part 13

481 33 16
                                    

ADAKAH DIA SUAMIKU ?

BY : SHILA EIONA DELA PENA
WATTPAD ID : SHILAeiona_Dp94

REKAAN SEMATA MATA 😉

PART 13 SEMI FINAL

       LISAH POV .

Saya tersenyum jahat melihat 4orang ada di depan mata saya sekarang ! Walaupun hidup dan nyawa diorang di hujung2 sudah tapi masih mampu tersenyum ! Waaa2x ... betul2 syaitan !
Saya duduk di depan diorang berempat di temani kak farina dan tuan rio !!
Saya mahu perlahan2 mahu seksa diorang walaupun agak kejam tapi perbuatan diorang sama saya dan keluarga saya betul2 tidak dapat di terimah !!!! Saya ingat yang di beritahu kepada saya tentang keluarga saya dan kawan2 saya  ... kak farina la yang menceritakan segala nya dan saya mengetahui nya sendiri !

Kak farina mencerita kan tentang keluarga saya , dimana ORANG TUA ni telah merogol adik saya dan melepas kan nafsu serakah nya dengan mama saya ! Itu kunun adalah sebap kenapa diorang di perlakukan seperti pelacur dan hambah seks sebap saya la punca nya tidak memberi hak kepada dia sebagaii suami !! Sial punya orang tua ??? Dan paling mengejut kan rupanya bapa saya dibunuh oleh si jameson ! Dan saya memang sudah di syak dari mula , adik saya pula pregnant anak orang tua sundal ni ... bukan saya seorang tapi seluruh keluarga saya turut merana dan terseksa dengan perbuatan orang tua ni !! Bukti semua sudah ada tinggal di penjarakan tapi saya tidak akan menyerah dia kepada pihak polis tanpa tangan saya membalas setiap perbuatan diorang semua ...
Aunty alice mengetahuii segala perkara dari mula ! Tapi kerna duit dia sangup tikam kakak dia sendiri dan menjual anak buah dia kepada lelaki dayus ni !!! Patut la suami tidak ter agak2 untuk menceraii kan dia tapi uncle john tidak panjang nyawa bila kemalangan , tiada lain tiada bukan diorang la berempat ni yang melakukan semua tu .. 
Elly pula !! Sejak saya di cakap sundal dan sejak saya tinggal bersama dengan diorang dendam saya dengan dia sudah ada !!! Dan sampai la saya nampak lelaki yang saya cintaii ( jaremy ) , dia tipu lelaki tu dari belakang sundal seperti mama dia . Si jaremy pula mati di rumah sewa nya , rentung , rumah terbakar itu pun semua angkara si elly sebap si jaremy banyak mengetahuii rahsia2 diorang semua . .rip jaremy ... semoga ko tenang di sana saya akan tolong ko hapus kan orang2 yang buat ko terseksa !!
Clora !!!! Perempuan yang betul2 saya ingin bunuh !! Dia la yang memfitnah saya berjumpa dengan lelaki lain ! Pedahal itu dia ..
Saya ingat setiap apa yang dia lakukan dengan saya dan hampir2 saya di rogol oleh orang suruhan dia ! Tapi syukur la tidak ada apa2 ..
JAMESON !!!!! a.k.a suami saya !!! Sebelum saya merancang untuk membunuh dia saya sudah buat surat penceraian untuk dia tandatangan dan saya sama sekali tidak ada kaitan sama dia , harta dan seluruh yang dia ada harus la di serah kan kepada tuan rio , kak farina , macik salmah dan kak elena ( madu ketiga ) ,
Saya masih terasa pukulan dan tamparan yang hinggap di badan dan pipi saya ! Tangan itu la juga yang membuat saya ingin membalas dendam !

Saya mendekati aunty alice dan menampar kedua2 pipi dia sehingga berbekas , suara dia lansung tidak kedengaran sebap mulut dia sudah di gam . . Saya tahu dia mahu cakap minta maaf tapi peluang tu lansung tidak ada bagi diorang berempat ni , saya betul2 marah dan niat saya membalas dendam akhir nya tercapaii !
Saya mendekati balik aunty alice dan menampar kedua2 pipi nya sehingga berbekas , saya mengambil pisau cukur dan membotak kan kepala dia sehingga berdarah2 ....saya menjahit mulut nya guna jarum dengan tangsi ..

Saya -" mulut ini la yang membinasakan aunty , aunty sedar ka ? Kerna terlalu penting kan diri sendiri dan buat mama saya merana ini la balasan nya ..."


Lepas saja saya menjahit mulut nya saya menyerah kan kepada tuan rio untuk di hantar pergi balai sebap aunty alice ada kes selain dari mama saya .

Saya melangka di depan si elly yang berlinangan air mata sambil mengelingkan kepala ! Dia sangka saya budak yang penakut ! Memang la saya takut tinggal dengan diorang dulu sebap diorang ramaii , sekarang !! Uhuhu ...
Saya mengambil sarung tangan dan mengambil dua pisau agak kecil dan besar .. saya tidak mempedulikan reaksi si elly , saya menampar kedua2 pipi nya macam auntt alice , baru la saya mengambil pisau dan menghiris kulit muka nya , banyak darah keluar ,

ADAKAH DIA SUAMIKU [COMPLETE]Where stories live. Discover now