Истината

3.2K 123 41
                                    

Г.т.- Кристин
На следващата сутрин:

Поредната проклета сутрин...Пак трябва да ходя в проклетото тъпо училище... Я ЧАКАЙ! ИМАМ СИ ГАДЖЕЕЕЕЕ! Това е едно от двете неща, които ми помагат да стана от хубавото легло. Другата е, че ще прекарам време с приятелките си!
  Станах и веднага влязох в банята, за да се оправя. Когато излязох от веднага си изкарах дрехите, които ще обличам. А те бяха следните:

Когато се преоблякох посегнах към якето, което беше на стола

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Когато се преоблякох посегнах към якето, което беше на стола. И в този момент погледнах и към отсрещната къща. Нима Кук ме зяпаше?! Ама чакай малко... ТОЙ ТОКУ ЩО ГОЛА ЛИ МЕ ВИДЯ?!
  Погледнах го злобно и той май разбра защо го направих. Веднага се обърна и излезе от стаята си.
  Аз слязох на долния етаж и си взех една ябълка и излязох от нас. В този момент и той излезе. Ядеше банан. Видя ме и целият почервеня. Погледна надолу. Стана ми смешно.
-Я! Джънг Джънгкук! Какво си мислеше, че правиш?!- попитах аз пресичайки улицата.
-А-ами а-аз такова... Само покрива ти гледах. Да видя дали има нужда от ремонт.- отговори ми той и се усмихна докато се чешеше зад врата. Ама е идиотче...
-Аааа! Ясно. И какво ще кажете майсторе? Покривът ми наред ли е или ще трябва поправка?- попитах го аз приближавайки се към него.
-Ами вашият покрив е невероятен! Въпреки това някой ден може да мина да го поогледам отблизо.- обясни той. Засмяхме се.
-А сега сериозно. Ако още веднъж те хвана да гледаш през прозореца докато се преобличам,  лично ще дойда да зазидам този прозорец.- заплаших го аз.
-Ясно майсторе. А сега да тръгваме към училище.- предложи той и аз кимнах. Тръгнахме и той дрънкаше  някакви глупости, но телефонът ми звънна. Беше Джънгхюн. Вдигнах.
-Ало. Да. Оу ами добре. Не. Спокойно. Няма проблем. Окей чао.- казах аз и затворих.
-Кой беше? Чух мъжки глас. - попита Куки. Абе аз ревност ли долавям? Та ние сме заедно от само 2 дни!
-Ами момче беше. И то се казва Джънг Джънгхюн. Покани ме на обяд в един ресторант.- обясних аз усмихвайки се. Той веднага спря и ме погледна.
-ТОЙ КАКВО Е НАПРАВИЛ?!- извика бесен Кук. Аа той яко ревнува. Хахах.
-Успокой се зайо. Искаше да ми съобщава нешо важно.- обясних му аз и той веднага се успокои. Май знаеше какво е.
-Аа... Ясно. Добре тогава. Отиди, но да не ми изневериш с брат ми!- предупреди ме той и аз се засмях.
-Имай ми доверие миличко.- казах аз и го погледнах сладичко. И той се усмихна.

School luv affairDonde viven las historias. Descúbrelo ahora