Г.т.- Кристин
Вечерта на следващия ден (преди партито)С момичета вече бяхме готови и чакахме гостите. Имаше храна, пиене и музика. Всичко беше точно. Бяхме облечени така:
Су и Джен
Аз
И така. След около 10 мин хората започнаха да идват малко по малко. Влезе и Джин заедно с момчетата и някакво момиче, което не познавам. Но беше много красива. Отидох да ги поздравя.
-Ехо. Какво става момчета?- попитах ги с усмивка.
- Нищо интересно Крис. С вас какво става? Къде е Су?- попита Джимин и започна да се оглежда.
-И Джени също.- добави Шуга. И започна да оглежда като Джимин. Тези двамата са ми много смешни.
-Ами влезте и си ги намерете. - отговорих аз. Те се с огледаха влязоха малко по-навътре и извикаха.
-Су!Джени!
-Ще се побъркам...- въздъхнах аз тихо. Те, Намджун и Хоби отидоха да ги осмирят. - Та, както и да е. Джин ще ни запознаеш ли?- попитах поглеждайки към момичето.
-Оу вярно. Кристин това е Миса. Миса това е Кристин. С Кристин се познаваме от няколко месеца и сме добри приятели. Помагал съм с любовния и' живот.- обясни Джин.
-Абе ей. Не е нужно всички да знаят.- казах аз и го ударих по рамото.
- Добре де. Само не ме бий. А с Миса се познаваме от.... Ами всъщност от вчера. Беше странна среща, но няма значение. Поканих я да дойде с мен и тя прие.- обясни Джин. Явно и те не се познават много добре.
-Приятно ми е. Надявам се да се сприятелим и ако искаш може да ти помогна с този тук.- предложих аз. И тя се ококори
-Аз- аз не.. ние не.... Аз не мисля, че ще ми трябва такава помощ. - възкликна тя и почервеня. Джин се засмя и я поведе навътре. Нея я е срам, а него не. Пълни противоположности. Но хората са го казали: Противоположностите се привличат.
След 30 мин.
YOU ARE READING
School luv affair
RomanceМомиче изгубило всичко. Момче, което всички познават. Лошо първо впечатление. Дали тези две души ще бъдат зааедно? Дали тук има място за любов? Или всичко ще изчезне? ~Четете и ще разберете!~ Започната - 30.06.2018г. Завършена - 27.11.2018г. Най-вис...