PART 3

457 31 2
                                    

ADAKAH DIA SUAMIKU ?

BY : SHILA EIONA DELA PENA
WATTPAD : SHILAeiona_Dp94

REKAAN SEMATA MATA 😉

PART 3

saya harap dia la yang sms no baru ni . Dan betul2 dia ada send gambar kami selfie tadi .happy nya saya rasa .
Tiba2 ada chat masuk dari tu no .

📥 Jaremy -" uik tidur suda kah ? Boleh kaini saya sms . Hahaa nanti kana mara abang ouhh "


📤 saya -" emmm eyala tu . Tidak ni bagus la ganggu saya . Lagipun saya boring dan bencikan keadaan macam ni "


📥 Jaremy -" ada me tu macam ? Kan kalau kawin mesti la suka sebap, sayang la kan "


📤 saya -" buduh . Apa suka sama suka ni isy babun betul ba !! Ingat saya suka semua macam ni ka saya kana paksa ba kawin ni saya tidak mahu sebenar nya " 


📥 Jaremy -" arhhh serius ba . "


📤 saya -" betul la ba j , ingat test saya ni beliau ka pula !! Eee rimas dan geli saya ouhh tengok muka dia tu "


📥 jaremy -" geli2 pun saya tengok memang berpengalaman baitu dia   hahahaa "


📤 saya -" isy kau ni jaremy . Macam benda itu ba yang saya mahu kan . Dan sejujur nya saya betul2 tidak suka sama dia dan saya mahu lari ni " .


📥 Jaremy -" jangan la ba sampai macam tu , apa boleh
buat la kana sabar saja lagi2 keadaan mama ko sakit kan  "

Saya tidak suda balas sms si jaremy sakit hati masih terasa . Sedih marah semua bercampur baur perasaan saya masa ni semua orang tidak akan faham perasaan saya sebenar ? Apa yang saya kana buat tekan Tuhan berikan saya jodoh seorang beliau yang seumur dengan bapa . Tidak mungkin walaupun itu takdir saya tidak akan terima .

Tapi mata terasa segar sekali mahu tutup mata pun susah . Adakah saya takut ? Eya memang pun ... uhu saya takut bila orang tua tu masuk dalam bilik saya . Saya buka fon saya balik dan main game sampai 2jam saya main jam pun sudah menunjuk kan pukul 4pagi . So saya fikir tu orang tua suda mati mabuk sana luar jadi saya ambil masa tidur berapa jam lagi sebelum bangun . Sekejap saja mata terasa mengantuk .

Saya tidak tahu yang saya mimpi ka ni atau kenyantaan terlalu mengantuk . Saya rasa tu tangan makin jauh dari mula2 kana pegang bila sampai tempat yang sensitif sepantas kilat saya buka mata saya  .sebap saya tahu itu bukan siapa2 melaian kan tu beliau !!!! What !! Dia pegang susu saya sial punya orang tua ..cepat2 saya bangun bila dia masuk pun saya tidak sedar mungkin juga dia tidur mati syukur la dia tidak rogol saya tadi yang saya tidak sedar , baru saya mahu keluar tiba2 tu beliau bercakap .

Beliau -" kenapa baini ? Aik ko mahu p mana lagi ni awal lagi ni kelam kabut mahu keluar ? Tekan la saya pegang pun tidak boleh saya ada hak ba sama ko ni .. ko kan isteri sah saya !! "

Saya -" puikk !! Jangan harap kama beliau !! Sampai bila2 pun saya tidak akan minta apa2 dari kau termasuk di bawa kau tu .. isy geli saya ouhh "

Saya berdiri ambil jaket dan fon terus keluar bilik . Syukur tu beliau tidak keluar2 sudah cari saya , saya masuk di dapur awal lagi ba pula ni .. 1jam saja saya tidur babi betul la patut la mengantuk sangat gara2 si beliau la ni   .
Saya tidur di meja sementara si mama bangun .



Mama -" lisa .. nak bangun ?? Kenapa ni tidur sini ? "

Dengan mamai - mamai  saya paksa juga bangun angkat kepala saya tengok si mama . 

ADAKAH DIA SUAMIKU [COMPLETE]Where stories live. Discover now