Hetedik fejezet

873 69 3
                                    

Eközben New Yorkban...

Betontörmelék törte be a környező autók szélvédőit, ahogy a démon újabb tűzgolyója a földbe csapódott. Haragja minden elvétett találattal nőtt.

Jace féloldalasan elmosolyodott, miközben az őrjöngő démon felette körözött. Egyik kezével az övéhez csatolt szeráf pengéért nyúlt és előbújt a rejtekhelyéről. Felugrott az egyik még ép autó tetejére, majd elrugaszkodott és a szörnyetegre vetette magát. Az felvisított, amint megérezte az angyalvérűt a hátán. Jace egy percet sem habozott, rögtön belemártotta tőrét a lény nyálkás testébe.

Jace könnyedén ért földet miután a démon szertefoszlott. Diadalmas mosollyal az arcán fordult Clary felé, de a lány nem állt mellette, mint ahogy mindig szokott egy harc után. Mosolya rögtön eltűnt, amint észrevette, hogy Claryt egy sokkal nagyobb démon tartja a szorításában, mint amit Jace megölt.

Szemei aranylóan felcsillantak és újabb pengéket húzott elő bakancsa szárából.

- Izzy! – kiáltotta Jace és húga feléje kapta tekintetét. A fiú Clary és a démon irányába intett a fejével. Isabelle sötét szemei elkerekedtek, ahogy észrevette a vergődő Claryt. Korbácsa mellette mozgott, megérezte az újabb küzdelmet.

Isabelle Jace egyetlen pillantásából értette a fiút, a démon felé rohant, ezzel elterelve a figyelmét.

- Itt vagyok, te rondaság! – hadonászott a karjaival Isabelle.

A lény felkapta a fejét és szemei vérvörösen felizzottak, ahogy szemügyre vette a másik Árnyvadászt. Clary egyre jobban eltűnt a démon nyálkás testében, egyedül világító vörös haja látszódott ki a feketeségből.

Isabelle meglendítette a korbácsát, ezzel leszorítva a démon egyik karját. Éles sikoly hasított az utcába, a démon és Clary hangja elkeveredett egymással. A lány fehér bőre kitűnt a fénytelen masszából. Isabelle lecsatolt egy másik korbácsot a hátáról, amivel a másik kart is leszorította.

Jace, mint a másik démonnál, a hátára vetette magát és hátra rántotta a lény hatalmas fejét. Clary levegőért kapott, ahogy arca kiszabadult a szörnyből. Karjai és felsőteste szabaddá vált, de a lábait továbbra sem tudta mozgatni.

- Most! – kiáltotta Jace, de nem volt senki, aki végre hajtsa a parancsot. – A fenébe – morogta az orra alatt, amint rájött erre.

Hiányzott még egy személy, aki nyilat lő a démon mellkasába és visszaküldi a pokolba, oda, ahonnan jött. Vagyis hiányzott Alec.

Jace lehajított egy tőrt Clarynek, a lány épphogy elkapta és végig húzta a démon bőrén az angyali pengét.

Egy perccel később Clary már Jace karjaiban volt.

- Magnus! – kopogott erősebben Catarina a férfi ajtaján. – Magnus, engedj már be!

Percekkel később sem érkezett válasz, ezért Catarina képtelen volt varázslattal kinyitni az ajtót. Mindig is tisztelte mások privát szféráját, ezért sosem tört be sehova engedély nélkül. A mostani helyzet kivétel volt.

Napok óta próbálta elérni Magnust, de a férfi egyetlen üzenetére sem válaszolt, nem hívta vissza és ajtót sem nyitott neki. Elhatározta, hogy ha ma sem nyitja ki neki, akkor ő fogja beengedni saját magát.

Magnus már többször is eltűnt pár napra, hétre vagy évre, de előtte mindig szólt Catarinának. Most viszont semmit sem hagyott maga után.

Vissza hozzád (Malec AU)Where stories live. Discover now