Tenger part

10 0 0
                                    

Jin pov.

A mai nap programja az, hogy lemegyünk a partra. Már mindent elő készítettem Namnak és nekem. Vagy mégsem...?
-Jin! Nem láttad a fürdőnadrágom? Itt volt az előbb az ágyon.
-Nem láttam. Milyen színű?
-Fekete.
-Ömm... Akkor ez lenne az? - forgattam meg mutatóujjamon egy csintalan mosoly kíséreteben.
-Igen. - vakarta meg tarkóját.
Hirtelen elkuncogtam magam majd oda dobtam neki.
-Húzd föl. A parton nem lesz öltöző. - mondtam miközben még a hiányos dolgokat keresem.
-Oké. Akkor elmegyek a fürdőszobába majd jövök.
-Miért mész oda? Nem tudsz itt átöltözni? - néztem rá.
-Hát de csak...
-Csak?
-Semmi...
-Hát jó. - folytattam a pakolászást.

Amikor már tényleg meg volt minden akkor lementünk a nappaliba majd leültünk a kanapéra. Egy ideig csöndben ültünk és figyeltük a többieket, hogy izgatottan beszélgetnek a strandról.
-Ti is nagyon várjátok ahogy én? - kérdezi YeSeul.
-Igen! - mondtam izgatottan. Majd tovább is ment a következő személyhez, hogy ugyan ezt megkérdezze.

Lassacskán mindenki elkészült és már-már tűkön ülve várjuk, hogy JungSu kiejtse a száján, hogy induljunk meg az ajtó felé.

Mindenki nagyon izgatott volt és nagyon vártuk, hogy végre ebben a nagy hőségben lehűtsük magunkat. Nagyjából egy 20 perc múlva megjelent JungSu is majd kimondta azt a bizonyos mondatot.
-Jól van srácok! Mehetünk a strandra!

Mindenkit mint akiket puskából lőttek ki kirohantunk és lefutottunk a lépcső tetejéről egészen az utolsó lépcső fokig ahol már a fehér homokos part van.

A lányok elmentek a nyugágyakhoz és a napozóágyakhoz. Elkezdték letenni a törölközőket meg egymást bekenni naptejjel. Kai és Suga csatlakozott hozzájuk. Mi is kerestünk egy viszonylag a víztől távol lévő napozóágyhoz és lepakoltuk a cuccainkat.

Jimin, Taehyung, Hobi, Jungkook, Chanyeol, Baekhyun és Xiumin lekapkodták magukról a pólójukat és egyszál fürdőnadrágban voltak. Amint ez megvolt felfujták a gumi matracokat és nagyméretű úszógumikat majd elindultak a vízbe.

Addig Nam, Chen, D.O, Lay, Suho, Sehun és én a parton pihenünk, beszélgetünk és élvezzük a jó időt az arnyekban amit a napernyők szolgálnak.

*Körülbelül 1 órával később*

(-Huh! Srácok én szerintem pihenek egyet!)- hallottam meg Jimin hangját miközben jött ki a vízből.
Nem különösebben figyeltem rá ugyan is nagyon koncentráltam a beszélgetésünkre.

Jimin pov.

-Sziasztok! - virítottam egy ezer wattos mosolyt a lányokra majd leültem hozzájuk.
-Mi a helyzet? Kifárasztottak Jungkookék? - kérdezte BoMi.
-Nem sok, igen eléggé. - nevettem el a végét. - Veletek mi a helyzet? - mosolyogtam továbbra is.
-Nem sok lazulunk. - mondta JiNa.
-Csatlakozhatok? - kérdeztem kicsit félénkebben.
-Aha miért is ne? - mosolygott YeSeul, majd megpaskolta a mellette lévő helyet.
Nem is tétováztam rögtön oda ültem mellé.
-Mesélj valamit Jimin. Tegnap óta egy kicsit csöndes vagy.
-Nincs mit nagyon mesélnem... Hát megeshet. Bár mondjuk ma egész sokat beszélek. - támaszkodtam meg a kezemen.
-Igen ez igaz. - mosolyodott el.
(-Hé Jimin! Nem jössz?) - hallottam meg a távolból Chanyeol hangját.
-Nem most nem! Menjetek nélkülem! - kiabáltam vissza.
-Miért nem mész? - kérdezi JiSoo.
-Mert most olyan jó itt ülni. - kijelentésemre hirtelen Kai szúrós tekintetét éreztem magamon.
Nem kellett kétszer sem megondolnom, hogy maradjak-e. Felvettem a nyúl cipőt és futottam Jungkookék után.
-Hé várjatok meg! - kiabáltam.

. . .

-Nincs kedvetek fagyit enni? - kérdezte HoSeok.
-De igen. Most úgy is megkívántam. - mondta Tae.
-Most én is ennék. - mondtuk mind.
-Akkor ez eldőlt. Szólok JungSunak, hogy mindjárt jövünk. - majd el is indult.

Addig mi kimentünk a partra és letettük a nagy krokodil, fánk, unikornis és flamingó alakú gumi matracokat.

Amikor engedélyt kaptunk útnak is indultunk.

Szebbnél-szebb kirakatok mellett haladtunk el amikor megláttunk egy "Ice cream" feliratú üzletet akkor gyorsabbra vettük az iramot.

Bementünk a boltba és szerencsénkre nem volt bent egy árva lélek sem az eladón kívül.

Viszonylag gyorsan választottuk ki mit szeretnénk. Az angollal kicsit gondban voltunk de azért sikerült elmondanunk, hogy mit is akarunk. Amikor megkaptuk a hideg édességet akkor vissza felé mint akik jól végezték a dolgukat elégedetten sétáltunk vissza. Igaz, hogy Taenek és Baeknek köszönhetően majdnem eltévedtünk de az már mellékes.

Amikor vissza értünk akkor leültünk a többiekhez és csöndben majszoltuk tovább a fagyinkat. Közben néha-néha rálestem a YeKai párosra és volt amikor elöntött a düh, de egyszer annyira, hogy eltörtem a fagyistölcséremet.
-Jimin. Minden rendben? - kérdezi Nam.
-Mi? Ja! Persze minden oké! - vágtam mochiba magam.
-Biztos? - nézett rám komoly tekintettel.
-Igen. - hajtottam le a fejem.
-Jó. De ha van valami akkor tudod, hogy nekem elmondhatod. - nyújtott egy félmosolyt.
-Jó akkor majd máskor mondom négyszemközt.
-Rendben. - mosolyodott el.

Ezután felálltam és elmentem kidobni a tölcsér maradványait majd a vízbe megmostam a kezem és a hasam, mert az is fagyis lett. Aztán vissza mentem a napozóágyamhoz és megtörölköztem. Kiterítettem a már vizes törölközőt majd lefeküdtem a fekvőalkalmatosságra és pár pillanat múlva el is aludtam.

Felejthetetlen KirándulásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang