGYEDÜL fürdeni! - nyomtam meg az egyedül szót. De nem bírtam már ki nevetés nélkül.
Végül beadtam a derekam és együtt fürödtünk. Egymás után szépen sorban ki mentünk a zuhanykabinból majd megtörölköztünk és felöltöztünk.

Amikor kimentünk a fürdőszobából a tagok eléggé furcsán néztek ránk.
-Nem akarok tapintatlan lenni dee~ ugye nem történt semmi oda bent?- mutatott a helyiség ajtajára Chanyeol.
-Nem! Minden Taehyung hibája! Ő mászott be mellém! - mentegetőztem.
-Tudjuk nyugi! - nevetett Sehun. - Láttuk amikor bement utánad nem sokkal.
-Huh... Akkor jó...- szállt ki a lélek belőlem.

Vissza mentem a szobánkba és elpakoltam a törölközőt és a tusfürdőt. Majd felhúztam a cipőmet és lementem a nappaliba hátha van valaki aki szívesen beszélgetne velem.

Lássuk csak ki van itt... Sehun, Suho, Chanyeol, YeSeul, Kai, NamJoon, YoonGi, JiNa, Jin, Tae, Xiumin... Be próbalkozom Chanyeolnál.

-Mizu? - léptem mellé.
-Nem sok, kezdek éhen pusztulni. És ahogy hallom te is. - nevetett fel.
-Igen. Jöhetne már Kris és JungSu is.
Ezután egy kis kínos csönd lepte el a köztünk lévő levegőt amit én törtem meg.
-Hallod.... - böktem meg az oldalát a könyökömmel.
-Na. - nézett rám.
-Akarsz valami hülyeséget csinálni?
-Ez alap. - kacsintott.
-Gyere menjünk. Koreában vettem tüsszentő port. Oda szórjuk valaki orra alá.

Bementünk a szobába és gyors elő kotortam a táskámból.
-Baszus... - motyogtam.
-Mi van?
-Egy kicsi kiborult a táskámba.
-Tesó ez úgy nez ki mint a kokain. - nevetett fel.
-De nem az.
-Tudom.
Fogtam egy keveset a tenyerembe majd vissza mentünk a hallba és úgy tettem mintha megbotlottam volna és kiszóródott a kezemből a por majd Sehun fel is szippantott egy keveset ugyan is néhány másodpercre rá elkezdett tüsszenteni. Szegény abba se bírja hagyni. Mi meg Chanyeollal szakadunk a nevetéstől.
-Srácok ti meg mit csináltatok? - kérdezte Suho karba tett kézzel.
-Semmit!! - mondtuk szinkronban.
-Akkor Sehun miért tüsszög folyamatosan?
Erre mindketten vakargatni kezdtük a tarkónkat.
-Baekhyun ötlete volt! - mutatott rám Chanyeol.
-De te voltál a cinkosa. Szóval... miért nem hagyja abba a tüsszögést Sehun?
-Mert olyan port szórtam az orta alá. - mondtam miközben a padlót bámultam.
-És ez, hogy múlik el? - kérdezte Sehun két hapci között.
-Idővel majd magától el fog múlni. - mondtam.
-Ezt majd vissza kapjátok! - mondta Sehun.
Mi ezen csak halkan elnevettük magunkat. Majd mindenki tekintete az ajtóra szegeződött. Ugyan is meg jött Kris és JungSu.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 24, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Felejthetetlen KirándulásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora