BEN DÖNDÜM! Yazmayı ne çok özledim bilemezsiniz. Yaklaşık 3 hafta boyunca bir şey yazmıyorum ve aklım da bu kitaba ve gelecek serilere dahil bir sürü fikir oluştu. Kararsızlıkta hat safadayım. Neyse belki siz beni özlemediniz ama ben sizi çok özledim. Bu kitap 1. kitap kadar okunmadı veya vote almadı ama olsun bir kaç kişinin desteği bana ilham kaynağı oldu. Umarım beğenirsiniz.
ZEVKLİ OKUMALAR...“Ben artık uyuyacağım. Ve artık lütfen belayı benden ve kendinizden uzak tutun.” Dedi Avery Ron ‘a ve Harry’e. Avery yatakhaneye çıktığında Hermione çoktan uyumuştu. Oda gene dört ayaklı yatağının önüne kurulan sandığından geceliğini üstüne geçirdi. Tembel kedisi de çoktan camın önünde uyumuştu. Gözlerini kapattı ve uykuya daldı Avery. Ron ve Harry de soluğu yatakhanelerinde aldılar. Onlarda dört ayaklı yataklarının önündeki sandıklarından geceliklerini alıp giyindiler. Arada sırada yataklarında uyuyan –Seamus , Neville , Dean.- homurdanıp sesler çıkarıyorlardı. Sonunda bedenlerini yataklarına soktu iki arkadaş. Harry’ni uykusu yoktu. Ron’un da yoktu besbelli. “Harry” diye fısıldadı Ron. Harry dirseklerinin yardımıyla doğrulup Ron’a baktı. “N’oldu” dedi aynı şekilde fısıltıyla. “Ginny.” Dedi Ron. Harry “eee nolmuş Ginny’e.” Dedi Harry. Sabırsızlanıyordu. “Abi… aman neyse boş ver.” Dedi Ron ve hemen battaniyesini yüzün çekti. Harry bir şey demeden uyuya kaldı. Bedeni yorgundu ama o hiç öyle hissetmiyordu. Heyecanlıydı.
Sabah Avery uyandı ilk başta kızlar yatakhanesin de. O cüppesini giyerken de Hermione uyandı. Hermione mahmurluğunu bir köşede bıraktı. Avery’i görünce hemencicik kollarını açıp iki kız birbirine sarıldı. Ne çok özlemişlerdi birbirlerini. Hermione ve bu yaz yaptıkları hakkında konuştular. Sonra ikisi de tastamam giyinip Ortak Salon’a indiler. Tüm Waesley’ler – Ginny dahil- Oradaydı. Seamus , Neville, Dean , Harry, Ron, Parvati , Lavander , Katie, Oliver … Bir çok gryffindorlu hasret gideriyorlardı. Sarılmalar “ ah, çok özledim… Neler yaptın ? …..Nasıl gidiyor ?” gibi cümleler duyuluyordu. Hermione koşarak Harry’e sarıldı. Harry’nin yanında duran Ron’a ise ilk başta sarılacaktı fakat daha sonra elini sıktı. Karşılıklı gülümsemeler…
Tüm okul soluğunu Büyük Salon’da almıştı. Ron kız kardeşinin gryffindora seçildiğini sabah öğrenmişti. Malum Seçmen şapka “gryffindor!” diye haykırırken o şamarcı söğüt tarafından ölümle burun buruna getirilmişti. Ravenclaw , slytherin , hufflepuff , gryffindor öğrencileri masalarındaki yerlerini almışlardı. Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okulu eski maraton yaşamını sahiplenmişti. Özellikle Harry ve Avery evlerinin bu maratonuna aşırı derecede hasret kalmışlardı.
İlk ders Bitki Bilimdi. 2. seradaydı ilk dersleri. Bu dersleri de –İksir dersi gibi- Slytherin , hufflepuff, gryyffindor takımları arasında ortaktı. Profesör Sprout "hadi girin bakalım" diyerek açtı neşeyle seranın kapısını. Oldukça kalabalık bir ders olduğu için girişte elbette bazı tadsızlıklar yaşandı. Draco'nun Gryyffindor takımından Hermione'nin saçını çekmesi ve Avery'nin ayağına basılması gibi... "Bu gün Adamotları nın ne olduğunu öğreneceğiz. fikri olan var mı?" Hermione ve Avery dışında el kaldıranlar oldu fakat Profesör'ün önündeki saksıları görünce geri vazgeçtiler. "miss . Granger" dedi Profesör eliyle Hermione'i işaret ederek. "Adamotları daha çok taşlaşmış insanları çözmek için yapılan iksirlerde kullanılır." "Teşekkürler Miss.Granger. Gryyfindora 5 puan. Bir şeyler eklemek isteyen?" dedi Profesör. Avery'nin eli havayı deldi. "Evet Miss. Potter ?"
" Adamotlarının çığlıkları zararlıdır. Bizim önümüzdeki saksılarda duranlar daha ergen oldukları için çığlıkları sadece bayıltır. Fakat yetişkin olanların çığlıkları öldürme tehlikesi ile başbaşa bırakır." dei tek nefeste. Hermione bunu nasıl bilemezdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter Ve Gizemli Sltyherin Mirası (Onarılıyor)
FantasyHayatın bizi baş başa bıraktığı sürprizlerle dolu bir macera daha. Bu alternatif kurgunun 2. serisidir. Öğrenelim.