Magnus álmosan kinyitotta az egyik szemét és felkapta a telefonját az éjjeli szekrényről. Ki képes ilyen korán írni neki?!
Rögtön felébredt, amint meglátta Alec nevét a kijelzőn. Ajkai mosolyra húzódtak, ahogy eszébe jutottak az előző nap történtek.
Együtt jár valakivel. Méghozzá Alec Lightwooddal.
Felnevetett az abszurd gondolaton. Még a legvadabb álmaiban sem gondolta volna, hogy egyszer Alecet az övéjének hívhatja.
Magnus szíve kihagyott egy ütemet. Nem gondolta volna, hogy Alec ezt küldi, de az a kis fekete szív többet jelentett minden szónál.
Alec tényleg komolyan gondolhatta ezt a kapcsolatot?
Magnusnak nem kellett a kopogásra várnia, amint meghallotta az ismerős motor hangját, lerohant a lépcsőn és széles mosollyal az arcán kinyitotta az ajtót.
Alec is elmosolyodott és közelebb húzta magához Magnust a derekánál fogva. Magnus lábujjhegyre emelkedett, hogy egy lágy csókot nyomjon Alec ajkaira.
- Magnus, ki az? – kiáltotta Asmedous az emeletről.
- Ööö... - Magnus ijedten Alecre pillantott. – Csak az egyik osztálytársam. Elmegyünk reggelizni, szia! – Letolta Alecet a tornácukról egészen a fiú motorjáig. Felpattant a járműre, Alec felvont szemöldökkel nézett Magnusra.
- Siess már, ha nem akarsz lebukni! – sürgette Magnus.
Alec győztesen elvigyorodott és felült Magnus elé, aki rögtön a fiú dereka köré fonta a karjait. Alec a Magnustól távol töltött idő alatt rájött, hogy így szeretett a legjobban motorozni. Miközben a másik karjai szorosan a derekába kapaszkodott és mellkasa a hátára tapadt, úgy, hogy Alec érezte Magnus szívének heves verését.
Alec egy Magnusnak ismeretlen kávézót választott.
A világosbarnára festett falakon régi filmek fekete-fehér jelenetfotói lógtak, a falak mellett beülős boxok voltak, párnákkal. Egy lépcső vezetett a galériára, ahol még több asztal volt. A levegőt frissen őrölt kávé illata töltötte meg.
YOU ARE READING
Vissza hozzád (Malec AU)
FanfictionEgy sosem használt varázslat, amit maga Magnus Bane sem ért. Az igaz szerelem próbája. Egy kis hiba miatt teljesen felfordul Magnus és Alec élete, de ezt egyikőjük sem veszi észre. Alec felébred egy átlagos napon. Anyja kiabál vele. Elindítja mot...