Epilógus

1.1K 82 21
                                    

Egyedül az ablakon besütő holdfény világította meg a szobát.

Magnus lassan kinyitotta a szemét és sajgó fejéhez kapott. Szétnézett a szobában, az emlékek fokozatosan visszatértek.

Épp Alecért indult, hogy megkeresse a fiút...

Felállt és kitántorgott a nappaliba. Alec a kanapé előtt, a földön feküdt. Magnus halkan megközelítette és letérdelt mellé. Alec arca rezzenéstelen volt, úgy hevert Magnus előtt, mintha kiütötték volna.

- Alexander... - simította végig Magnus a kezét Alec hideg arcán.

A fiú szeme abban a pillanatban tágra nyílt és villámgyorsasággal felült. Ha Magnus nem hajolt volna el időben, még jobban fájt volna a feje.

Alec hangosan levegőért kapott, keze remegett.

- Jól vagy? – suttogta Magnus.

A fiú Magnus felé kapta a tekintetét és amint meglátta, szoros ölelésbe vonta. Arcát Magnus vállába temette és úgy ölelte, mintha nem lenne holnap.

Magnus felnevetett. – Minden rendben – beletúrt a fiú hajába, ezzel is megnyugtatva őt. – Végre vége.

Alec csak tíz perc múlva engedte el Magnust, de ezt egyikük sem bánta. Nem tudták pontosan mennyi ideig voltak elátkozva, de egy örökké valóságnak tűnt a szenvedés.

- Borzasztó volt... - lehelte Alec, továbbra is a földön ülve.

- Szörnyű! Soha se vennék fel kötött pulóvereket! – borzongott meg Magnus.

Alec halkan felnevetett. Hiányzott neki Magnus.

- Nem voltak azért olyan borzalmasak – mondta Alec.

- Persze neked nem voltak azok, nem te hordtad őket! Rajtad ugyanolyan ruhák voltak, mint általában.

Alec elmosolyodott és megfogta Magnus kezét. – Nekem úgy is gyönyörű voltál. Egy új énedet ismerhettem meg.

- Egy nagyon hamis énemet – tette hozzá Magnus.

- Igen... Az Angyalra, el sem hiszem, hogy utáltuk egymást! – Alec elszörnyedve gondolt vissza az időre, amikor a Magnusszal való veszekedés volt napjának fénypontja.

- Valóban az egyik legkegyetlenebb átok mind közül – vallotta be Magnus.

- Tényleg... - ráncolta össze a szemöldökét értetlenül Alec. – Hogyan került ránk az átok? Az egyik pillanatban még itt állok, majd összeesek és egy másik világban ébredek fel. Ki akart ennyire könyörtelenül bosszút állni rajtunk? Asmodeus?

Magnus kellemetlenül felnevetett. – Visszagondolva ez egy elég vicces történet. Igazából, mi átkoztuk el saját magunkat.

- Tessék? – kerekedtek el Alec szemei és ajkai szétnyíltak. – Ezt nem értem.

- A védvonalat akartam megerősíteni és egy tekercset kértem tőled... De te rosszat adtál. Az egyik olyan varázslatot, amit sosem próbáltam ki, mert senki sem tudta még megtörni.

Alec hallgatásba burkolódzott. A másik világban megbántotta Magnust. Démonok kísértették. Majdnem meghalt. Kétszer is. És mindez ő miatta, mert egy rossz tekercset adott Magnusnak.

Mintha Magnus olvasott volna a gondolatai közt, folytatta. – Eleve nem lett volna ennyire ártalmas ez az átok. De mivel nem az előírt hozzávalókat használtam hozzá, káros mellékhatásai lettek. Ezért vett körül egyfajta sötétség.

Vissza hozzád (Malec AU)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum