PART 7

390 31 4
                                    

ADAKAH DIA SUAMIKU ?

BY : SHILA EIONA DELA PENA
WATTPAD ID : SHILAeiona_Dp94

REKAAN SEMATA MATA 😉

PART 7


Tepat jam2 saya nekad melarikan diri dari ni rumah , saya akan fikir keslamatan saya di luar bila sudah keluar dari tempat ni . Saya cuma risau kan dimana saya harus pergi ! Duit pun lansung tiada apatah lagi barangan yang berharga telefon dan ic masih ada sama si beliau .  Saya terus2 berlari dan terus berlari , saya tidak tahu saya dimana ? Saya cuma ikut jalan raya saja harap2 la jumpa pekan or apa saja . Janji saya tidak di jumpa oleh si beliau .mungkin sekarang diorang suda hura hara mencari kehilangan saya .
Saya menangis sepanjang perjalanan .  
Ada bastop saya merehat kan diri sebelum saya terus kan perjalanan .dari jauh ada kereta saya harap itu orang baik dan bawa saya balik .
Saya tidak fikir pun keslamatan saya ketika tu mungkin ka juga saya terdesak ingin melarikan diri .
Kereta tadi berhenti dan dua orang lelaki turun dari tempat duduk depan . Dua orang lelaki dan besar badan nya badan saya begegar kerna ketakutan di apa2 kan .
Mati la saya kali ni adakah saya silap meminta pertolongan . Ya Tuhan saya serahkan ini semua dalam tangan mu lindungi saya . ..



Lelaki botak -" wowww mangsa datang sendiri tak perlu di cari , pasti bos akan bagi duit berlipat kali ganda kalau kita tidak sentu dia dan hantar sama si bos "

Lelaki 2 -" betul2 ..mari sekarang kita bawa dia . "

Dua orang lelaki tadi mengheret saya masuk ke dalam kereta , saya menangis dan berabis meronta minta di lepaskan tapi apakan daya saya seorang gadis yang kurus  . Apatah lagi mahu melawan lelaki dua orang yang tagap dan berotot tu badan diorang .. saya di tampar bila saya gigit lelaki botak tu , punya la sakit tamparan nya mati la ni tidak lama .saya terbayang di rumah si beliau a.k.a suami saya tu . Sudah la pukulan si orang tua masih terasa di pipi saya dan badan di tamba lagi ni dua orang badan besar . Apa tidak tinggal mati saja la . Tanpa membalas dan banyak gerakan saya cuma berdiam kan diri bila saya di angkat masuk ke dalam kereta , mulut dan hidung saya di tutup pakai kain akhir nya pandangan saya makin kabur dan tidak dapat mendengar suda macam siuk betul tidur . Sampai la saya tidak sedar kan diri saya ....


Perlahan2 saya buka mata dan melihat ke sekeliling , risau dan takut saya dimana sudah ni adakah aaya di rogol semalam ...pipi kiri kanan dan seluruh badan saya masih terasa sakit , ya Tuhan apa berlaku dengan saya dimana saya sekarang .. saya sama sekali tidak mengigati apa berlaku semalam . Saya fikir saya dibunuh !! Kenapa saya di berikan nafas lagi kenapa ? Saya tidak dibunuh saja ..
Sibuk saya berfikir kenapa saya harus di beri nafas baru sebap saya keluar dari tempat neraka tu pun sama juga saya ingat pasal semalam mungkin tu dua orang bukan la orang yang baik  .


Terkejut saya bila pintu bilik dimana saya di kurung dibuka dari luar , ada seorang lelaki tegap dan saya sempat scan seluruh badan dan wajah dia . Muka dia yang garang , hensom dan memang so cute sangat ..
Bila mata kami bertentangan apakah perasaan ni kenapa saya tidak rasa takur sama sekali dengan orang ni . .
Tapi saya kana keluar dari tempat ni kalau diorang baik kenapa saya di kurung kan .

Saya -" tolong jangan apa2 kan saya , saya merayu ... saya dimana sekarang ni encik .. ? "

Kusaii -" kamu siapa arhhh !! Buat apa saya mahu menolong dengan orang yang saya tidak kenal ? Lagipula kamu sendiri yang datang menyerah diri menjadi mangsa saya kan ..tekan saya mahu menolak pula !


Mangsa !! Apa maksud dia bercakap tentang mangsa ? Adakah saya akan di bunuh atau di hantar menjadi seorang pelacur ! Tidak mungkin bukan ini yang saya minta untuk melarikan diri dan bertamba teruk .apa patut saya buat kali ni  .
Tekan la dia orang jahat ! Tu lelaki dekat sama saya dan menarik rambut ku agak kasar , badan terasa sakit tapi saya ikut rentak ni lelaki tarik rambut saya yang tengah sakit sekarang ni . . Saya takut juga dalam diam saya di bunuh oleh dia .


ADAKAH DIA SUAMIKU [COMPLETE]Where stories live. Discover now