PART 8

414 37 4
                                    

ADAKAH DIA SUAMIKU ?

BY : SHILA EIONA DELA PENA
WATTPAD ID : SHILAeiona_Dp94

REKAAN SEMATA MATA 😉

PART 8

      STEFFANO RIO POV .

Macam biasa bila saya sakit hati or mahu hilang kan rasa beban saya akan pergi tempat yang buat saya hilang semua . Tidak semua kan ..
Tapi bagi saya entaaa la ... club ada la tempat pertama yang saya cari dan masuk bila saya stress fikir kan benda saya cuma minum duduk dan tengok gelaga2 setiap orang pasti lawak kan ..
Apalagi tempat mencari mangsa tidak paya cari pun berebut2 perempuan akan datang minum bersama dan pandai la tu membawa keluar ..
Sebenar nya saya perna berjanji dengan mama yang saya akan berubah bila saya dapat semua yang saya mahu , ada keluarga yang serbah boleh tapi apakan daya bapa saya bukan la seoramg ketua keluarga , bila dengan dia rasa bagaiikan neraka . Saya sangup menjual tanah yang di berikan oleh bapa semata mata untuk membeli sebuah banglo dan terus kan hidup sendiri2 ..
Sibuk saya menghayal tiba2 pipi dan bibir saya di sentuh .
Hilang lamanun saya tentang keluarga dan perempuan yang ada di rumah saya sekarang tu ..

Misya -" Haii Babe !! Who are you ! U tahu tak i rindu sangat kat u .. miss you so much babe .. "

Saya -" really ... thank you babe . "

Misya ni salah satu perempuan yang menjadi mangsa saya , perempuan yang di buli oleh keluarga tiri nya dan melarikan diri , dan di jumpai oleh orang2 saya  , orang2 saya memang saya sudah agak , bila perlu duit kadang dalam sehari saya boleh dapat 4 perempuan . Tapi malang nya semasa saya menyentuh nya sudah tidak ada darah nya . Tapi saya puas bila bersama dengan dia apatah lagi mula2 dia memang tidak pandai myb enta lah . Last2 dia sendiri yang datang dan serah diri macam tu .. macam sekarang ni la ..

Saya bawa misya keluar dari tu tempat dan cek in di hotel yang terkenal , tekan la mahu cek in hotel yang bajet tak seberapa nanti silap hari bulan tangkap basa nanti . Kana pandaii sikit .. bila saya teringin mahu puaskan nafsu saya , saya akan call dan cari si misya saja lansung tidak mengecewa kan , senantiasa puas ! Perna juga misya tanya pasal hubungan lebih serius myb saya belum mahu terikat sangat tentang keluarga ni .saya trauma pasal kehidupan mama dan bapa saya yang agak kucar kacir sejak saya dari kecil    kebencian saya dengan bapa dan isteri nya sangat tinggi .

Masa kami bersetubuh dengan si misya fikiran saya jauh melayang fikir kan tentang perempuan yang ada di rumah saya sekarang ni , risau dan kesian saya dengan tu perempuan agak pelik kenapa saya berlakuan seperti ini kenal pun sama sekali tidak . .saya dan misya terpaksa stop atas desakan saya walaupun saya tahu misya belum puas lagi . Saya betul2 tidak boleh fokus sekarang ni .saya kana ambil tahu pasal perempuan ni siapa dia . .


Sebelum pulang saya letak duit rm500 di meja untuk si misya ..

Saya -" sorry i have to go "

Misya hanya menganguk janji duit ada kalau dia tu .so tidak heran la , saya ke pantai tidak terus balik ke rumah .. sebenar nya saya bingung sekarang ni . Kenapa dengan saya !!
Berapa tahun sudah saya menjadi seorang lelaki yang hanya tahu merosak kan kehidupan perempuan2 di luar sana .
Memang susa juga la pada mula nya seperti yang saya cakap sebelum ni mula2 saja keras kepala akan datang pandai mencari sendiri . .
Dan saya berangan sangat dan berusaha berubah bila saya dapat perempuan yang suci belum di sentu , saya akan bertangjawap dan bawa dia berkawin tapi ada lagi ke perempuan suci macam tu sekarang ??? Saya cuma mendapat bekas orang ! Saya juga ingin berubah untuk mama saya yang mahu tengok saya bahagia punya ana dan keluarga , saya sebenarnya belum pun terfikir pasal perkawinan tapi bila saya fikir balik umur saya suda 26tahun layak suda ka berkawin . Apa lagi hidup saya sekarang yang sangay sosial ganti2 perempuan   .
Saya call kawan saya bawa jumpa , sudah lama tidak berjumpa dengan nya walaupun teringin sangat mahu balik sekarang di rumah tapi ego ba .. mesti kalau lelaki mesti ada ego nanti tidak hensom . Hahaha .


ADAKAH DIA SUAMIKU [COMPLETE]Where stories live. Discover now